0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
تکنیک های تسلط بر احساسات

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی تکنیک های تسلط بر احساسات

درباره تکنیک های تسلط بر احساسات

درباره کتاب: همه‌ی ما از این تفکر نادرست در رنجیم که احساسات بی‌آنکه خود بخواهیم زندگی ما را احاطه کرده اند و ما هیچ تسلطی بر آنها نداریم. دوست داریم که همواره انسانی شاد، پرشور، با انگیزه، سرزنده و سرشار از اعتماد به نفس باشیم، حتی ممکن است با خودمان عهد ببندیم که از امروز دیگر مانند گذشته عمل نکنیم و به احساسات منفی‌مان فرصت هیچ گونه تاثیرگذاری ندهیم. اما به محض اینکه با اولین اتفاق ناخوشایند زندگیمان روبرو می‌شویم کنترل اوضاع از دستمان خارج می‌شود و احساسات منفی به سمت ما حمله ور می شوند! تمام این موارد باعث می‌شود که شما هم مثل خیلی های دیگر به این باور برسید که احساسات واکنش هایی هستند که ما در مقابل حوادث زندگی از خود نشان می دهیم. این طرز فکر آنجا بدتر می شود که بعضی‌ها با خود می پندارند که احساسات ویروس هایی هستند که در ما نفوذ کردهاند و در مواقع ضعف به ما حمله ور میشوند و ما قدرت چندانی در به وجود آوردن احساسات مثبت و یا کنترل احساسات منفی مان نداریم. تمام آنچه تا الان گفته شد باعث میشود که افراد به عنوان اولین واکنش سعی در نادیده گرفتن و یا انکار احساسات شان کنند.اما مشکل اینجاست که با انکار و نادیده گرفتن یک مشکل نمی توان آن را حل کرد. اما اگر بشود با روشی سریع و ساده منشاء احساسات منفی را کشف کرد، رنج و درد ناشی از آن را به سرعت از خود دور کرد و در نهایت احساسی مثبت را جایگزین آن کرد چه؟ در این کتاب شما با منشاء پیدایش احساسات منفی آشنا می شوید، یاد میگیرید که پیام مثبتی که در پشت این احساسات منفی وجود دارد را کشف کنید و با روش هایی ساده این احساسات منفی را به احساساتی مثبت تبدیل کنید. نویسنده در این کتاب حاصل سال ها مطالعات و تجربیات مراجعانش را در قالب روش هایی ساده به شما آموزش میدهد که اگر بر آن مسلط شوید میتوانید به بهترین نتایج در کمترین زمان ممکن دست پیدا کنید. - درباره نویسنده: آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به سال ۱۹۶۰، در خانواده‌ای گمنام و فقیر دیده به جهان گشود. پس از گذراندن مدارج ابتدایی تحصیل، به حرفه‌های گوناگونی روی آورد اما در هیچ‌کدام به موفقیت چشمگیری دست نیافت. به گفته‌ی خودش، تا سن بیست‌ودو سالگی، تنها صاحب یک سرپناه بسیار کوچک بود. علاوه بر دشواری‌های اقتصادی، پُرخوری نیز بلای جان او شده بود. تا جایی که در مقطعی وزنش از صدوبیست کیلوگرم نیز تجاوز کرده بود! با این حال او حتی در سخت‌ترین شرایط، خیال بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را در سر می‌پروراند. همین روحیه‌ جاه‌طلبانه، او را مصمم به کاهش وزن کرد. او پس از مطالعه‌ کتاب‌های ورزشی و پی‌بردن به بی‌فایده‌بودن آن‌ها، تصمیم گرفت افرادی را که در زمینه‌ پرورش اندام سرآمد بودند، الگوی خود قرار دهد و از دستورالعمل‌های آنان پیروی کند؛ این کار جواب داد و آنتونی رابینز ظرف مدت زمانی کوتاه، به وزن ایده‌آل خود رسید. شیوه‌ ابتکاری رابینز در کاهش وزن که مبتنی بر روش‌های انگیزشی و عمدتاً روحی و روانی بود، سرمشق او برای تحقیق بیشتر درباره‌ امکان رسیدن به موفقیت‌های گوناگون از طریق شیوه‌های ذهنی و روانشناسانه شد. این بررسی‌ها سرانجام از او متفکری قدرتمند ساخت که در کتاب‌های متعدد خود، مخاطبینش را به سوی بلندترین قله‌های کامیابی هدایت می‌کند. زبان پرشور و ایده‌های جسورانه و لحن جذاب آنتونی رابینز، مطالعه‌ آثار وی را برای طیف گوناگونی از خوانندگان جذاب نموده است. شهرت رابینز در ایران، عمدتاً به سلسله کتاب‌های موفقیت او برمی‌گردد که توسط ناشرین متعدد به چاپ رسیده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
44.۹۹ مگابایت
مدت زمان
۵۵:۰۶
نویسندهآنتونی رابینز
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویمیلاد شکوهی
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴.۹۹ مگابایت
۵۵:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دید منو کلا به احساسات و زندگی عوض کرد. دیگه وقتی حس بدی دارم غمناک نمیشم. فهمیدم حس بد راهنمای منه. ممنونم از تهیه کنندگان و آقای رابینز. امیدوارم شما هم گوش بدید. واقعا این هزینه به چیزی که آموختم رایگانه...🌹

5

عالی بود. من اکثرا از حجم زیاد افکار منفی تو سرم کلافه بودم ولی به کمک این کتاب تونستم اوناهانو به خوبی کنترل کنم و یا حتی خیلی جاها فکر مثبتی رو جایگزین اوناهان کنم.

5

کتاب مفیدی برای من بود. کمکم کرد احساساتمو بهتر بشناسم و مطالب خوبی هم برای مهار احساسات منفی گفته بود.

1

کتاب نا مفهوم بود نشد باهاش ارتباط برقرار کرد

4.4
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
تکنیک های تسلط بر احساسات
تکنیک های تسلط بر احساسات
آنتونی رابینز
انتشارات مسیر سبز
4.4
(10)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
9,000
تومان