0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هیولای درونتو بیدار کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن

چطور به سرعت کنترل سرنوشت مان را بدست بگیریم
ناشر:
سبکتو
درباره هیولای درونتو بیدار کن

در میکروکتاب «هیولای درونتو بیدار کن» خواننده با 17 قانون کلی برای موفقیت شخصی و کسب‌وکار آشنا می‌شود که «آنتونی رابینز» بر اساس تجربیاتش و بررسی زندگی افراد موفق به دست آورده است. این نویسنده طی این کتاب کوتاه درباره‌ی شناخت خود و جنبه‌های مالی و تجاری زندگی صحبت می‌کند و دیدی روشن و صحیح به خواننده می‌دهد تا بتواند در مسیر موفقیت به‌درستی گام بردارد.

درباره کتاب صوتی هیولای درونتو بیدار کن

کتاب «هیولای درونتو بیدار کن» Awaken The Giant Within اثر «آنتونی رابینز» در سال 1992 منتشر شد. این اثر جزو دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و موفقیت قرار دارد و شامل ۱۸ راهکار در ارتباط با کنترل امور زندگی و حرکت به سمت موفقیت و پیشرفت کاری و اجتماعی است. کتاب صوتی «هیولای درونتو بیدار کن» به افراد کمک می‌کند تا شخصیت خودشان را کشف کنند و نقاط قوت و ضعفشان را بشناسند. این اثر به افراد کمک می‌کند تا شخصیت قوی‌تر و سالم‌تری داشته باشند و به یک زندگی هدفمند و معنادار دست یابند. «آنتونی رابینز» نویسنده‌ی این اثر براساس سال‌ها تجربه‌اش این اثر را به نگارش درآورده است و به افراد کمک می‌کند تا به شناخت مناسبی از خودشان برسند. او افراد را به افزایش اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس دعوت و در این اثر تمرین‌های خوبی برای شکست عادت‌های نامناسب و غلط ارائه می‌دهد. این نویسنده در این اثر از اصولی می‌گوید که در راه‌یابی به موفقیتش از آن‌ها استفاده کرده و یاد می‌دهد چگونه می‌توان زندگی‌ را در مسیر موفقیت قرار داد. راهکارهای این کتاب برای افرادی که به دنبال تغییر و بهبود هستند مناسب است و «آنتونی رابینز» ‎بر این باور است تنها باپشتکار و تلاش می‌توان به آن چیزی که از زندگی می‌خواهیم، دست ‌یابیم. در این کتاب افراد یاد می‌گیرند تا اعتمادبه‌نفس بیشتر و توانایی‌های خود را باور داشته باشند تا بتوانند اهداف بیشتری برای خود تعیین کنند. وجود ترس‌ها و ضعف در اعتمادبه‌نفس خیلی زود در تمام جنبه‌های زندگی‌ نمود پیدا و افراد را دچار مشکلات جدی می‌کند. رفاه و آرامش زندگی خانوادگی، روابط سالم شخصی، پیشرفت در کار، همه‌ی مواردی هستند که می‌توان به‌سادگی و با کمک «آنتونی رابینز» به آن‌ها رسید.

کتاب صوتی «هیولای درونتو بیدار کن» نوشته‌ی «آنتونی رابینز» شامل سه فصل آزاد کردن قدرت فصل، تحت کنترل گرفتن سیستم اصلی و درسی درباره سرنوشت است که می‌توان آن‌ها را هنگام رانندگی و کار گوش کرد. ابتدا این اثر درباره‌ی میکروکتاب و نویسنده هم‌صحبت شده و در آخر میکروکتاب بعدی پیشنهاد شده است.

