0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هیولای درونت را بیدار کن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن

درباره هیولای درونت را بیدار کن

بسیار شنیده‌ایم که گفته می‌شود که تمامی انسان‌ها استعدادها و پتانسیل‌های بسیاری دارند که می‌توانند در زمینه‌های مختلف از آن استفاده کنند و مسیر زندگی خود را مشخص کنند. اما چگونگی شناخت و استفاده از این استعدادهای درونی معمولاً برای افراد دشوار است و گاهاً نمی‌دانند که چگونه به آن دست پیدا کنند. آنتونی رابینز نویسنده‌ی مشهور کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی در کتاب «هیولای درونت را بیدار کن» به این موضوع پرداخته است که چگونه بتوانید از استعدادها و پتانسیل‌های درونی خود استفاده کنید.

درباره کتاب هیولای درونت را بیدار کن

کتاب هیولای درونت را بیدار کن توسط نویسنده‌ی برجسته و مشهور کتاب‌های موفقیت، آنتونی رابینز، نوشته شده است. آنتونی رابینز معتقد است که تمامی افراد دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای درونی هستند که می‌توانند از آنها برای پیشرفت در زندگی کمک بگیرند. قدم اول در این راه آگاهی و شناخت پتانسیل‌ها و استعدادهاست. آنتونی رابینز در کتابش این استعدادها را به هیولایی تشبیه کرده است و با ارائه‌ی راهکارهایی سعی می‌کند به افراد کمک کند تا به زندگی رویایی، کشف استعدادهای درونی خود، خودشناسی، کنترل ذهن و احساسات دست پیدا کنند.

مطالعه‌ی این کتاب به شما می‌آموزد تا چگونه کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. روانشناسان بسیاری معتقد هستند که کنترل خود اولین قدم برای داشتن یک زندگی باکیفیت است. آنتونی رابینز در کتاب خودش به ما می‌گوید که رسیدن به این ویژگی‌ها با تغییر در اصول اعتقادی هر فرد ممکن است. زیرا اعتقادات روی ذهن، احساسات، انگیزه و دیگران جوانب زندگی فردی تأثیرگذار دارد. جوزف کنراد، نویسنده‌ی بریتانیایی-لهستانی می‌گوید: «حقایق تنها در تخیل انسان وجدی مؤثر و غیرقابل انکار پیدا می‌کنند. تخیل بزرگترین هنری است که باید در زندگی بیاموزید و نه ابداع کردن.» از این رو درواقع معنایی که ما در ذهن خود به اتفاقات می‌دهیم و درکی که از رویدادهای مختلف زندگی داریم، موجب لذت یا رنج ما از آن اتفاقات و رویدادها می‌شود، نه ماهیت آن اتفاقات.

رابینز نویسنده‌ی برجسته و پرفروش کتاب‌های موفقیت است که از تجربیات زیاد خود در زندگی استفاده کرده است و با تألیف کتاب‌های متعدد به افراد کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس و عزت نفس خود را افزایش داده و به زندگی دلخواه خود دست یابند. نویسنده در کتاب هیولای درونت را بیدار کن با ارائه‌ی تمرین‌هایی به مخاطب کمک می‌کند تا عادت‌های بد و مخرب خود را کنار گذاشته و به سمت عادت‌های خوب و به تبع آن موفقیت و شکوفایی حرکت کند.

کتاب صوتی «هیولای درونت را بیدار کن» نوشته‌ی «آنتونی رابینز» را می‌توانید در اپلیکیشن فیدیبو در هرکجا و هرزمان بشنوید و از آن لذت ببرید.

