0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
از دولت عشق
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی از دولت عشق

درباره از دولت عشق

دنیای ما بر پایه‌ی احساسات ساخته شده است. در دوره و زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که منطق و عقل‌گرایی خودش را در انواع پیشرفت‌های پر قیل‌وقال‌ فناوری نشان می‌دهد و سبک زندگی را عوض کرده است. با این وجود خوشحال نیستیم و احساس کمبود داریم. «اگر در کنکور رتبه‌ی خوبی نگیرم»، «اگر نتوانم خانه بخرم»، «اگر به دلداده‌ام نرسم» اگرهای زیادی در زندگی ما هست که شب و روز، آن‌ها را با خود تکرار می‌کنیم و هربار بیشتر از قبل در حسرت و ماتم فرو می‌رویم. پس راه رسیدن به خوشبختی و چشیدن طعم کامیابی چیست؟ کاترین پاندر در کتاب از دولت عشق به این سوال پاسخ قابل درک و تاثیرگذاری می‌دهد.

از دولت عشق؛ راهنمایی برای کامیابی

همه دوست دارند در زندگی خود به کامیابی برسند. برای بعضی کامیابی به معنای ثروت و فراوانی امکانات مادی است؛ دیگری کامیابی را در سلامتی می‌بیند. کامیابی ریشه در آزادی و سبک‌بالی دارد و شامل هر آن‌چیزی می‌شود که هر روز از عمرمان را با احساس سبکی و آسوده‌خاطری همراه کند. وقتی حتی خواب و خیال‌هایمان هم درباره‌ی رسیدن به وضعیتی ایده‌آل و رویاگونه است که در آن آرزوهایمان به واقعیت پیوسته‌اند یعنی درکی درست از موفقیت نداریم، چون حقیقت چیز دیگری است. ما فطرتا به دنبال خوشبختی و کامیابی هستیم.

کاترین پاندر در کتاب از دولت عشق با نام اصلی  The prospering power of love راهی برای کامیابی پیش پای خوانندگان قرار می‌دهد: «عشق». عشق کم از کیمیاگری نیست؛ عشق باعث خودباوری می‌شود و همدلی را افزایش می‌دهد و از این نظر اهمیت دارد. عشق حاشیه‌ها را به مرکز می‌آورد، آدمی را از منفی‌بافی دور می‌کند. عشق، صدای بی‌صدایان می‌شود و ناپیداها را آشکار می‌سازد. عشق، راه کشف علایق و استعدادها و شکوفا شدن است. فقط عشق است که می‌تواند ما را نجات دهد.

کاترین پاندر بیشتر مطالب کتاب از دولت عشق را در سال 1960 به صورت رشته‌ای از مقالات منتشر کرده بود و شکل گرفتن این مقالات در قالب یک کتاب را مدیون ویراستارش است. جیمز ا.دکر ویراستار پاندر، مجموعه مقالات در سال 1966 درقالب کتاب منتشر کرد.

چرا باید کتاب  از دولت عشق را خواند؟

همه‌ی ما دوست داریم در مسائل مختلف بهترین باشیم. اما فراموش کرده‌ایم که شاد بودن بسیار ساده است. درست مثل کودکان که بدون هیچ آموزشی هر روز غرق شادی می‌شوند. هیچ معیار و ارزشی حواس آن‌ها را از لذت بردن پرت نمی‌کند. در مدرسه، رسانه و جامعه خبری از روش‌های شاد زیستن و شکوفایی نیست. همه‌ی ما به یک راهنما نیاز داریم تا بتوانیم باورهای خود را تغییر دهیم.

کتاب از دولت عشق می‌تواند همان راهنمایی باشد که به آن نیاز داریم؛ کاترین پاندر در این کتاب در هفت فصل تاثیر مهم قدرت عشق و محبت در زندگی را بررسی می‌کند.

مرور فصل‌های کتاب از دولت عشق؛ راهنمایی برای خوب زیستن

پاندر در فصل اول کتاب درباره‌ی «معجزه عشق» حرف می‌زند. او درباره‌ی قدرت کامیابی‌بخش عشق مفصل توضیح داده است. در این فصل کاترین پاندر به نقل از روانپزشکی برجسته می‌گوید: «بزرگترین نیاز بشر، نیاز به عشق و محبت است و هیچ انسانی بدون آن نمی‌تواند سر کند. اگر آدمی به زندگانی خالی از عشق ادامه دهد می‌پوسد و تباه می‌شود. محبت عظیم‌ترین قدرت روی زمین است.»

