0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راز موفقیت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی راز موفقیت

درباره راز موفقیت
آنتونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. هر چند که خود اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی (مربی منتهای کارآیی) نامیده می شود. او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد. کتاب صوتی پیش رو نوشته آنتونی رابینز می باشد. در این کتاب به شما راه حل هایی پیشنهاد می شود تا بتوانید آنچه را که دوست دارید بدست آورید و ضمن اینکه آنچه را که دارید حفظ کنید. این کتاب راهنمایی عملی برای موفقیت‌‎های فردی در طول زندگی می‌باشد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
208.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۳:۱۹
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمگروه مترجمان
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۰۸.۲۸ مگابایت
۰۵:۰۳:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 142 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
9 ٪
108 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

میشه لطفا کتابای این مدلی تو این چند روزه باقی مونده نذارید؟?

4

دوستان بیاید بیخیال رمان بشیم دیگه ، الان ۱۶ روزه داریم میگیم اما خب ترتیب اثر داده نشده بهتره که ما هم دیگه کوتاه بیایم و فکر کنیم مخاطب این طرح ما نبودیم و فقط کسانی بودن که به کتابهای انگیزشی و روانشناسی علاقه دارن ما هم کتابهای مورد علاقه خودمون رو بالاخره یا میخریم یا دانلود میکنیم یا بی خیالش میشیم اما خب یه موضوع مهم اینه که بگم توی دنیا به تعداد افراد دنیا راه برای موفقیت وجود داره و اینجور نیست که با خوندن این کتابها آدم موفق بشه ، هر کسی راه خودش رو داره ، شاید یکی از چپ یکی از راست یکی از بالا و یکی از پایین بره و همه هم موفق بشن ، و اصلا قشنگی دنیا به همین تضادها هست اگر قرار باشه همه به یک راه برن و اونم راهی باشه که این کتابها نشون میدن دیگه دنیا قشنگیهاشو از دست میده بازم از طرف دوستانی که به این نوع کتابها علاقه دارن از فیدیبو و ایرانسل تشکر میکنم گرچه خودم حتی سر سوزنی کشش و علاقه ای به مطالعه این دسته از کتاب ها ندارم

4

یه رمان خوب بذارید خُب

4

قصد من دیگه اعتراض یا شوخی نیست به قول دوستان فرض میکنیم مخاطب این طرح ما نبودیم فقط میخوام بگم اون کسانی که به اعتراض ها پاسخ بد میدن یا میان از طرف بقیه تشکر میکنن و به ایرانسل دلداری میدن که ناراحت نشه آدم های خودخواهی هستند که متاسفانه تعدادشون کم نیست. مثلا اگر تمام این مدت این طرح ژانر مورد علاقه من رو میگذاشت و من عشق میکردم اما میدیدم که دیگران ناراحت هستند هیچوقت به خودم اجازه نمیدادم به اونها خرده بگیرم یا فیدیبو رو تشویق کنم که همچنان تنها مطابق سلیقه من کتاب بگذاره. شماها مثلا قشر کتابخون هستند کمی به این قضیه که نشان خودخواهی شماست فکر کنید.

5

من فکر می کردم نسخه نمونه فوق العاده عای و کاربردی است ولی باور نکردنی بود وقتی دیدم کل کتاب فوق العاده است. خلاصه این کتاب بسیار ارزشمند را، روش کاربردی کامل کنترل ذهن و زندگی می دانم و حاصل سالها مطالعه انسانی است که برای لذت و بهره وری واقعی تمام انسانها از تمامی منابع ، مطالعات بی وقفه خود را به صورت یک اکسیر نایاب در خدمت به ما قرار داده است. این رازهای عجیب و شیوه های کنترل ،اکنون در خدمت جویندگان واقعی موفقیت قرار دارد پس به دنیای تحقق آرزوهای خود هر چه زودتر وارد شوید.

3

آخ جون یه کتاب فوق العاده ی دیگه?. ممنون ایرانسل...ممنون فیدیبو?

4

کاشکی به نظرات ما هم توجهی میکردن. بابا ما کتاب صوتی دوست نمیداریییییییم. کتاب موفقیت هم دوست نمیدارییییییییییم. سرمایه گذاری و بورس و ... هم همینطوووورر. کتاب پر فروش تازه و ناب بگذارید که ناراحتی و غصه این روزای زندگیمونو بشوره ببره بابا??

5

دوستان عزیز من الان اومدم کامنتارو خوندم اینجوری برداشت کردم ک کتابای موفقیت از نظر شما بی ارزشن البته این چیزیه ک از اکثر کامنتا میشه برداشت کرد الان سوالم اینه ک اصن شما اینارو خوندی ومهم تر از اون حداقل ب یه نکتش عمل کردین ک انقدر اعتراض میکنین امیدوارم همونقدر ک به رمان بها میدید به این کتابم بها داده باشید وبعد نظرتون ک خیلیم بهش احترام میذارم رو داده باشی❤

4

برای اونایی که میان اینجا ادای آدمای فرهیخته و کتاب خون درمیارن،اونم با توهین به نظرات بقیه و چسبوندن انگای مختلف بهشون واقعا متاسفم! شما اگه سر سوزن شعور داشتی متوجه میشدی که طرف داره با ایرانسل حرف میزنه و نظرشو میگه،پس به شمای فضول هیچ ارتباطی نداره که میای جواب میدی!!!! شما اگه میپسندی بیا تشکرتو کنو برو!!ما قول میدیم بپذیریم شما خیلی خوب و با فرهنگ و کتاب خون و لاکچری!!!

5

متاسفانه هر کتابی بذارن یه عده میان میگن از این کتاب ها ندارین لطفا ..مثلا شما قشر کتاب خون و با سواد هستین یکم صبور باشین،یه فرصتی پیش آمده اگه میتونید استفاده کنید اگر نه صبوری کنید چقدر غر میزنید دووستان

نمایش 98 نقد دیگر
3.9
(141)
گیرا 🧲 (1)
45,000
٪50
22,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راز موفقیت
٪50
راز موفقیت
آنتونی رابینز
نشر آذرسا
3.9
(141)
گیرا 🧲 (1)
45,000
٪50
22,500
تومان