0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معجزه
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی معجزه

۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده ای شگفت انگیز
نویسنده:
راندا برن
ناشر:
سبکتو
درباره معجزه

کتاب صوتی «معجزه: ۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده‌ای شگفت‌انگیز» اثر نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی مشهور استرالیایی راندا برن است. این نوشته از وی درباره‌ی اثر حس خوب و مثبت سپاسگزاری در زندگی است که بر تک تک ثانیه‌هایی ما اثر می‌گذارد. نخستین بار این کتاب در سال ۲۰۱۲ منتشر شده است. این کتاب چند بار به فارسی ترجمه کرده‌اند ولی نسخه‌ی حاضر را گروه مترجمان سبکتو به فارسی برگردانده و با صدای دادبه دادمهر در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. شما می‌توانید این نسخه‌ی صوتی را از بخش روانشناسی فیدیبو دانلود و گوش کنید.

خلاصه کتاب صوتی معجزه

برن در این کتاب کوشش بر این بوده تا به مخاطبشان یاد که با آگاهی و تمرکز برای دارایی‌های خود شکرگزار باشند و می‌باید شکرگزاری به یک عادت همیشگی و روزانه بدل شود. همواره این موضوع در ذهن مخاطبان باید ملکه باشد. در واقع، همواره در زندگی همه‌ی ما مواقع و لحظه‌هایی بوده شاکر و سپاسگزار آن بوده‌ایم، اما آنچه اهمیت دارد، عادت و سبک زندگی بر پایه‌ی شکرگزاری است که در میان تفکر اغلب ما جانیفتاده است. باید تلاشم بر این باشد که همه‌ی لحظات زندگی، متاثر از شاکر بودن ما باشد.

امروزه و با جهانی مواجهیم که گسترش شبکه‌های اجتماعی، سیل انبوه اطلاعات و تبلیغات در پی داشته است  که هر لحظه کم و کاست‌های وجودمان را جلوی چشممان می‌آورند تا همواره دچار خودکم‌بینی باشیم و با تهیه و خرید چیزهای مختلفی  می‌خواهیم این کمبودها را در درونمان جبران کنیم مگر احساسمان به خودمان کمی بهتر شود. این در حالی است که این احساس واقعی نبوده و به سادگی با کار روی خود و سپاسگزار بودن رفع می‌شود.

برن می‌گوید که هر قدر شکرگزارتر باشید و به داشته‌هایتان را بهتر و مثبت‌تر دریابید، حس رضایت درونی واقعی‌تر و بیشتری خواهید داشت و این منفی‌نگری است که از وجودتان رخت برمی‌بندد.

راندا برن، نویسنده‌ی خودساخته

راندا برن (Rhonda Byrne) به سال ۱۹۵۱ در ملبورن استرالیا پای به جهان گذاشت. وی در آغاز راهش، به عنوان تهیه کننده در تلویزیون مشغول بود وی در کار خود موفق بود و برنامه‌های متعددی از وی از تلويزيون‌های استرالیایی پخش می‌شد، ولی مرگ پدر ضربه‌ی شدیدی به روح و روانش زد و دچار افسردگی حادی شد. در این دوران بود بود که با کمک فرزندش، توانست تحولی در خود ایجاد کند. خواندن کتاب‌های والاس دی واتلز زندگی‌اش را عوض کرد. برن در این دوران دریافت که برای چیره شدن به دردها و مانع‌های زندگی و جذب موفقیت و ثروت بر پایه‌ی خلق است،‌ نه رقابت کردن، بر پایه‌ی تفکر مثبت و تمرکز برای جذب‌هاست. او در این راه پژوهش‌هایی انجام داد، توانست ایده‌ی جذب را بیابد.

وی پروژه‌ی «راز» را پس از این دوران آغاز کرد و شروع به نوشتن کتاب و مقاله و ساخت مستند پرداخت. در این پروژه افراد بسیاری وی را همراهی کردند و کارهای وی در دنیا عالمگیر شد. چندین کتاب از وی در حوزه‌ی موفقیت و خودیاری و خودشناسی نوشته است که چند نمونه در ادامه اشاره خواهد شد:

چرا باید کتاب صوتی معجزه را شنید؟

کتاب حاضر شما برای بهتر زیستن آماده می‌کند و حستان را به خود و آنچه دارید بهبود می‌بخشد. زندگی را با قدردانی و سپاسگزاری برایتان هموارتر و زیباتر می‌کند. کیست که چنین نخواهد و زندگی مثبت و سرشار از نشاط هدفش نباشد. به همین جهت خواندن کتابی که راهنمای بی‌مانند و از ذهنی روشن برآمده است، یک فرصت عالی برای رسیدن به این درجه از احساسات خوب و اثرگذار است.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه خواهیم شنید؟

در روز دوم روابط شگفت انگیز:

ارتباط برقرار کردن با انسان‌های دیگر و دیدار با آنها به زندگی شما شادی معنا و هدف می‌بخشد. روابط شما با دیگران بیش از هر عامل ،دیگری در زندگیتان تاثیر می‌گذارد سپاسگزاری باعث می‌شود، روابطمان بسیار عالی باشد. سپاسگزاری در روابطتان علاوه بر بهبود بخشیدن به آن، رابطه خودتان را هم تغییر خواهد داد.