درباره آنتونی رابینز نویسنده‌ی کتاب هیولای درونت را بیدار کن

کمتر کسی وجود دارد که نام آنتونی رابینز را در حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت و توسعه‌ی فردی نشنیده باشد. آنتونی رابینز به‌عنوان یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین نویسندگان این حوزه در جهان شناخته‌شده و کتاب‌هایش راهنمای مسیر جویندگان پیشرفت، ثروت و بازاریابی است. آنتونی رابینز در 29 فوریه سال 1960 در کالیفرنیا به دنیا آمد. او در خانواده‌ای بسیار فقیر کودکی‌اش را گذراند و در سن کم حدود صدوبیست کیلو وزن داشت و از چاقی زیاد رنج می‌برد. او به دلیل چاقی مفرط اعتمادبه‌نفس کمی داشت و از مشکلات زیادی رنج می‌برد. او در این دوران دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی بود و انگیزه‌ای برای تغییر نداشت. او پس از چند سال ناگهان تصمیم می‌گیرد شرایط را تغییر دهد و از آن وضعیت خسته‌کننده رهایی یابد. او با پیروی از راهکارهای روانشناسی و کنترل افکارش حدود پانزده کیلو وزن کم کرد و به‌تناسب اندام رسید و اعتمادبه‌نفس ازدست‌رفته‌اش را بازیافت.

«آنتونی رابینز» براساس تجربیاتش در زندگی پرفرازونشیبش چندین کتاب منتشر و سخنرانی‌های متعددی برگزار کرد. او به‌عنوان مشاور چندین شرکت فعالیت کرد و به راه‌کارهای اصولی و عملی در خودشناسی رسید. او در طی این مسیر به افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان کمک کرد و در حال حاضر نویسنده‌ای شناخته شده است. کتاب‌هایش در سراسر دنیا به فروش می‌رسد و به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند. ازجمله کتاب‌های او می‌توان به «تزلزل‌ناپذیر»، «۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی»، «اهرم‌های پولدار شدن» و «۱۰ قانون موفقیت» اشاره کرد که نسخه‌ی الکترونیک آن‌ها در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

ترجمه‌ی کتاب هیولای درونت را بیدار کن

این کتاب به زبان انگلیسی منتشر شده است که تا کنون به زبان‌های مختلفی نیز ترجمه شده است. کتاب هیولای درونت را بیدار کن در ایران توسط مترجمان مختلفی از جمله زهرا عباسی به فارسی برگردانده شده است. همچنین کتاب صوتی این اثر با صدای مهبد قناعت پیشه و توسط رادیو مثبت منتشر شده است که در وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو در دسترس شما قرار دارد.

کتاب هیولای درونت را بیدار کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی افرادی که به دنبال توسعه فردی هستند و می‌خواهند در زندگی خود تغییری ایجاد کنند و به استعدادها و پتانسیل‌های درونی خود پی ببرند توصیه می‌شود. همچنین این کتاب برای عموم افراد بزرگسال که می‌خواهند تغییری اساسی در نگاه خود به زندگی و همچنین کیفیت زندگی درونی خود ایجاد کنند می‌تواند مفید باشد.

در قسمتی از کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن می‌شنویم

این اتفاقات زندگی نیست که به ما شکل می‌دهد بلکه این باورهایمان است که با معنا دادن به اتفاقات مختلف به زندگی شکل می‌دهند. معنایی که به اتفاقات زندگی می‌دهیم، تاثیر زیادی روی شخصیتی که امروز داریم و انسانی که فردا خواهیم بود می‌گذارد. باورها باعث می‌شوند که افراد به یک اتفاق واحد از منظرهای مختلف نگاه کنند. «در پشت همه افکاری که در ذهن داریم، باورهای ما قرار دارند، مانند روحی که در یک کالبد قرار دارد.» آنتونیو ماچادو

به طور کلی بیشتر باورها براساس تجربه‌های گذشته ما از اتفاقات دردناک و لذت‌بخش شکل گرفته‌اند. آن‌ها تفسیر شخصی اتفاقاتی هستند که در زندگی برای فرد رخ می‌دهد. هنگامی که این باورها درون ما جای گرفتند، با قدرتی باورنکردنی روی رفتارهای آینده‌مان تاثیر می‌گذارند.

ذهن نمی‌تواند بین چیزی که به وضوح تصور می‌شود و چیزی که واقعا اتفاق افتاده است تمایز قائل شود. معنای این حرف این است که می‌توانید با استفاده از احساسی که باورهای قدرتمند در شما ایجاد می‌کنند به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید. همه موفقیت‌های فردی بزرگ با تغییر در باورها آغاز شده‌اند. برای تغییر یک باور می‌توانید به صورت ذهنی درد زیادی را با آن باور همراه کنید و در مقابل مقدار زیادی لذت را به یک باور جدید نسبت بدهید. کایزن یک روش ژاپنی و یک اصل بسیار مهم در کسب وکار است و به معنای بهبود مستمر است. توصیه این روش این است که شرکت‌ها هر روز یک

مورد کوچک برای بهبود محصولاتشان پیدا کنند. روش کایزن مستلزم بهبود مستمر و همیشگی است و شرکت را متعهد می‌کند که به صورت تدریجی اما دائمی به پیشرفتش ادامه دهد.

