0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عادت های اتمی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عادت های اتمی

روشی ساده و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و تغییر عادت های بد
نویسنده:
جیمز کلیر
درباره عادت های اتمی

جیمز کلیر با نوشتن کتاب عادت‌های اتمی، راهی جدید برای ایجاد تغییرات مثبت در زمینه عادات مختلف به افراد توصیه کرده است. هدف از نگارش این کتاب،ارائه راهکارهای عملی و دقیق برای از بین بردن عادت‌های بد و جایگزینی آن با عادت‌های خوب است.کلیر اعتقاد دارد تغییر یک درصدی در عادات روزانه باعث تغییر بزرگ در طی زمان می‌شود و به این ترتیب استمرار به عنوان راز اصلی برای تغییر عادات در نظر گرفته شده است. کتاب حال حاضر یکی از برترین نوشته‌ها در زمینه انگیزشی و موفقیت است که در سال 2019 منتشر شد. کتاب توانست پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و حتی سایت آمازون شود. این نسخه از کتاب توسط گروه مترجمان نشر مسیر سبز ترجمه و توسط میلاد شکوهی خوانده شده است.


درباره نویسنده

جیمز کلیر نویسنده مشهور کتاب عادت‌های اتمی است که در سال 1986 در هامیلتون متولد شده است. کلیر در سال 2008 موفق به کسب درک در رشته بیومکانیک از دانشگاه دنیسون شد. در ادامه وی به بررسی و مطالعه روی انسان در حوزه عادت‌ها روی آورد. کلیر که به عنوان سخنران انگیزشی نیز فعالیت می‌کند، اعتقاد دارد باور نقش بسیار مهمی در حذف عادت‌های قدیمی و ایجاد عادت‌های جدید و صحیح دارد. یکی از ویژگی‌های اخلاقی کلیر در زمینه مالی، اختصاص پنج درصد از درآمد خود به حمایت از موسسات خیریه است. جیمز کلیر یک سایت شخصی نیز دارد که در آن به تولید محتوا و نوشتن مقالات در زمینه موفقیت و خودسازی می‌پردازد. یکی دیگر از کتاب‌های مطرح کلیر، قدرت شروع ناقص است. کلیر در این کتاب به موضوع کمال‌گرایی پرداخته و از خواننده می‌خواهد منتظر شروع در بهترین شرایط نباشد و فقط شروع کند.


چرا باید کتاب عادت‌های اتمی را بخوانیم؟

همه ما انسان‌ها در زندگی به دنبال رسیدن به عادت‌های خوب و دور شدن از عادت‌های بد هستیم، مطمئننا برای شما هم بارها پیش آمده تا تصمیم بگیرید یک کار جدید را شروع کنید و در اواسط کار همه چیز را فراموش کنید. کتاب عادت‌های اتمی اینجاست تا این مشکل را برطرف کند.

·      کلیر در مرحله اول پیشنهاد می‌دهد افراد برای تمرکز روی عادت‌ها، روی فرآیند تمرکز کنند و به این ترتیب از شکست‌های سنگین دور شود.

·      کلییر از مخاطب می‌خواهد قبل از هرچیز به جای من می‌خواهم به من هستم فکر کنند. یعنی خود را در موقعیت تصور کنند نه اینکه بخواهند به موقعیت برسند.

·      نشان، میل شدید به چیزی، واکنش و در نهایت پاداش چهار قانون تغییر رفتار از نظر جیمز کلیر هستند. وی در این کتاب می‌کوشد این موضوع را به خواننده آموزش دهد تا با عمل به این چهار رکن، به ایجاد عادت‌های جدید برسند.


در بخشی از کتاب عادت‌های اتمی می‌خوانیم

او همواره می‌گوید: خوب دقت کنید، شما با ترک سیگار نه تنها چیزی از دست نمی‌دهید، بلکه دستاوردهای مثبت فوق‌العاده‌ای در مورد سلامت، انرژی، پول و اعتماد به نفس، احترام به خود، آزادی و از همه مهم‌تر طول عمر و کیفیت زندگی آینده‌تان خواهید داشت.

