0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صبح جادویی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی صبح جادویی

نویسنده:
هال الرود
درباره صبح جادویی

«صبح جادویی» همان کتابی است که می‌تواند خیلی آرام و بی‌ادعا، زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. آموزه‌های این کتاب چندان ارتباطی با دنیای روان‌شناسی ندارد و بیشتر شبیه نوعی سبک زندگی است. «هال الرود» نابغه‌ی دنیای خودپروری و موفقیت این کتاب را در حالی نوشته که در اوج سردرگمی و ناامیدی، معنای زندگی را از دست داده، پس به این نویسنده‌ی جوان اعتماد کنید، هم‌پای حرف‌ها و توصیه‌هایش پیش بروید تا حال و هوای تازه‌ای به زندگی‌تان بدهید.  

مروری بر مطالب کتاب صبح جادویی

 

این کتاب به کم بودن زمان و کوتاه بودن زندگی اشاره می‌کند. همچنین تاکید دارد انسان‌ها نباید به کمتر از ایده‌آل خود قانع شوند؛ چرا که هر فرد می‌تواند جزء معدود انسان‌هایی باشد که به وضعیت دلخواهی که شایستگی‌اش را دارند، برسد. در ادامه درباره‌ی امید و البته ناامیدی در انسان و تاثیر آن بر زندگی و جامعه می‌شنویم. الرود تجربه‌ی شخصی‌اش در مواجهه با مرگ و بحران مالی را بیان می‌کند تا اهمیت زمین خوردن و پیشرفت شخصی را به شکلی روشن شرح دهد. در بخشی از این فصل نوشته است: «بنابراین یک تکه کاغذ سفید برداشتم و متحول‌کننده‌ترین تمرینات پیشرف شخصی را که در طی سال‌های گذشته یاد گرفته بودم اما هرگز انجام نداده بودم (حداقل نه به صورت مداوم)، بر روی آن نوشتم. فعالیت‌هایی مانند مدیتیشن، جملات تاکیدی مثبت، ثبت وقایع روزانه، تجسم و هم‌چنین مطالعه و ورزش کردن.»

این نویسنده بزرگترین چالش در تاریخ بشر را به این شکل بیان می‌کند: «این‌که بهانه‌ها را پشت سر بگذاریم، کار درست را انجام دهیم، بهترینِ خودمان باشیم و زندگی رویایی‌مان را خلق کنیم؛ همان نوع زندگی که هیچ محدودیتی ندارد و افراد بسیار کمی تا به امروز به آن دست یافته‌اند». او معتقد است تنها 5 درصد از انسان‌ها برای تحقق رویاهای‌شان تلاش می‌کنند. اهمیت بیدار شدن و شروع روزانه‌ی زندگی انسان از مباحثی است که الرود روی ان تاکید زیادی دارد. الرود توضیح می‌دهد که اکثریت مردم از بیدار شدن در صبح ناراضی هستند و سپس با بیان دلایل این نارضایتی و عادت صبحگاهی نسبتا همگانی، ذهن انسان را برای حل این مشکل آماده می‌کند. در این کتاب راه‌کارهایی هم برای افزایش انگیزه هنگام بیدار شدن در صبح ارائه شده است. در ادامه ضعف‌ها و شکست‌های‌مان را می‌شناسیم و آن‌ها را می‌پذیریم. چگونگی توانمند شدن در سحرخیزی، شناخت راه‌هایی که کمک می‌کنند انسان روز خود را به درستی شروع کند و در ادامه روزهای مفیدی را پشت‌سر بگذارد تا به رویاها و ایده‌آل خود نزدیک‌تر شود، را بررسی می‌کند.

زندگی از قبل از ساعت 8 صبح شروع می‌شود.

هال الرود در مقدمه‌ی این کتاب می‌گوید که کتاب صبح جادویی اثری است که می‌تواند برای همیشه بازی‌های زندگی‌تان را تغییر دهد. با استفاده از این کتاب می‌توانید به سطوح بالاتری از زندگی‌تان برسید و خیلی زود می‌بینید که موفقیت شخصی و حرفه‌ای‌تان در زندگی، خیلی فراتر و گسترده‌تر از چیزی است که پیش از این تصورش را می‌کردید. این موفقیت‌ها فقط شامل زندگی حرفه‌ای و کاری، افزایش فروش و درآمد، و رشد کسب و کار نمی‌شود، بلکه در این مسیر می‌توانید راه‌های جدیدی برای تجربه‌ی سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگی کشف کنید. بهبود وضعیت سلامتی، شادی، ارتباطات، شرایط مالی، شرایط معنوی و همه‌ی جنبه‌های مهم زندگی هستند که در آموزه‌های کتاب صبح جادویی می‌توانید به آن برسید. کافی است جادوی ساعات اولیه‌ی صبح، مخصوصا ساعات پیش از 8، را درک کنید. با همین یکی دو ساعت است که می‌توانید، ساعت‌ها یا حتی سال‌ها از دیگران پیشی بگیرید و طی مدتی کوتاه پیشرفت چشم‌گیری در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود داشته باشید.

