0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرزوی تو دستور توست
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرزوی تو دستور توست

نویسنده:
کوین ترودو
درباره آرزوی تو دستور توست

آیا برای رسیدن به آرزوهایتان به دنبال یک غول چراغ جادو می‌گردید؟ آرزوی تو دستور توست! کافی است تا در مسیر آرزو و اهداف خود قدم بردارید تا همه چیز همانطور شود که انتظار آن را داشتید. شما در این کتاب با قانون جذب به قلم کوین ترودو آشنا می‌شوید.

کتاب آرزوی تو دستور توست با عنوان اصلی Your Wish is Your Command راهنمای خوبی است تا با استفاده از قانون جذب، آموزش پذیری و دیگر نکات لازم در سریع‌ترین زمان ممکن به آرزوها و اهداف خود برسید. در واقع این کتاب با ارائه ساده‌ترین تکنیک‌های موفقیت، مانند یک چراغ جادو عمل می‌کند و در بخش دوم بیان می‌کند که چگونه ثروت خود را افزایش دهید. کوین ترودو مباحث این کتاب را در سال 2009 در یک سمینار موفقیت بیان کرده و سپس آن را به دست خوانندگان خود رسانده است. آرزوی تو دستور توست با ترجمه‌ی فریبا جعفری نمینی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و چاپ شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی روانشناسی، از خواندن عناوین مشابه در فیدیبو، لذت ببرید.  

با کوین ترودو بیشتر آشنا شویم

کوین ترودو Kevin Trudeau نویسنده معروف در سال 1963 در آمریکا به دنیا آمد. او تحصیلات خود را پس از دبیرستان ادامه نداد اما در تجارت تبدیل به یکی از نام‌آوران این حوزه شد. او تاکنون در بیش از شصت شرکت مختلف به فعالیت پرداخته است. در واقع ترودو با برگزاری سمینارهای موفقیت و نوشتن کتاب‌های گوناگون در دهه 1990 و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی مختلف معروف شد و پس از آن توانست ثروت زیادی را به دست آورد. کوین ترودو در سال 2014 به دلیل نوشتن کتاب کاهش وزن دردادگاه به جریمه نقدی و زندان محکوم شد اما او همچنان محبویت زیادی در بین مردم جهان دارد. در ادامه می‌توانید چند عنوان از کتاب‌های ترودو را ببینید:

  • حافظه برتر

  • درمان‌های طبیعی که آن‌ها نمی‌خواهند شما بدانید

چهار دلیل برای اینکه چرا باید کتاب آرزوی تو دستور توست را بخوانیم

گاهی ممکن است فکر کنید که اهدافتان خیلی از شما دور هستند و دیگر نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید در صورتیکه کافی است کمی تفکرات خود را تغییر دهید و در مسیر آرزوهایتان حرکت کنید. به واقعیت پیوستن آرزوهایتان کاری بسیار ساده است و کافی است تکنیک‌های این کتاب را انجام دهید. خواندن کتاب آرزوی تو دستور توست این امکان را به شما می‌دهد تا:

  • آرزوهای خود را پیدا کرده و در راستای رسیدن به آن‌ها تلاش کنید.

  • با استفاده از تکنیک جذب و تفکر مثبت، ثروت خود را افزایش دهید.

  • با رسیدن به اهداف خود، زندگی شادتری داشته باشید.

  • با قدرت شکرگزاری و احساسات مثبت، به ثروت و شادی برسید.

در بخشی از کتاب آرزوی تو دستور توست می‌خوانیم

می‌خواهید چراغ جادوی خودتان را داشته باشید؟ می‌خواهید غولی از چراغ جادویتان بیرون بیاید و به تمام خواسته‌های شما جامه عمل بپوشاند؟ می‌خواهید همین امروز غولتان شما را به آرزوهایتان برساند؟ می‌توانید هرچه می‌خواهید به غولتان بگویید و او هر آرزوی شما را به سرعت تحقق می‌بخشد.

واقعیت این است که اگر شما آرزوی داشتن یک کادیلاک را در سر داشته باشید و من از شما بپرسم چگونه آن را تهیه می‌کنید، ممکن است هیچ توضیح منطقی و قابل قبولی درمورد چگونگی تهیه این کادیلاک نئاشته باشید. اگر خواسته شما این باشد که همه بدهی کارت‌های اعتباری خود را پرداخت کنید و از بدهی خارج شوید و من از شما بخواهم بگویید چگونه انتظار دارید این کار را انجام دهید، ممکن است در صفحه رادار خود به تمام چیزهایی که در زندگی‌تان می‌بینید.

لازم است بدانید که نباید با نوع تعریف خواسته‌هایتان، خود را محدود کنید. نباید با نو تعریف خواسته‌هایتان نگران این کنید که چگونه و چه زمان به خواسته خود می‌رسید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آرزوی تو دستور توست

آگاهی و مثبت اندیشی از مباحث مورد توجه این روزها در جامعه‌ی مدرن است. گاهی آنقدر در سختی‌های زندگی غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم با کمی تغییر در تفکرات و سبک زندگی خود می‌توانیم به تمام اهداف مدنظرمان برسیم. اگر شما نیز قصد دارید تا با کمی تغییر زندگی خود را دوباره بسازید، به عناوین زیر سر بزنید:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۴ مگابایت
تعداد صفحات
383 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۶:۰۰
نویسندهکوین ترودو
مترجم فریبا جعفری نمینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۴ مگابایت
۳۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
84 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
7 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بهترین کتاب قانون جذب جهان

4.5
(13)
پربار 🌳 (1)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آرزوی تو دستور توست
آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرزوی تو دستور توست
٪30
آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو
انتشارات نسل نواندیش
4.5
(13)
پربار 🌳 (1)
79,900
٪30
55,930
تومان