درباره آنتونی رابینز

غیرممکن است بخواهید کتابی درباره‌ی موفقیت و خودشناسی بخوانید ولی نام «آنتونی رابینز» توجه شما را به خود جلب نکند. این شخصیت برجسته و پرآوازه به‌عنوان یکی از نویسندگان حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت در جهان شناخته‌شده و کتاب‌هایش راهنمای مسیر جویندگان پیشرفت، ثروت و بازاریابی است. «آنتونی رابینز» Anthony Robbins  در 29 فوریه سال 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او در خانواده‌ای بسیار فقیر کودکی‌اش را گذراند و در سن کم حدود صدوبیست کیلو وزن داشت و از چاقی زیاد رنج می‌برد. او به دلیل چاقی مفرط اعتمادبه‌نفس کمی داشت و از مشکلات زیادی رنج می‌برد. او در این دوران دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی بود و انگیزه‌ای برای تغییر نداشت. او پس از چند سال ناگهان تصمیم می‌گیرد شرایط را تغییر دهد و از آن وضعیت خسته‌کننده رهایی یابد. او با پیروی از راهکارهای روانشناسی و کنترل افکارش حدود پانزده کیلو وزن کم کرد و به‌تناسب اندام رسید و اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌اش را بازیافت.

«آنتونی رابینز» براساس تجربیاتش در زندگی پرفرازونشیبش چندین کتاب منتشر و سخنرانی‌های متعددی برگزار کرد. او به‌عنوان مشاور چندین شرکت فعالیت کرد و به راه‌کارهای اصولی و عملی در خودشناسی رسید. او در طی این مسیر به افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان کمک کرد و در حال حاضر نویسنده‌ای شناخته شده است. کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند. ازجمله کتاب‌های او می‌توان به «تزلزل‌ناپذیر»، «۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی»، «اهرم‌های پولدار شدن» و «۱۰ قانون موفقیت» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

ترجمه صوتی هیولای درونتو بیدار کن به زبان فارسی

کتاب صوتی «هیولای درونتو بیدار کن» اثر «آنتونی رابینز» را ناشر صوتی سبکتو با صدای «دادبه دادمهر» منتشر کرده است و نسخه‌ی صوتی آن در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. این اثر را گروه مترجمان به فارسی ترجمه کرده‌اند و از ترجمه‌های دیگر این گروه می‌توان به کتاب‌های «یادداشت‌هایی از یک دوست»، «کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید»، «چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم؟» و «ماشین پولسازی» اشاره کرد که نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
71.۵۶ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۷:۱۳
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۲/۱۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۱.۵۶ مگابایت
۰۱:۰۷:۱۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
2 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
20 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

خیلی مطالب پیش و پا افتاده ای مطرح میکنه و از اون بدتر، گوینده انگار داره قصه ی خواب تعریف میکنه. جای هیولای درون، سپیدبرفی درونتون بیدار میشه.

5

بسیار مفید بود،تو این کتاب بجای ویراژ رو مشکلات، راهکار های عالی داده،وقتی بهش گوش میدین حتما نوت برداری کنید و‌رو حرفا فکر کنید.

2

صدا ولحن گوینده بدرد یه همچین مطالبی نمیخوره یه صدای هیولا گونه باید باشه نه اینقد مظلوم

5

واقعا عالی بود بهترین چیزی که تا الان بهم انگیزه داده همین کتابه

1

توصیه نمی‌شود متن ضعیف و پیش پا افتاده اگه رایگان شد دانلودش کنید

4

کتاب خوب و راه کارهای کاربردی رو گفته، اما چرا از ۸ فصل، فقط ۳ فصل رو گذاشتید؟?

4

فوق العاده.نویسنده و کتاب عالی.راوی هم صداش نه خسته کننده بود نه زننده

1

اصلا گوينده مناسب اين كتاب نبود، كوالاي درونم بيدار شد

5

من بیش از پنج بار این کتاب گوش کردم بسیار انگیزشی و مفید است ?

4

چرا من که خریدمش دوباره برام شنیدن صدای نمونه میاد

نمایش 9 نقد دیگر
3.7
(35)
9,800
٪50
4,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هیولای درونتو بیدار کن
٪50
هیولای درونتو بیدار کن
چطور به سرعت کنترل سرنوشت مان را بدست بگیریم
سبکتو
3.7
(35)
9,800
٪50
4,900
تومان