«بن گای»، نویسنده‌ی مجموعه کتاب‌های پرفروشِ «هنر فروش» درباره این اثر گفته است: «نمی‌توانم بگویم کدام یک الهام‌بخش‌تر است؛ هال الرود یا صبح جادویی‌اش. چیزی که می‌توانم بگویم این است که اگر می‌خواهید زندگی‌تان را متحول کنید، هیچ کس بهتر از هال نمی‌تواند بگوید که چطور این کار را انجام دهید و هیچ استراتژی دیگری نمی‌تواند سریع‌تر از صبح جادویی شما را به هدف‌تان برساند. اما فقط به حرف‌های من اتکا نکنید، خودتان آن را تجربه کنید».

شروع شنیدن این کتاب به معنای آغاز یک انقلاب بزرگ درونی برای متحول کردن زندگی‌تان است. به هال الرود اعتماد کنید. او همان کسی است که خیلی از مطالب این کتاب را از ته دلش بیان کرده و از روی تجربه حرف می‌زند و نه صرفا شعارهایی تبلیغاتی در بازار داغ کتاب‌های روان‌شناسی و خودپروری. زبان کتاب خیلی راحت و صمیمی است. الرود سعی کرده‌ تا جای ممکن از کلمه‌ها و اصطلاحات سنگین و سخت استفاده نکند. راهکارها و توصیه‌های ساده و کوچکی که در این کتاب معرفی شده‌اند، بسیار کارآمد هستند. به کار گرفتن این روش‌ها به این معنی است که می‌توانید خیلی زود تاثیر آن‌ها را در زندگی‌تان ببینید. هر چند تمرین بیشتر و پایداری در اجرای این روش‌ها می‌تواند تاثیرات ماندگارتر و عمیق‌تری داشته باشد. پس توصیه‌های این کتاب را نباید فقط بشنوید. باید آن‌ها را تمرین کنید. یک دفترچه و مداد برای یادداشت نکات اصلی و کلیدی کتاب، می‌تواند کمک زیادی به ثبت و یادآوری مطالب کتاب کند.

درباره هال الرود

هال الرود زندگی عجیب و شگفت‌انگیزی دارد. او تا بیست سالگی زندگی ایدئال و آرامی را پشت سر گذاشته است: دانشجوی سال اول دانشگاه، ویزیتور موفق، نامزدی دوست‌داشتنی، خانواده‌ای آرام و دوستان خوب. زندگی الرودی جوان در یک شب در بیست سالگی‌اش زیر و رو شد. نزدیک نیمه شب او در جاده با یک کامیون تصادف می‌کند و آسیب وحشتناکی به تمام استخوان‌ها و بافت‌های بدنش وارد می‌شود. مغز هال چنان از درون متلاشی می‌شود که او چند روز در کما بوده، اما پزشکان او را از دست رفته می‌دانستند. او پس از شش روز در حالی به هوش آمد که فهمید دیگر نمی‌تواند راه برود و این در حالی بود که حافظه‌ی کوتاه‌مدت‌اش هم آسیب دیده بود. نامزدش او را در بیمارستان ترک کرد. چیزی که برایش باقی مانده بود، یازده استخوان شکسته و آسیب جدی مغز و حافظه‌اش بود. هال شکسته بود، اما شکست نخورده بود. او در همان سال به شرکتی که پیش از آن در آن کار می‌کرد برگشت و بین شش هزار نماینده‌ی فروش، توانست آن سال را با رتبه‌ی ششم به پایان برساند.

