0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قانون توانگری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قانون توانگری

درباره قانون توانگری

قانون توانگری (The Dynamic Laws of Prosperity) کتابی است که با خواندن آن راز ثروتمند شدن را کشف می‌کنید. از دید نویسنده این کتاب، کاترین پاندر، همه انسان‌ها باید یک زندگی سراسر رفاه و آسایش داشته باشند. او در این کتاب سعی کرده است به مخاطب بیاموزد چطور ثروت و نعمت را به دست آورد. از نظر او برای اینکه فردی ثروتمند باشید نیازی نیست به اعتبار خود ضربه بزنید با اصول شخصی و اخلاقی را زیر پا بگذارید، چرا که راه‌های ساده‌تری نیز وجود دارد که شما را به این هدف می‌رسانند. شما تنها باید یاد بگیرید چگونه به‌جای فقر به ثروت فکر کنید. به‌این‌ترتیب به‌زودی متوجه تغییرات اساسی در زندگی خود می‌شوید. مهم است بدانید این کتاب، کتابی تبلیغاتی نیست، نویسنده برای مدتی درگیر فقر بوده و کتاب هم برگرفته از تجربیات شخصی او و داستان‌های واقعی است؛ همچنین با شعارهای تکراری که همیشه از روان‌شناسان و مثبت‌اندیشان می‌شنوید متفاوت خواهد بود. قرار است چیزی فراتر از آن‌ها بیاموزید و آن تفکر توانگری است.

معرفی کاترین پاندر

کاترین پاندر  (Catherine Ponder) متولد  فوریه‌ی ۱۹۲۷، با کتاب‌هایی که در حوزه موفقیت نوشته است شناخته می‌شود. او در سال 1956 در رشته بازرگانی فارغ‌التحصیل شد و از سال 1958 کار در کلیسا را شروع کرد. او کتاب‌های متعددی نوشت؛ اما بعد از سال 1970 و پس از فوت ناگهانی همسرش روزهای سختی را پشت سر گذاشت. برای همین مدتی دست از نوشتن کشید؛ اما مجدد این حرفه را از سر گرفت. بیشتر آثار او در مورد معنویت و رفاه و ارتباط این دو فاکتور در زندگی است. او کتاب‌های خود را با ساده‌ترین زبان می‌نوشت تا همه بتوانند از نکات و راهکارهای آن بهره‌مند شوند.

کتاب‌های «قانون شفا» و «از دولت عشق» از معروف‌ترین کتاب‌های این نویسنده هستند که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

پنج دلیل برای خواندن کتاب قانون توانگری

در کتاب قانون توانگری شما با طرز تفکر یک فرد توانگر آشنا می‌شوید. اندیشه‌ای که باعث شکوفایی شما خواهد شد و نتایج فوق‌العاده‌ای در زندگی شما دارد. در ادامه به دلایل بیشتری برای شنیدن این کتاب اشاره می‌کنیم:

  • شنیدن کتاب قانون توانگری به شما این قدرت را می‌دهد که آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید.
  • آموزه‌های این کتاب دیدگاه شما را به زندگی و نحوه کارکردن تغییر می‌دهد.
  • این کتاب به شما می‌آموزد چطور به استقلال مالی برسید.
  • قانون توانگری یک راهنمای کامل برای ایجاد اعتمادبه‌نفس و ثبات درونی است.
  • پس از شنیدن این کتاب قدرت «اندیشه‌ی توانگر» در شما رشد کرده و تأثیرات مثبت آن را خیلی زود در زندگی احساس می‌کنید.

کتاب قدرت توانگری نوشته کاترین پاندر توسط گیتی خوشدل ترجمه شده است. نسخه صوتی آن نیز با صدای مترجم توسط واوخوان منتشر شده است. همچنین این کتاب صوتی در دسته‌بندی روانشناسی برای علاقه‌مندان در فیدیبو قابل دانلود است.

در بخشی از کتاب قانون توانگری می‌شنوید:

در واقع قانون خلاقیت با سه‌گام اصلی زیر همراه است:

۱) داشتن طرح و برنامه و نوشتن آرزوهای مربوط به آنها

۲) تجسم ذهنی که طرح‌ها و برنامه‌ها به سرانجام دلخواه رسیده‌اند

۳) تکرار مدام عبارات تأکیدی مربوط به انجام کامل و عالی آنها نخستین بخش قانون خلاقیت بسیار مهم است؛ زیرا بدون داشتن طرح و برنامه دو بخش بعدی بی‌معنا می‌شود.

نخستین گام قانون خلاقیت بهره‌مندی از آرزویی نیرومند و توانایی کاری سازنده برای انجام آن آرزو است تازگی فروشنده‌ای به من گفته است هرگاه خریداری به سراغش می‌آید که سخت آرزومند خرید کالاهایی معین است بسیار آسان‌تر کالاهای موردعلاقه مشتری را به او می‌فروشد حتی اگر خودش احساس کند کالاهای دیگری بیشتر به درد خریدار می‌خورد هرگز در عوض‌کردن رأی مشتری نمی‌کوشد؛ زیرا می‌داند آرزو نیرویی مجاب‌کننده است، وانگهی آرزوی نیرومند نمایانگر ایمان به آن کالا است و معمولاً رضایت کامل به بار می‌آورد. هر چه آرزویتان نیرومندتر باشد اقتدار شما برای حصول آن موهبت افزون‌تر می‌شود.

