0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرزوی تو دستور توست
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

نویسنده:
کوین ترودو
درباره آرزوی تو دستور توست

اگر شما هم با دیدن افراد موفق تصور می‌کنید که موفقیت در زندگی آنها جاریست و گویی آنها یک غول چراغ جادو دارند که به واسطه‌ی آن به تمام خواسته‌هایشان می‌رسند و شما از آن محروم هستید، باید بدانید که کتاب «آرزوی تو دستور توست» برای شما نوشته شده است تا این رموز را به شما بگوید، راه‌های رسیدن به موفقیت و ثروت را به شما نشان دهد و به شما کمک کند تا به هرآنچه در زندگی می‌خواهید برسید. کوین ترودو که متخصص در زمینه‌ی ارتعاش فکری و قانون جذب است به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از آنها برای جذب نیازهای خود استفاده کنید. همانطور که با استفاده از این اصول توانست در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ خود را در بین ۱۰ مرد ثروتمند آمریکا جای دهد.

درباره کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

کتاب «آرزوی تو دستور توست؛ چگونه می‌توان آرزوهای خود را آشکار کرد» درواقع از روی سمیناری به همین نام نوشته شده است که کوین ترودو در سال ۲۰۰۹ میلادی در کوه‌های آلپ برگزار کرد که حرف‌های ترودو در این سمینار بعدها جنجال‌های بسیاری به‌پا کرد. هزینه‌ی شرکت در این سمینار ۱۰ هزار دلار بود و تقریباً تمامی شرکت کنندگان در این سمینار ذکر کرده‌اند که برای آن‌ها بسیار تأثیرگذار بوده است و ارزش هزینه‌ی که پرداخت کرده‌اند را داشته است.

کوین ترودو معتقد بود که کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی موفقیت و قانون جذب نوشته شده است ولی نکته‌ی اصلی در این کتاب‌ها گفته نمی‌شود. اگرچه اطلاعات و نکات خوبی در این کتاب‌ها گفته می‌شود ولی در حقیقت اکثر نویسندگان این کتاب‌ها در زندگی خود به آنچه که خودشان آرزو داشته‌ و می‌خواستند نرسیده‌اند و اگر ثروتمند هستند از فروش کتاب‌ها و دوره‌هایشان است، نه چیزهایی که آموزش می‌دهند. او همچنین بیان می‌کند که این رازها همیشه در دست افرادی خاص بوده است و تنها خودشان از آنها استفاده می‌کردند و علاقه‌ای نداشتند که عموم مردم از آنها باخبر شوند. کوین ترودو در سیمنار خود پرده از اسراری برمی‌دارد که باعث ایجاد دشمنی گروه‌های مختلف و افراد سطح بالای آمریکا نیز با او می‌شود.

نویسنده در طی کتاب اصولی را به ما می‌آموزد و توضیح می‌دهد که برای رسیدن به موفقیت به چه چیزهایی باید توجه کنیم و یاد بگیریم و از چه چیزهایی باید دوری کنیم. یکی از مزیت‌های این کتاب (دوره) این است که شامل تمرین‌هایی است که از شما خواسته می‌شود تا انجام دهید و اگر شما طبق آن تمارین پیش بروید می‌توانید خودتان نتایج آن را مشاهده کنید و قدم به قدم تأثیر آن را در زندگی واقعی خود ببینید. مطالب مربوط به دوره‌ی آرزوی تو دستور توست به نحوی طراحی شده‌اند که شما درنهایت بتوانید کنترل زندگی خود را در درست بگیرید و هرچیزی که می‌خواهید را بدست آورید. رازهایی که در کتاب آرزوی تو دستور توست ارائه می‌شوند بسیار ساده هستند و شاید در ابتدا اینطور به نظر برسد که تأثیر چندانی نخواهند داشت ولی این دروه برخلاف دوره‌ها و کتاب‌های دیگر که تنها به بیان یک سری تئوری‌ها و کلیات می‌پردازند، با انجام تست‌هایی روی ناخوآگاه شما تأثیرمی‌گذارد و به ادعای کوین ترودو از شما یک ماشین رسیدن به آرزوها می‌سازد که گویی غول چراغ جادوی خود هستید و هرچه را که می‌خواهید بدست می‌آورید.