پاندر در ادامه، محبت شخصی و غیر شخصی را شرح می‌دهد. به باور او محبت شخصی شامل عشق و علاقه‌ی ما نسبت به افراد نزدیک مثل خانواده‌مان و عزیزانمان است که حس عاطفی خود را نثار آن‌ها می‌کنیم؛ محبت غیرشخصی یعنی ارتباط و معاشرت با اطرافیانمان بدون آنکه این حس عاطفی به آن‌ها منتقل شود.

فصل دوم کتاب با موضوع «راه کامیابی خود را دوست بدارید» شیوه‌ی برخورد ما با مشکلات و موانعی که در سر راهمان قرار دارد را بررسی می‌کند. نویسنده با ارائه‌ی توصیه‌هایی مبتنی بر عشق، خوانندگانش را راهنمایی می‌کند تا بتوانند بر مشکلات غلبه کنند. پاندر در یکی از توصیه‌هایش تاکید می‌کند: «به عشق توکل کنید که تنها عشق می‎تواند شما را از مشکلاتتان برون آورد. عشق را فرا بخوانید تا به حل مسائل شما بنشیند. اگر به عشق اعتماد کنید، انجام دادن هیچ چیز برایتان دشوار نخواهد بود.»

موضوع اصلی فصل سوم کتاب «قدرت شفابخش عشق» است که از بخشایشی که به دنبال خود آزادی و رهایی دارد، سخن می‌گوید. پاندر معتقد است که اکثر ما انسان‌ها به دنبال عشق و دلبستگی، افراد را اسیر خود کرده‌ایم و آزادی عمل را از آنها گرفته‌ایم. درحالی که باید خواست قلبی و آرزویمان این باشد که عزیزانمان آگاهانه و سنجیده قدم در راه زندگی خود بگذارند. در غیر این صورت ما ناخواسته مشکلات فراوانی برای آن‌ها به وجود می‌آوریم و باعث آزارشان می‌شویم. کاترین پاندر درباره‌ی اهمیت این موضوع می‌گوید: «آزاد کردن دیگران به معنای آزاد کردن خودتان است. اگر مردم به جای واداشتن دیگران به این که به دلخواهشان یا به گونه‌یی خاص رفتار کنند آنها را به حال خود رها می‌کردند بیشتر مسائل مربوط به روابط انسانی حل می‌شد.» او در ادامه اضافه می‌کند: «اغلب به نام عشق می‌خواهیم دیگران را خرد و خمیر کنیم و به شکل دلخواه خود درآوریم اما این عشق نیست تملکی خودخواهانه است که به جای پذیرفتن کمک ما در برابر آن مقاومت می‌ورزد.»

فصل چهارم کتاب از دولت عشق درباره‌ی «قدرت رستاخیز بخش عشق» است. موضوعاتی همچون قدرت شفادهنده و رستاخیزبخش عشق و تاثیر آن بر ذهن، باور و نگرش‌های ما در این فصل مورد بررسی قرار می‌گیرد. تحسین، ستایش و قدردانی از موهبت‌ها و نیکویی‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانیم نیکی دیگران و موقعیت‌های آن‌ها را درک کنیم و از این طریق باعث تجلی و رستاخیز همگانی شویم.

فصل پنجم و ششم کتاب به «شیوه ویژه عشق» پرداخته است. در این دو فصل از نامه‌ای سخن به میان آمده است که خوانندگان کتاب صوتی از دولت عشق به هنگام بروز مسائل ناخوشایند و مشکلات می‌توانند از آن استفاده کنند. مزیت استفاده از این شیوه، نظم بخشی الهی به اندیشه‎‌هایمان است. پاندر درباره‌ی نتیجه‌ی استفاده از این روش می‌گوید:«وقتی این شیوه ویژه عشق را به کار می‌گیرید مشتاق باشید چیزی بی‌نهایت عالی‌تر از آنچه می‌پندارید یا می‌خواهید به سراغتان بیاید.»

فصل هفتم «از دولت عشق» نام دارد و نام کتاب از این فصل گرفته شده است. در این فصل پاندر، تجربیات افراد مختلفی را در مواجهه با موضوعات کتابش با مخاطب به اشتراک می‌گذارد و از تاثیر آموزه‌هایش بر زندگی مخاطبان مثال می‌زند. مخاطبانی که همگی توانسته‌اند به سمت خوشبختی قدم بردارند و طعم کامیابی را بچشند.

 کاترین پاندر؛ پیام‌‌آور مثبت‌اندیشی

کاترین پاندر Catherine Ponder در فوریه 1927 در آمریکا به دنیا آمد. او با تحصیل در رشته‌ی آموزش و پرورش به عنوان کشیش به کلیسای اندیشه‌ی نوین پیوست.

