0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هفت عادت مردمان موثر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هفت عادت مردمان موثر

(خلاصه کتاب)
نویسنده:
استفان کاوی
درباره هفت عادت مردمان موثر

خلاصه‌ی برترین کتاب‌های دنیا

جهان حاضر و سبک‌های زندگی امروزی، فرصت کتاب‌خوانی بسیاری از افراد را محدود کرده. اما عشق به کتاب‌ها و احساس نیاز به مطالعه، چیزی نیست که مشغله‌های زیاد و فراغت‌های کم بتوانند از ذهن و دل ما پاک کنند. تعداد کتاب‌هایی که باید بخوانیم یا دوست داریم آن‌ها را مطالعه کنیم، آن‌قدر زیاد است که می‌توان گفت یک زندگی مجزا مختص خواندن و گوش کردن می‌طلبد. یکی از راه‌حل‌های گریز از این شرایط و ماندن روی ریل مطالعه، کتاب‌های خلاصه است. خواندن یا شنیدن این‌دست کتاب‌ها چند فایده دارد. اول آن‌که زمان کمی از ما می‌گیرد و حتی می‌شود برخی از زمان‌های مُرده را با آن‌ها مفید گذراند. دوم این‌که در خلاصه‌ کردن کتاب‌ها کوشیده می‌شود که هیچ نکته‌ی مهم یا مطلبی اساسی از کتاب اصلی جا نماند. به این صورت، مخاطب شِمایی کلی از کتاب به دست می‌آورد که گاه برایش کفایت می‌کند و گاه او را به مطالعه‌ی نسخه‌ی کتاب وامی‌دارد. فایده‌ی سوم این کتاب‌ها این است که مخاطب دیگر می‌داند با چه اثری مواجه است و خلاصه‌ی کتاب‌ها می‌تواند او را در انتخاب آن‌که نسخه‌ی کامل کدام کتاب را مطالعه کند، یاری دهد. نشر صوتی آوانامه بر آن است تا با تولید نسخه‌ی صوتی خلاصه‌ی مجموعه‌ای از بهترین کتاب‌ها، به مخاطبانش کمک کند وقت‌های کوتاه خود را با مطالعه سپری کنند.


سفیر عادت‌های خوب

استفان ریچاردز کاوی در ۲۴ اکتبر ۱۹۳۲ در سالت‌لیک سیتی آمریکا به دنیا آمد. کاوی از محبوب‌ترین نویسندگان و سخنرانان دنیای موفقیت و خودیاری بود که بیش از هر چیز، با تألیف کتاب تاثیرگذار «هفت عادت مردمان موثر» شناخته می‌شود. او که به عنوان یکی از ۲۵ انسان تاثیرگذار آمریکا از طرف نشریه‌ی تایمز در سال ۱۹۹۶ معرفی شده بود و سفیر عادت‌های خوبِ نشریه‌ی نیویورک تایمز هم بود. وی باور داشت تنها یک نکته‌ را به مردم یادآوری می‌کند و آن اهمیت رفتار خوب است. طبق اندیشه‌های کاوی، تنها کاری که انسان باید انجام دهد عادت به دنبال کردن فطرت نیک بشری است. استفان کاوی که در ۱۶ ژوئیه‌ی سال ۲۰۱۲ به عنوان استاد دانشکده‌ی بازرگانی در دانشگاه ایالتی یوتا مشغول به تدریس بود، در زمان دوچرخه‌سواری دچار سانحه شد و به دلیل جراحات در ۷۹ سالگی درگذشت.


اصول و مفاهیم «هفت عادت مردمان موثر»

استفان کاوی در این کتاب علاوه بر بررسی اصول و مفاهیم «هفت عادت مردمان موثر» از منظری متفاوت، تمریناتی را برای درونی کردن این الگوها و تبدیل کردنشان به عادت تدارک دیده است. شما در هر بخش این کتاب نخست به ارزیابی وضعیت خود در آن زمینه می‌پردازید و به روشنی درمی‌یابید که در آن عرصه پیشرفت می‌کنید، یا راکد مانده‌اید و یا سیر نزولی در پیش گرفته‌اید. سپس تمریناتی به شما پیشنهاد می‌شود تا با تلاش و جدیت اصول مبتنی بر کارایی را جایگزین افکار و الگوهای ناکارآمد و کم بازده کنید.


مینی‌بوک «هفت عادت مردمان موثر»

مینی‌بوک صوتی «هفت عادت مردمان موثر» اثر «استفان کاوی» جدیدترین اثر از مجموعه‌ی «خلاصه‌ی برترین کتاب‌های دنیا» است که با همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر مات» تولید و منتشر شده است. ترجمه‌ی اثر بر عهده‌ی «پریسا قشقائیان» بوده و خوانش آن را «مهدی صفری» انجام داده است. پیش از این نسخه‌ی صوتی مینی‌بوک‌های «بیندیشید و ثروتمند شوید»، «هنر ظریف بی‌خیالی»، «کفش‌باز»، «قدرت محتوا»، «سقلمه»، «قانون ۵ ثانیه»، «باشگاه پنج صبحی‌ها»، «ثروتمندترین مرد بابِل»، «همه‌چیز به فنا رفته»، «کار عمیق»، «اثر مرکب» «عادت‌های اتمی»، «۴۸ قانون قدرت»، «پدر پولدار، پدر بی پول»، «سرزمین موعود»، «کتابخانه نیمه شب»، «استراتژی خوب، استراتژی بد» و «قدرت عادت»، «۱۳ کاری که افراد هوشمند انجام نمی دهند» از این مجموعه تولید شده‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
52.۵۵ کیلوبایت
مدت زمان
۵۶:۰۰
نویسندهاستفان کاوی
مترجمپریسا قشقائیان
راویمهدی صفری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲.۵۵ کیلوبایت
۵۶:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کتاب عالیه ولی کارتون ناقصه

1
(1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هفت عادت مردمان موثر
هفت عادت مردمان موثر
(خلاصه کتاب)
آوانامه
1
(1)
30,000
تومان