این کتاب توسط ناشران مختلفی ترجمه و به چاپ رسیده است و شما می‌توانید برای دانلود نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب و یا شنیدن کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید.

درباره کوین ترودو نویسنده‌ی کتاب آرزوی تو دستور توست

کوین ترودو (Kevin Trudeau) نویسنده، سخنران، مدرس قانون جذب، کارآفرین و میلیاردر آمریکایی است که در سال ۱۹۶۳ در ایالت ماساچوست متولد شد. نام او در فهرست نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به چشم می‌خورد و سیمنارها و کتاب‌های او بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کتاب او با نام «درمان‌های طبیعی» به مدت ۲۵ هفته در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بود.

ترجمه کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

این کتاب که در ابتدا از روی سیمنار آرزوی تو دستور توست نوشته شده است به زبان انگلیسی بوده و همچنین مترجمین مختلفی در ایران مانند محمود جولایی، فاطمه ملک‌زادان آن را به فارسی برگردانده‌اند. همچنین کتاب صوتی این اثر با گویندگی خانم نازنین آذرسا و توسط نشر آذرسا منتشر شده است که شما می‌توایند برای شنیدن آن اپلیکیشن رایگان فیدیبو را نصب کرده و یا به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آرزوی تو دستور توست در دسته‌بندی کتاب‌های کمک به خود (Self-help) و موفقیت قرار می‌گیرد. از این رو برای تمامی افرادی که به این حوزه علاقه‌مند هستند و می‌خواهند اصولی را برای رسیدن به خواسته‌هایشان یاد بگیرند توصیه می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست می‌شنویم

فرض کنید هم اکنون صد میلیون دلار پول دارید. لیستی از چیزهایی که اگر این پول را داشتید هزینه می‌کردید تهیه کنید. به هرکدام از مواردی که نوشته‌اید توجه کنید. چقدر باور دارید که هرکدام از مواردی که ذکر کرده‌اید را می‌توانید بدست آورید. از یک تا ده میزان هرکدام را مشخص کنید. ۱ یعنی به هیچ وجه نمی‌توانید به دست آورید، ۱۰ یعنی صددرصد معتقدید آن را به دست می‌آورید. چند مورد از آنها نمره‌ی ۱ دارند؟ کدامیک نمره‌ی ۱۰؟ تعداد و نام خواسته‌هایی که نمره ۱ دارند را ذکر کنید. تعداد و نام خواسته‌هایی که نمره‌ی ۱۰ دارند را ذکر کنید. دیگر به آنهایی که هستند فکر نکنید. تمام تمرکز خود را صرف ۱۰ها کنید. به چگونگی مسیر و خواسته فکر نکنید. شما نمی‌دانید که چگونه آنها محقق می‌شوند. فقط می‌داند که قطعاً می‌شوند. آیا فکر می‌کنید که قدرت این را داشته باشید که به هیچ وجه به چگونگی رسیدن به خواسته‌هایتان فکر نکنید؟ شما زمانی می‌فهمید که در محدوده‌ی شیرین خود هستید که به خواسته خود تمرکز می‌کنید و احساس خوبی دارید. این زمانی اتفاق می‌افتد که شما اشتیاقی سوزان داشته باشید و باور داشته باشید که آنچه را که می‌خواهید قطعاً بدست خواهید آورد. بخواهید تا به شما داده شود. شما چیزی نمی‌گیرید چون چیزی درخواست نمی‌کنید. چقدر از زمانتان را صرف درخواست برای خواسته‌تان می‌کنید؟ یک کتاب رویاها تهیه کنید. این یک کتاب است که دارای صفحات سفید خالی است و شما هرگاه خواسته‌ای درونتان شکل گرفت، آن خواسته را درون کتاب رویاهایتان بنویسید. سپس هرازچندگاهی لیست خودتان را مرور کنید و مشخص کنید که کدامیک از خواسته‌هایتان در شما اشتیاقی سوزان ایجاد می‌کند و سپس میزان باور به آن خواسته را مشخص کنید. سپس روی آنچه را که می‌خواهید تمرکز کنید و باور کنید که آن را بدست خواهید آورد. این نکته خیلی کلیدی است که به چگونگی خواسته خود فکر نکنید. که البته این کار آسان نیست و نیاز به تمرین زیادی دارد. زمانی که احساسات و افکارتان با خواسته‌تان یکی می‌شود، خواسته‌تان محقق می‌گردد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
62.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۸:۰۳
نویسندهکوین ترودو
مترجمگروه مترجمان
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲.۳۱ مگابایت
۰۱:۰۸:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.2
از 5
براساس رأی 72 مخاطب
5
ستاره
16 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
54 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