زمانی که به انتهای این کتاب می‌رسید، سیگار کشیدن برای‌تان احمقانه‌ترین کار دنیا خواهد بود و اگر بدانید که سیگار کشیدن هیچ مزیتی برای  شما ندارد، دیگر دلیلی برای سیگار کشیدن نخواهید داشت. این معکوس قانون دوم در تغییر رفتار است: آن را زشت کنید. می‌دانم که شاید این ایده به نظر بیش از حد ساده باشد که تنها با تغییر ذهنیت، بتوانید سیگار کشیدن را ترک کنید، پس ادامه مطلب را بخوانید.


برای علاقمندان به کتاب عادت‌های اتمی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب عادت‌های اتمی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      چگونه خودمان را دوست بداریم  ، شارون وگشیدر کروز

کتابی بسیار مفید در جهت رسیدن به عزت نفس و خودباوری

·      ·تختت را مرتب کن، ویلیام اچ مک ریون

مک ریون این کتاب را با اعتقاد به یک موضوع نوشته است: اگر می‌خواهید جهان را تغییر دهید بهتر است اول خودتان را تغییر دهید.

·      · کار عمیق، کارل نیوپورت

این کتاب به موضوع افزایش تمرکز و نقش ان در پیشبرد اهداف می‌پردازد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
154.۲۰ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۴۸:۲۶
نویسندهجیمز کلیر
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویمیلاد شکوهی
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵۴.۲۰ مگابایت
۰۲:۴۸:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
13 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ولی کاش به عقاید افراد احترام بزارید و به همه یه نسخه نپیچید اگه کسی میخواد سیگار بکشه خوب بکشه اگه کسی نمیخواد خوب نخواد ‌ . از نظر من انسان ها بزاریم خودشون به خودشون و زندگیشون و بدنشون تصمیم بگیرن .و از چه راهی قدم بزارن و برن .نه اینکه دخالت بجا یا نابجا کنیم .این بدن هر کس مربوط به خودشه نه کس دیگه .حتی ضرر هم بکنه به خودش ضرر کرده دیکه نه به دیگری .پس به ما هیچ مربوط نیست به شما هم نیست .

1

به نظر من یه کپی سطحی و آبکی از کتاب اثر مرکب است. نویسنده همش از دیگران نقل قول می‌کند. کتاب خیلی سروصدا کرده و من به خاطر همین خریدم، ولی بعدا متوجه شدم حرف جدیدی برای گفتن ندارد. ... پیشنهاد میکنم کتاب اثر مرکب با صدای محسن زرآبادی رو گوش بدید‌ که به موضوع عادت های خوب خیلی عمیق پرداخته

5

کتاب خوبیه و ارزش خوندنو داره ، گوینده نیز به خوبی کارشو انجام داده . من شخصا اگر نسخه چاپی رو هم داشته باشم باز هم کتاب صوتی رو اول گوش میدم. کسانی که تو ایجاد ویا ترک عادت مشکل دارن این کتابو پیشنهاد میدم.

5

کتاب فوق العاده ای بود👌 اگر میخواید عادت مثبتی در خودتون ایجاد کنید حتما این کتابو گوش کنید تا بتونید با همین عادتهای کوچک روزانه تان زندگی بهتری بسازید

5

بسیار کتاب خوب و کاربردی بود. ممنونم از فیدیبو

5

بسیار یک کتاب خوبی استی اما چرا رایګان نیست

5

کتابی فوق العاده و شنیدنی

5

خوب بود ممنون

1

واقعا گوینده بد بود

2

موضعی که همه میداند خیلی ابتدایی و بدیهی با گفتاری روی اعصاب شنونده

نمایش 5 نقد دیگر
4.1
(37)
آموزنده 🦉 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عادت های اتمی
٪50
عادت های اتمی
روشی ساده و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و تغییر عادت های بد
انتشارات مسیر سبز
4.1
(37)
آموزنده 🦉 (1)
15,000
٪50
7,500
تومان