0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حافظه برتر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب حافظه برتر

نویسنده:
کوین ترودو
درباره حافظه برتر

حافظه انسان ارتباط مهمی در تمام ابعاد و جنبه‌های زندگی او دارد. میزان موفقیت ما در شرایط متفاوت زندگی تا اندازه به حافظه خوب ما بستگی دارد. کتاب «حافظه برتر» نوشته پروفسور «کوین ترودو» با ارائه راهکارها و تکنیک‌های عملی به افراد کمک می‌کند تا حافظه قوی و برتری در خود به وجود بیاورند. روبرت توکه در این کتاب سعی کرده ذهن انسان را با حافظه طبیعی خود ارتباط دهد و آن را به کار بیندازد.

یکی از راهکارهایی که کوین ترودو در کتابش توضیح می‌دهد توانایی بازیابی اطلاعات است، او معتقد است شما حافظه‌ای عالی دارید، حافظه‌ای که دارای ظرفیت و انعطاف‌پذیری یک کامپیوتر پرقدرت است. او با ارائه بیست و هفت درس که در این کتاب خواهید آموخت، به حافظه برتر خود دست خواهید یافت.

دکتر کوین ترودو در کتاب حافظه برتر روش‌هایی جامع و اطلاعاتی کامل و مفید برای داشتن ذهنی قدرتمند و حافظه‌ای مؤثر و مطمئن را به زبان ساده بیان می‌کند. این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار گرفته و فریبا جعفری نمینی از کتاب ترجمه‌ای خواندنی متعلق به انتشارات نسل نواندیش است.

معرفی کوین ترودو، نویسنده کتاب

کوین ترودو (Kevin Trudeau) استاد بزرگ قانون جذب، سخنران و نویسنده و کارآفرین و میلیاردر آمریکایی است. نام او در فهرست نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز به چشم می‌خورد و سمینارها و کتاب‌های او بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. کتاب او با نام «درمان‌های طبیعی» به مدت ۲۵ هفته در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بود.

کوین ترودو، کتاب‌های متنوعی در خصوص موفقیت نوشته است. کتاب «آرزوی تو دستور توست» و «حافظه برتر» کتاب‌های ترودو هستند که از میان آثارش به فارسی برگردانده شده است.

3 دلیل برای خواندن کتاب حافظه برتر

یادگیری نحوه سازماندهی و پردازش اطلاعات از طریق دیدن، شنیدن و تجربه به‌دست‌آوردن به نحوی در ذهن که در صورت نیاز به‌راحتی آن‌ها را به‌خاطر بیاورید.

سازماندهی کشوهای شخصی تمام یادداشت‌ها، نامه‌ها، گزارش‌ها، اطلاعات و اسناد را در آن‌ها قرار می‌دهید و هرقدر که این و سازمان‌یافته‌تر باشد، باز یافتن‌ها آن‌ها ساده‌تر خواهد بود و شما بهتر و راحت‌تر به اطلاعات موردنیاز دسترسی خواهید داشت.

آموزش دسته‌بندی اطلاعات حافظه بر اساس شرح تئوری‌های چگونگی عملکرد مغز و حافظه. در واقع فرایند آموزش حافظه با خواندن این کتاب آغاز خواهد شد، زیرا به‌دست‌آوردن حافظه برتر، روشی است که تنها هنگام خواندن می‌توانید بدان دست یابید هم نمی‌کردید.

برای این که بتوانید بیشترین استفاده را از کتاب برنامه حافظه برتر ببرید بسیار مفید است که قوانین زیر را رعایت کنید: درس‌ها به ترتیب خوانده شود. هر فصل از این کتاب باید در طی بیست و یک تا سی دقیقه به پایان برسد. اگر در روز بیش از یک درس خواندید حتماً پیش از شروع درس بعدی به خود ده تا پانزده دقیقه استراحت بدهید. زمانی که شروع به مطالعه کردید کسی یا چیزی حواس شما را پرت نکند. یک‌زمان و مکان خاص را به مطالعه اختصاص دهید. پیش‌ازاین که خواندن را شروع کنید، از خوردن وعده‌های غذایی سنگین خودداری کنید. هنگام خواندن چیزی یادداشت نکنید.

در بخشی از کتاب حافظه برتر می‌خوانیم

می‌خواهم چندکلمه‌ای درمورد آنچه که من نام آن را «ترازوی تعادل تمرین» گذاشته‌ام، بگویم. در هر نوع برنامه آموزشی یا دوره یادگیری باید بین دو نکته اصلی تعادل وجود داشته باشد: انگیزه و تکنیک. در هر برنامه آموزشی که این دو در تعادل قار نگیرند، کسانی که این برنامه را طراحی کرده‌اند باید آن را بازنگری کنند؛ زیرا چیزی در این برنامه اشتباه است. اگر به دانش‌آموزان بیش از حد انگیزه داده شود درحالی‌که به تکنیک‌ها بهای چندانی داده نشده است، این دوره با ساختن یک سری احمق هیجان‌زده به پایان می‌رسد. چنین افرادی ممکن است فکر کنند چیزهای زیادی می‌دانند؛ اما در واقع آن‌ها چیزهای بسیار اندکی یاد گرفته‌اند این موضوع در درازمدت خود را آشکار می‌کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب حافظه برتر

یادگیری استفاده‌کردن از حافظه، درست مثل یادگرفتن یک‌رشته ورزشی است، شما باید آن را در عمل آغاز کنید تا بتوانید آن‌ها را یاد بگیرید، وگرنه با خواندن آموزش‌های مربوط دوچرخه‌سواری شما هیچ‌وقت دوچرخه‌سوار نخواهید شد. به همین دلیل، روش یادگیریِ کتاب حافظه برتر از دو بخش تمرینات و تکنیک‌ها تشکیل شده است. این تمرینات باعث می‌شود مغز شما برای تکنیک‌هایی که در زندگی واقعی از آن‌ها استفاده می‌کنید، آماده شود. اگر دستورالعمل تمرینات را دقیقاً دنبال کنید، نه‌تنها به نتایج دلخواه خود دست خواهید یافت، بلکه به نتایج فوق‌العاده‌ای می‌رسید که پیش‌ازاین هرگز بدان فکر هم نمی‌کردید.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۰۳ مگابایت
تعداد صفحات
472 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۵:۴۴:۰۰
نویسندهکوین ترودو
مترجم فریبا جعفری نمینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Kevin Trudeau's Mega Memory
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۰۳ مگابایت
۴۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(2)
89,900
٪30
62,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حافظه برتر
٪30
حافظه برتر
کوین ترودو
انتشارات نسل نواندیش
4
(2)
89,900
٪30
62,930
تومان