0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موسسه

معرفی، خرید و دانلود کتاب موسسه

نویسنده:
استیفن کینگ
درباره موسسه
تیم با پولی که از کارخانۀ بازیافت درآورده بود، به‌علاوۀ خسارت پرواز، حالا در سربالاییِ بزرگراه بین‌شهری ۹۵ شمالی ایستاده بود و به‌عنوان مردی سرگردان، احساس می‌کرد ثروتمند است. او بیش از یک ساعت آنجا زیر نور آفتاب ایستاده بود و کم‌کم داشت به سرش می‌زد بی‌خیال شود و به رستوران دِنی برگردد و یک لیوان چای شیرین سرد بخورد که یک اتومبیل ولوو استیشن کنار جاده توقف کرد. عقب اتومبیل پر از کارتن بود. زنِ مُسنی که پشت فرمان بود، مسافرش را پیاده کرد و از پشت عینک ته‌استکانی‌اش به‌دقت به او نگاه کرد. بعد گفت: «حالا نه اون‌قدر، ولی عضلانی هستی. متجاوز یا روانی که نیستی؛ ها؟» تیم گفت: «نه خانم؛ ابداً!» و با خودش فکر کرد: «انتظار داری بگم هستم؟!» «خُب، اگر هم باشی که قطعاً نمی‌گی هستم؛ نه؟ داری می‌ری کارولینا؟ از چمدون سنگینت معلومه.» ماشینی بوق‌زنان از کنار ولووی او رد شد و با سرعت سراشیبی را بالا رفت. زن توجهی نکرد و همچنان در سکوت به تیم خیره ماند. «بله، خانم... تا خودِ نیویورک.» «خُب، من تا کارولینای جنوبی می‌برمت. زیاد از اون ایالتِ عقب‌مونده دور نیست؛ یه‌کم راهه. در عوض ازت می‌خوام تو هم یه لطفی بهم بکنی. بنی‌آدم اعضای یک پیکرند؛ می‌دونی که چی می‌گم؟» تیم با پوزخند گفت: «هوم! یه‌جور بِده‌بِستون؟» «حالا نه در این حد؛ ولی خُب، بپر بالا.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
660 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۰:۰۰
نویسندهاستیفن کینگ
مترجم مهتا عافیت طلب
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The‬institute:‬a novel
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
149,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۱۴ مگابایت
۶۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من تا صفحه ششصد خوندم تا الان که حتی ی مقدار ترسناک هم نبوده کتاب ریتم کندی داره که میتونست سریع تر باشه اسم شاهکار حداقل تا اینجا روش نمیشه گذاشت و تازه از الان به نظرم اتفاقات هیجان انگیز کتاب داره شروع میشه.با توجه به تایتل ترسناک ترین کتاب سال ۲۰۱۹ انتظار بیشتری داشتم ولی در کل اگر ی امتیاز بخوام بدم تا اینجا هفت از ده البته واسه زیر بیست سال به مراتب میتونه جذاب تر باشه که البته واسه همین رنج سنی هست ولی من چون از خیلی وقت پیش دنبال میکنم کتاب های کینگ رو حتما اینم تموم میکنم.

5

عالی بود نویسنده این کتاب به نظر من یکی از خوب ترین هاست . البته با تشکر از مترجم عزیز که اینقدر خوب و روان ترجمه کردن 🤩 اصلا ترسناک نبود اما هیجان انگیز و بهت آور بود . شاید این داستان از نظر خیلیا فانتزی و غیرقابل باور باشه اما تو دنیای به این بزرگی هیج چیزی بعید نیست ‌و وجود همچین اشخاص و نیروهایی امکان داره .

5

صفحات اول کتاب به قدری خسته کننده بود که تقریبا یک ماه طول کشید تا ۱۰۰ صفحه اول رو بخونم ولی به مرور اونقدر جذاب شد که بقیه کتاب رو توی دو روز خوندم. میتونم بگم یکی از بهترین کتاب های sci-fi بود که خوندم.

5

یکی از زیباترین و عجیب ترین کتاباییه که خوندم. من کتاب تخیلی دوست ندارم ولی به نظرم این کتاب میتونه واقعیت محض باشه. دوست ندارم لو بدم به نظرم خودتون بخونید.

5

بسیار جذاب ،فکر نمیکردم خیلی طرفدار این ژانر باشم ولی خیلی لذت بردم از خوندن این کتاب ، هیجان انگیز بود و با وجود تعداد صفحه تقریبا زیادش خیلی زود تمومش کردم.

5

یک کتاب فوق العاده از کینگ! ترجمه هم خوب بود فقط خیلی از اصطالاحات و ضرب المثل های فارسی استفاده کرده بود که شاید بعضی ها خوششون نیاد ولی من مشکلی نداشتم.

5

کتاب بیشتر حیرت اور و دردناک بود تا ترسناک، اینکه همچین تراژدی عظیمی برای یکسری خردسال پیش اومده بود قطعا برای همه ناراحت کنندست، پیشنهاد میشه داستان بسیار گیراست

4

اینکه دوستان میگن کتاب ترسناک . اصلا به این صورت نیست و کتاب علمی و تخیلی است و در کل هم شخصیت پردازی و هم داستان خوبی داره

3

یه توضیحی درباره کتاب بدید لطفا لااقل بگید در چه ژانری هست

4

سلام سلام این کتاب فوق العاده بود حتما تهیه اش کنید اویل کتاب جذب نمیشید ولی صبور باشید چون بعدش نمیتونید زمین بذاریدش

نمایش 7 نقد دیگر
4.3
(31)
گیرا 🧲 (1)
96,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موسسه
موسسه
استیفن کینگ
انتشارات البرز
4.3
(31)
گیرا 🧲 (1)
96,000
تومان