پاندر اولین کتاب خود را با عنوان «قانون توانگری» The Dynamic Laws of Prosperity در اوایل دهه شصت میلادی نوشت. او با نگارش «چشم دل بگشا» Open Your Mind to Prosperity، نوشتن مقالاتی در زمینه‌ی رفاه جهانی و سخنرانی‌های بسیاری در زمینه‌ی کامیابی به نویسنده‌ای مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های راهنمای کامیابی تبدیل شد. کاترین پاندر بعد از اینکه سال‌ها به عنوان  نویسنده‌ی پیشگام مثبت اندیشی شناخته شده است با تاسیس سازمان‌های کلیسایی در آمریکا و سایر کشور‌ها، آموزه‌ها و اندیشه‌های نو و معنوی را در دین مسیحیت تبلیغ می‌کند.

کاترین پاندر همیشه دغدغه کامیابی و موفقیت مخاطبانش را دارد و در مقدمه‌ی کتاب از دولت عشق می‌گوید: «گزارش‌های دریافت کرده از سوی خوانندگان چند جانبه بوده است و نشان می‌دهد که معجزه‌ عشق الهی و محبت چگونه ثروت و توانگری و کامیابی و شفا و سلامت می‌آورد.»

 همچنین درباره‌ی تاثیر آموزه‌های کتاب از دولت عشق بر زندگی خودش می‌گوید: «دریافته‌ام که زندگی من خواه تلخ باشد و خواه شیرین، و خواه آسوده و خواه ناآسوده از تاثیر آرمان‌های این کتاب نمی‌کاهد. معجزه عشق، باعث می‌شود تا واقعی، قوی، فعال و مفید باشیم. از همه مهم‌تر این‌که برای رسیدن به هدف‌هایمان به دیگران تکیه نکنیم، زیرا سرنوشت ما فقط به دست خودمان رقم می‌خورد.»

نگاهی به ترجمه‌های کتاب از دولت عشق

«گیتی خوشدل» برای اولین بار در ایران کتاب  از دولت عشق را به فارسی ترجمه کرد و «انتشارات روشنگران و مطالعات زنان» این کتاب را در سال 1371منتشرکرد.  ترجمه‌ای که در 25 سال اخیر بیش از 60 بار تجدید چاپ شده است و می‌توان آن را بهترین ترجمه کتاب از دولت عشق دانست.

«گیتی خوشدل» کتاب‌های «قانون توانگری» و «قانون شفا»، دو کتاب دیگر کاترین پاندر را هم به فارسی برگردانده است که به ترتیب در «انتشارات پیکان» و «انتشارات روشنگران و مطالعات زنان» منتشر شده‌اند. خوانندگانی که به کتاب‌های موفقیت و خودشناسی علاقه دارند، نام گیتی خوشدل را با ترجمه‌ی کتاب «چهار اثر» از «فلورانس اسکاول شین» نقاش و خطیب آمریکایی، کتاب «راه هنرمند» از «جولیا کامرون»، فیلمنامه‌نویس و کارگردان آمریکایی می‌شناسند.

از دولت عشق را در سال‌های اخیر «انتشارات ققنوس» با ترجمه‌ی «مرضیه ملک جمشیدی» و «نشر عالی تبار» با ترجمه‌ی «حمید اوشلی» هم منتشر کرده‌اند. همچنین «نشر آذرسا» با صدای «نازنین آذرسا» کتاب صوتی از دولت عشق را که منتشر کرده است.

 کتاب صوتی از دولت عشق در همین صفحه در دسترس است و با خرید و دانلود آن می‌توانید این کتاب تاثیرگذار را بشنوید و از رهنمودهای آن استفاده کنید.

در بخش‌هایی از کتاب صوتی از دولت عشق می‌شنویم:

عشق از آن رو در دل شما به ودیعه گذاشته نشده تا همانجا بماند. مادامی که عشق را به دیگران نبخشایید، چیزی که در دل دارید، عشق نیست...

 زخم‌ها و آزارهای گذشته و حال را ببخشایید؛ فقط به خاطر خودتان. و گرنه روحتان می‌فرساید و به تباهی کشیده می شود...