صدای راوی بقدری غیر حرفه ای و ساختگیست که من هرچقدر تلاش کردم روی مطالب کتاب تمرکز کنم بلافاصله فراز و فرودهای افراطی و غیر اصولی و به شدت ساختگی مجدد حواسم رو پرت می‌کرد متاسفانه!

3

صدای راوی ادم رو منصرف میکنه از گوش دادن به کتاب متاسفانه راویان دیگری هم نیستند علی ایحال به نظرم یکی از دلایل جذب کتابهای صوتی صدا و لحن راوی ست که متاسفانه اینجا صدا و لحن راوی نه تنها جذب نمیکنه بلکه بیشتر خاصیت دافعه داره

4

نظرات در مورد گوینده خیلی منفی بود در حدی که میخواستم بدون گوش دادن رد شم از کتاب ولی با خودم گفتم شاید اونقدرام بد نباشه و از نظر من گوینده خوبه من تونستم ارتباط بگیرم ظرفیت پذیرش و ارتباط گرفتن هرکسی متفاوت از بقیه اس اول نمونه رو گوش بدین اگه اوکی نبودین نخرین

4

محتوای کتاب بسیار خوب است ولی متاسفانه صدای گوینده بسیار بد است ، اصلا مناسب این تیپ از کتابها، جالبه که گوینده محترم هر کتابی را که سرچ میکنم فقط با صدای ایشون وجود دارد ولی من با توجه به این که محتوای کتاب را دوست داشتم مجبورا صدا را نیز تحمل کردم

1

صدای راوی ذاتن خوبه... ولی اصصصصلا لحن مناسبی نداره... لطفا بهشون برسونید که بیان بهتری داشته باشن... کتاب‌های فنگ شویی هم خودشون صدا گذاری کردن... ولی علی رغم زحمتی که کشیدن اصلا خوب نیست اصلا...

3

کتاب خوبی هست ولی با احترام صدای گوینده اصلا مناسب نیست. من ترجمه کنفراس آقای کوین ترودو رو گوش کردم با صدای یک اقا بود، عالی بود، اینقدر محکم و گیرا اجرا کردن که ترغیب میشدی ویس های بعدی رو زودتر گوش بدی و هرچی میگن رو اجرا کنی ، ولی واقعا صدای این خانم مناسب نبود

3

به سختی تونستم کتاب رو تا اخر گوش بدم. راوی ادم اهنی طور میخونه. حیف این کتاب بود واقعا. مطالب کتاب اما خوبه. از خیلی مباحث مهم سریع گذر میکنه اما اگر کتاب خون باشید اصل مطلب رو متوجه میشید.

2

راوی در آهنگ کلام خود نوسان زیادی داره و این حجم از بالا پایین شدن صوت، مناسب روایت کتاب نیست ، من نتونستم از کتاب صوتی استفاده کنم و برام مفید نبود و خود کتابش رو از فیدیبو دانلود کردم و خوندم

1

من نمیدونم این نظر گذاشتن رو برای چی گذاشتین در صورتی ک یکی مثل این خانوم اصلا برای راوی بودن خوب نیست بد بلاجبار کی اخه کتاب صوتی با این صدا رو فراهم میکنید....!!!! واقعا آدم شک میکنه ب چشما و افکارتون !!!!!

2

مطالب این کتاب فوق العاده خوبه و من یکی دو تا نسخه دیگه ازش شنیدم، کتاب پر بار یه ولی صدای راوی به قدری غیر حرفه ای و ضعیفه که کلا اجازه نمیده مطالب کتاب درک‌بشه، لطفا اگه نسخه دیگه ای دارید ارائه بدید.

نمایش 52 نقد دیگر
2.2
(72)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرزوی تو دستور توست
٪50
آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو
نشر آذرسا
2.2
(72)
30,000
٪50
15,000
تومان