 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قانون توانگری

برای همه کسانی که می‌خواهند دید بهتری در خصوص مسائل مالی داشته باشند کتاب قانون توانگری یک گزینه بی‌نظیر است. اگر از شنیدن این کتاب لذت بردید کتاب‌های زیر نیز با موضوعی مشابه این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
655.۲۶ مگابایت
مدت زمان
۱۱:۵۵:۰۰
نویسندهکاترین پاندر
مترجمگیتی خوشدل
راویگیتی خوشدل
ناشرواوخوان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۵۵.۲۶ مگابایت
۱۱:۵۵:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 48 مخاطب
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
33 ٪
35 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

مترجم خوب کتاب الزما نمی تونه راوی مناسب و خوب کتاب هم باشه. حیف نکنید امکانات رو، شما استودیوها اصلا به مخاطبین گوش نمی دید، مردم راضی نیستن، تست بگیرید قبل از اینکه یه کاریو عملی کنید. افت جایگاه نداره برای مثلا خانوم خوشدل که بیاد یه تست بده و از ده نفر سوال کنید که مناسب بوده روایتشون یا نه. با احترام

5

واقعا صدای خانوم خوشدل برای من دوست داشتنی و آرامش بخشه و فوق العاده از بیان و ترجمه ایشون و همچنین محتوای کتاب لذت بردم ، واقعا پیشنهاد میکنم و امیدوارم خوانش بیشتری از ایشون بشنوم و کتاب هم فوق العاده روان و اثر بخشه که به شخصه تاثیرات باور نکردنی در زندگی ازش دیدم ، اگر راه شما به اینجا خورد و این نظر را دیدید بدونید که این کتاب داره شمارو صدا میکنه تا توانگرتون کنه 🤍

1

تصمیم به خرید کتاب صوتی داشتم ولی وقتی نمونه رو گوش کردم متوجه شدم نمیتونه مثل کتاب اثر مرکب روم تاثیر بذاره راوی اون کتاب فوق العاده بودن و انگار داشتن با من حرف میزدن و چون اولین تجربه ی گوش کردن به کتاب صوتی برای من اون کتاب بود بسیار به دلم‌نشست ولی در مورد این کتاب و این راوی اصلا این نظر رو ندارم و ترجیح میدم خودم بخونمش با احترام موفق باشید??

3

من باصدای گوینده تونستم ارتباط بگیرم و به نظرم برای این کتاب خوب بود اما به نظرم باید شمرده تر و با احساس تر خونده میشد. وقتی داری گوش میدی حس میکنی خیلی ربات وار داره خونده میشه و یه جاهایی انگار گوینده انرژی کم میاره و صدا افت میکنه. برای این جور کتاب ها صدای کاریزماتیک گوینده اهمیت زیادی. باید جوری باشه که ادم ازش انرژی و انگیزه و حال خوب بگیره.

1

من نمونه رو گوش کردم . خانم گیتی خوشدل مترجم فوق العاده ای هستن ولی صداشون مناسب راوی شدن نیست ... کاش حداقل دو نسخه با دو راوی متفاوت می‌ذاشتید

3

سلام و وقت بخیر امیدوارم سلامت و شاد باشید. من کتاب‌های صوتی زیادی رو گوش میکنم،و پیشنهاد میکنم در انتخاب راوی و مخصوصا فن‌بیان تجدید نظر شود.

3

بار اول گوش دادم محتوای کتاب عالی بود ولی صدا اصللا مناسب نبود واقعا حیف شده محتوای کتاب و ترجمه عالی با روایت ایشان و من به دلیل محتوای کتاب و ترجمه عالی صدا را تحمل کردم کاش با صدای دیگر موجود بود

1

من نمونه را گوش کردم چرا هر کس فکر میکنه حتما باید راوی بشه؟؟ لطفا با صدای بهتری بزارید

2

با اشتیاق خواستم کتاب رو بخرم اما وقتی نمونه را گوش کردم پشیمان شدم ، چه خوب بود راوی قبل از خوانش یکبار متن را مرور میکرد ؛ آکسان گذاری اصلا رعایت نشده ،‌ متاسفانه نتونستم با صدای راوی ارتباط برقرار کنم

1

قطعا یه تست صدا و فن بیان از خود خواننده های کتابها بگیرید حداقل ۱۰ تا صدای درجه یک پیدا میکنید که هزار برابر از خانم خوشدل بهتره ، حیف این کتاب که با این صدای مسخره روایت شده

نمایش 25 نقد دیگر
2.9
(48)
81,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قانون توانگری
قانون توانگری
کاترین پاندر

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قانون توانگری
قانون توانگری
کاترین پاندر
واوخوان
2.9
(48)
81,000
تومان