واژه‌ها به راستی تاثیرگذار هستند وقتی درباره کسی گله و شکایت می‌کنید؛ به معنای واقعی به زندگی خودتان لطمه می‌زنید با این ،کار زندگی خودتان خدشه دار خواهد شد. براساس قانون جذب، هر فکری درباره فردی در سر داشته باشید یا هر سخنی درباره او بگویید همان را به سوی خودتان جذب خواهید کرد. درست به همین دلیل است که انسان‌های اندیشمند در سراسر دنیا همواره سپاسگزار بودن را به ما توصیه کرده‌اند. تمرین شگفت‌انگیز امروز این است که انسانهای دیگر را با ویژگی‌های فعلی خودشان در زندگیمان بپذیریم و قدرشناس حضور آنها در زندگیمان باشیم تمرین را این‌گونه انجام دهید.

تمرین روز دوم:

۱.  مرحله ۱ تا ۳ از تمرین شگفت انگیز شماره ۱ را تکرار کنید فهرستی از ۱۰ نعمت زندگیتان تهیه کنید بنویسید که چرا به دلیل بهره‌مند بودن از این نعمت‌ها از خداوند سپاسگزار هستید، فهرستتان را بازخوانی کنید. پس از خواندن هر یک از نعمت‌ها بگویید: «خدایا سپاسگزارم خدایا سپاسگزارم. خدایا سپاسگزارم.»

پنج پیشنهادهایی برای خوانندگان کتاب صوتی معجزه

کتاب می‌توانید کتاب‌های زیر را هم بخوانید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
110.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۹:۰۹
نویسندهراندا برن
مترجمگروه مترجمان
راویدادبه دادمهر
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۰.۹۷ مگابایت
۰۱:۲۹:۰۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 165 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
9 ٪
72 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب عالیه من از روز اول که تمرینش رو انجام دادم از اون روز به بعد واقعا مثل اسم خود کتاب معجزه ی زندگیم شروع شد و من اصلا به قدری متفاوت شدم که احساس میکنم انسان قبل از خوندن این کتاب رو نمیشناسم عالیه عالی شک نکنید حتما کامل تمریناتش رو انجام بدید معجزه میکنه خدای مهربونم شکرت برای وجود همه نعمت ها مثل انسان های بزرگی که این کتاب ها رو مینویسن?????????

5

همیشه این دست کتابها رو مسخره میکردم ... اما الان به جایی رسیدم که متوجه شدم این کتابها مثل مسکن میمونند و تاثیرشون میپره بعد از مدتی اما اگر همواره بشه با این کتابها آرامش خود رو حفظ کرد که خیلی هم عالی... هرچند کوتاه مدت ... اما خداروشکر همیشه در دسترسند

5

من این کتاب را از خواهرم هدیه گرفتم باعث شد در عرض یک سال زندگی من تغییر کند دید من به زندگی عوض شد وسعی می کنم همیشه شکر گزار وقدر دان پروردگارم باشم ولی ۲۸روز دستوراتش را انجام دادم والان بعد از یکسال چهار ماه هرروز شکر گزاری هایم را می نویسم ومعجزه ها دیدم

4

من زندگیم با این کتاب زیر ورو شد شما فقط میگین خوب بود همین؟

4

چه صدای معرکه ای داری پسررررر؟ کتاب صوتی موفقیت فقط صدای دادبه...محشره دوستااااان محشرررر....براوو دادبه عزیز

4

بد نیست خوبه حس خوبی بهت میده و چیز های جالبی میگه و به نظر من وقتی چیزی رو بخوای براش تلاش میکنی و بهش می‌رسی چون اون رو میخوای و وقتی هم سپاسگزار باشی حس و حالت مثبته و به خواستت می‌رسی حالتم بهتر میشه

5

این کتاب رو داشتم و خیلی کمکم کرد تویِ خیلی از شرایط زندگیم ، ولی انصافا صوتیش یه چیز دیگه اس .. دستتون درد نکنه این کتاب خیلی به من که نصفی از روزم پشت فرمونم ، کمک کرده ..

5

بهترین کتابی که میتونی ساختار زندگیت و تغییر بدی و حال روحیت رو عالی کنه حتی بعد از سخت ترین بحران های زندگیت قطعا کتاب معجزه شکرگزاری هستش

5

کتاب خیلی خوبی هستش ، رسالت نویسنده شکرگزاری مداوم در هر موقعیت و زمانی هستش ، ضمن اینکه صدای راوی با اینکه شبیه دوبلورهای راز بقاس خیلی با داستان همخونی داره

5

زندگیم تغییر کرد، باوجود اینکه چندماهه تموم کردم این کتابو سعی میکنم هیچ روزی یادم نره خداروشکر کنم، به یکی از بزرگترین خواسته هام رسیدم با انرژی مثبتش

نمایش 62 نقد دیگر
4.2
(165)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
8,000
٪50
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
معجزه
٪50
معجزه
۲۶ روز سپاسگزاری برای آینده ای شگفت انگیز
سبکتو
4.2
(165)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
8,000
٪50
4,000
تومان