او ایده‌پردازی و نوشتن کتاب صبح جادویی را در سال 2008 شروع کرد. زمانی که زندگی‌اش در زمان بحران اقتصادی آمریکا و مسائل شخصی و عاطفی بار دیگر به هم خورده بود. اما این صبح جادویی بود که توانست او را بار دیگر از جای‌اش بلند کند. او برای نوشتن این کتاب تمرینات مختلفی را امتحان می‌کرد، زمان‌بندی‌ خواب‌اش را تغییر می‌داد، و درباره‌ی نیاز واقعی انسان به خواب، تحقیقات زیادی می‌کرد. خیلی طول نکشید که پس از انتشار کتاب، خیلی از مردمی که حتی هنوز نویسنده را نمی‌شناختند راجع‌به این کتاب با هم حرف می‌زدند و در صفحات اجتماعی خود جملات و آموزه‌هایی از آن را با هم به اشتراک می‌گذاشتند. کتاب صبح جادویی تا از زمانی که در سال 2012 منتشر شده، تا امروز توانسته زندگی هزاران نفر را در تمام دنیا دگرگون کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
38.۱۷ مگابایت
مدت زمان
۵۵:۳۵
نویسندههال الرود
مترجمآبتین زمانی
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۸.۱۷ مگابایت
۵۵:۳۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 123 مخاطب
5
ستاره
39 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
12 ٪
91 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با تشکر از خانم گوینده، دوست عزیز صدای شما به حد کافی زیبا و رسا است لزومی به لحن دادن ندارد چرا که باعث عدم تمرکز می شود. ساده و روان خواندن کافی است.

4

این کتاب یکی از تاثیرگذارترین کتاب ها برای من بود. بعد از خوندن این کتاب تا امروز ۶۴ روزه که هر روز ساعت ۵ بیدار میشم

4

ما بچه مسلمونا نباید احتیاج میداشتیم به همچین کتابی چون هم باید پاشیم نماز صبح بخونیم هم کلی از فواید سحرخیزی شنیدیم. ولی متاسفانه یا نمازمون قضا میشه یا میخونیم ولی دوباره بعدش میخوابیم! بعضی از قدم هایی هم که توضیح داده بخشی از همون نماز خودمونه. خوشحالم که به این کتاب گوش دادم و به مسلمون بودنم بیش از پیش بالیدم و مصمم تر و باانرژی تر از قبل، هر روز هدیه شده از طرف خداوند را شروع میکنم‌. توکلت علی الله.

4

کتاب خوبیه ولی واقعا متاسفم برای گوینده پر ادعایی که خوندن فارسی عادی رو پیچ میده یکی رو میشناختم که اینجوری بود از بس گفتم درست بخون و گوش تکرد رابطمو قطع کردم وسط کتاب این گویندم نتونستم هودمو نگه دارم اوندم کامنت رو گذاشتم شاید بخوته و اصلاح کنه اگرم نکرد که حداقل بی خیال گویندگی بشه

4

صدای گوینده خیلی روی اعصاب هستش، نسخه نمونه رو گوش دادم ولی صدای راوی باعث شد منصرف بشم بنظرم پی دی افش رو بخرین بهتر باشه

4

عجیبه ... درسته شاید یکم گوینده مانور زیادی برای قدرت صداش داره نشون میده اما این حجمه از نظر منفی دوستان یکم بی انصافیه ، و بنظرم این افراد از قدرت تمرکز پایینی برخوردارن و خیلی راحت از مفهوم کلام میگذرن و فقط به صدای گوینده بسنده میکنن ... شاید اگر تمام حواس رو به سمت معنی مطالب ببرید انقدرا هم ازار دهنده نباشه

4

مطمئنم که دیگه کتابی با روایت این خانوم، گوش نمیدم، خب راحت باش خواهرم! راحت و روون بخون، اما خود کتاب چیز جدیدی نگفت اما تلنگری بود که کمی زودتر بیدار بشم

4

صدای راوی مناسب کتاب گوش دادن نیست

2

برای کتاب انگیزشی صدای راوی خیلی مناسبتری باید انتخاب بشه. محتوا کتاب خوب هست اما صدای راوی واقعا نامناسب هست شاید برای کتاب داستان و کودک و نوجوان مناسب باشه. همین امتیاز هم فقط بخاطر محتوا هست. صدای راوی واقعا صفر هست برای این کتاب

2

نحوه بیان این خانم فاجعه‌ست ?

نمایش 81 نقد دیگر
3.8
(123)
18,000
٪50
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صبح جادویی
٪50
صبح جادویی
هال الرود
نشر آذرسا
3.8
(123)
18,000
٪50
9,000
تومان