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
140.۹۵ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۲۵:۱۶
نویسندهکاترین پاندر
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۴۰.۹۵ مگابایت
۰۳:۲۵:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 77 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
11 ٪
46 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

راجب لذت و گویندگی باید بگم من که خیلی راضی بودم صداشون زیبا و با عشق میخونن ..قرار نیست که دکلمه وار خوانده بشه یا خشک و رسمی. من دوست داشتم در کل کتاب اش عالیه حتی اگه ۲۰۰هزار قیمت داشت ارزش خریدن داره. من تو سخت ترین موقعیت شرایط زندگیم و..بارها این کتاب کوچک ولی عالی رو گوش دادم شاید ۳۰بار!!! راجب کتاب_____________________ (حالت آلفا) قبل خواب بعد بیداری موقع تنهایی گوش میدم ..و دقیقا از فردای اون روز تمام اتفاقات خوب برکت فراوانی آرامش خوشبختی از زمین و آسمون به سمت ام جریان پیدا میکنه .. و مشکلات خود به خود حل میشن یا آدمای جورواجور اونو برام حل میکنن ..یا اتفاق هایی یهویی می‌افتن بدون پیش بینی که اوضاع رو تغییر میدن به بهترین شیوه و شکل ممکن.. ۱۰یک رو میبخشم .آدم هارو میسپارم به خدا و از بدی هاشون می‌گذرم. یک دفتر ۲۰۰برگ نامه به فرشته های جور واجور نوشتم از سلامتی تا پول و.. تمام رفتار عمل طررررز فکررررم رو باهاش تنظیم میکنم...من این کتاب بیشتر از ۴اثر فلورانس دوست دارم چون با دولت عشق به همه چی رسیدم (در نا امید ترین شرایط ممکن مالی کاری عاطفی اعصاب سلامتی و....با این کتاب آشنا شدم خدایا شکرت)

5

سلام عالی بود باور کردنی نیست من همان فصل اول مسیر زندگیم عوض شد اخلاقم ،طرز فکرم خیلی عوض شد آرامش وصف ناپذیری در زندگیم بوجود اومد زندگی من واقعا داشت از هم می پاشید به همسرم در خواست طلاق داده بودم ولی خیلی عجیب تا برگشت همسرم از محل کارش من عوض شده بودم با محبت و آروم توصیه میکنم حتما گوش کنید

5

خیلی کتاب عالی هست صدای خانم اذرسا هم اونقدر عالیه که من برای چند پروژه تولید محتوا از صدای قشنگ و رساشون استفاده کردم .جالبه نمبدونم‌بر چه اساس دوستان میگن صدای ایشون بده،اگه صدای ایشون بده ،پس صدای خوب از نظر اینها چیه ،امبدوارم در سال جدید کنی مثبت اندیش بشن و نون کسی رو آجر نکنن با نظرات غیر منصفانه و‌نادرست

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

واقعا ۵ ستاره برا این اثر کمه هر چی بخوای از این کتاب تعریف کنی لغت کم میاری بسیار زیبا بود واقعا لذت بردم اگر دروغ نگم از معدود کتابایی هست که عاشقش می شید من هر روز گوش میدم و هر روز از این همه انرژی مثبت شگفت زده میشم به همه گان توصیه میکنم عالی عالی عالی❤️⭐⭐⭐⭐💫

4

کتاب خوبیه ولی نه برای کسایی که ابتدای راه خودشناسی هستند، پیشنهاد من اینه که اگه تا حالا کتاب هایی از این دست رو مطالعه نکرده اید ابتدا کتاب معجزه رو از راندا برن رو بخونید ??

1

صدای خانم آذر سا خیلی نامناسبه یه ایرادی داره جنس صداش خوبه ولی لحن خوندنشون خیلی خیلی بده کاش با صدای کس دیگه ای تهیه میشد

4

چون راویش این دختره اس من نمی خرم !!! خییییلی بد میخونه ، افتضااااحه . حتما قبل از خریدن نمونه صوتی گوش بدین 😡😡😡

3

به نظر من اگه کتابهایی نظیر راز و دستان شفا بخش و ...خوندین این کتاب نمیتونه اون تاثیری رو که قبلا از اون کتابها گرفتین بگیرین و گوینده یه جوری رمز الود حرف میزنه و تاثیرش رو کم کرده با تشکر

3

خود کتاب که عالیه ولی متاسفانه لحن نامناسب راوی اجازه تمرکز رو ازم میگیره و نمیشه با کتاب ارتباط برقرار کرد. البته این موضوع برای تمام کتاب‌های صوتی که ایشون اجرا کرده صادق هست 😕

4

از نظر منفی دادن متنفرم اما کاشکی خانم آذرسا دیگه هیچ وقت کتابی رو نخونه😡

نمایش 36 نقد دیگر
4
(80)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
از دولت عشق
از دولت عشق
قدرت چندجانبه و گسترده ی عشق

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
از دولت عشق
٪50
از دولت عشق
کاترین پاندر
نشر آذرسا
4
(80)
40,000
٪50
20,000
تومان