کایزن یک رویکرد مثبت است که می‌توان آن را در زندگی روزمره هم به کار برد. در این روش کیفیت زندگی ثابت نمی‌ماند بلکه به شدت تلاش می‌شود تا شرایط زندگی بهبود پیدا کند. این روش حاشیه امنیت خوبی ایجاد می‌کند که نتیجه تلاش‌های مستمر و منسجم برای تبدیل شدن به فردی بهتر از چیزی که دیروز بوده‌اید است. نکته آخر اینکه اتفاقاتی که در زندگی رخ می‌دهند. معنایی جز چیزی که خودتان به آن‌ها می‌دهید، ندارند. در نتیجه صرف نظر از اينکه شرایط بیرونی چه هستند بزرگترین تغییرات از دورن خودتان آغاز می‌شوند.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
95.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۳:۲۷
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمزهرا عباسی
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۵.۷۰ مگابایت
۰۱:۴۳:۲۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
14 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب فوق العاده یکی از مهم ترین قسمت مطالبش اونجایی که متوجه میکنه ادم رو که ایمان به خود و باور به خود بوده که ما رو تا اینجایی که هستیم رسونده و در اینده همین میزان ایمان و باور در ماست که ما رو به بهترین نتایج و اینده ی روشن میرسونه نذاریم اطرافیانمون ما رو به شک بندازن موفق خواهیم بود.

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

این کتاب در ایران برای اولین بار در سال ۱۳۷۳ به نام به سوی کامیابی ۱ منتشر شد و یکی از قدیمی ترین و مهمترین منابع سیستم توسعه فردی محسوب می شه اگر به دقت مطالعه و عمل بشه بسیار تأثیرگذاره و افراد بسیاری از جمله بنده با مطالعه این کتاب تحول بزرگی رو در زندگیشون رو رقم زدن

1

با سلام خدمت تمام عزیزان زحمت کش فیدیبو که برای ارتقا فکری افراد تلاش می کنند، کتابی سراسر از نکات مثبت وارزشمند هست و همینطور راهکارهای کوتاه و ساده سازنده ایی که شاید بارها باهاش روبرو شدیم ولی ازش رد شدیم، به همه ی افرادی که دنبال انگیزه و شورو شوق زیستن هستن توصیه میکنم🌹

3

کامل گوش کردم. به نظر خلاصه‌ای از کتاب اصلی هستش. نکاتی راجع به اهمیت تصمیم‌گیری و تغییر احساستمون می‌گه که خیلی برام تازگی نداشت و قبلاً تو کتابهای دیگه موفقیت شنیده بودم.

5

هنوز خرید نکردم این کتاب رو اما صدای گوینده رو دوست دارم و ازتون ممنونم که صدایی قوی آپلود کردید ✅ کتابشو میدونم عالیه با این گوینده هم بسیار عالی تر شده 👏 حتما میخرم

1

فکر میکنم ناقصه کتاب مطالب بهم پیوسته نیستش اما کتاب خوب و کاربردیه تشویق شدم پی دی افشو بخرم

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️

خیلی دوستش داشتم. خوانش عالی آقای قناعت پیشه زیبایی و تاثیرگذاری مطالب رو دو چندان کرده.

1

از همین کتاب های موفقیت که فیدبو تخفیف هم میزنه اما مفت گرونه. چون وقت ارزش داره!!!

5

واقعا پرچم آقای مهبد قناعت پیشه بالاست

5

قیمتش زیاده ولی ارزششو داره و باعث میشه خیلی از هزینه هارو نکنی...

نمایش 9 نقد دیگر
4.1
(28)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
68,000
٪50
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هیولای درونت را بیدار کن
٪50
هیولای درونت را بیدار کن
آنتونی رابینز
رادیو مثبت
4.1
(28)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
68,000
٪50
34,000
تومان