0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی انضباط شخصی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

درباره جادوی انضباط شخصی

احتمالاً همه‌ی ما بارها و بارها تصمیم گرفته‌ایم یادگیری یک مهارت جدید را شروع کنیم ورزش‌کردن را در برنامه‌ی زندگی‌مان بگنجانیم، زبان بخوانیم و خیلی چیزهای دیگر، اما پای انجامش که رسیده یا کار را عقب انداخته‌ایم یا نصفه و نیمه رها شده و به خاطرات پیوسته. این مسئله به این دلیل اتفاق می‌افتد که بیشتر ما از قدرت انضباط و نظم غافلیم. برایان تریسی، مربی انگیزشی مشهور جهان در کتاب جادوی انضباط شخصی در این باره صحبت می‌کند.

درباره کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

کتاب جادوی انضباط شخصی با عنوان اصلی «no excuses: the power of self-discipline» اولین‌بار در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. این کتاب روی موضوعی ساده و بدیهی تمرکز کرده است و تغییری که داشتن انضباط در کارها می‌تواند در زندگی ایجاد کند را روایت کرده است.

صحبت برایان تریسی این است که شما برای موفقیت نیازی به شانس و اقبال، پول زیاد و قدرت ندارید بلکه نیاز دارید روی توانایی‌هایتان تمرکز کنید و برای زندگی‌تان یک برنامه مشخص و مدون داشته باشید که از آن تخطی نکنید. کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی در سه زمینه‌ی اهداف شخصی، اهداف کاری و پول شما را راهنمایی می‌کند و تمریناتی را آورده که به شما یاد می‌دهند در جنبه‌های مختلف زندگی خود موفق‌تر باشید

معجزه انضباط فردی در سراسر دنیا خوانندگان زیادی دارد و افراد مختلفی تجربیات شخصی خود را از خواندن آن روایت کرده و معتقدند این کتاب در به دست آوردن موفقیت‌های زیادی به آن‌ها کمک کرده است. خلاصه کتاب معجزه انضباط فردی هم در قالب پادکست ایران منتشر شده است و اگر اهل شنیدن یا خواندن نسخه‌ی کامل کتاب نیستید می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین دانلود رایگان pdf کتاب معجزه انضباط فردی به زبان انگلیسی ممکن است.

درباره‌ی برایان تریسی نویسنده‌ی کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

این روزها کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که نام برایان تریسی را نشنیده باشد. تریسی و کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری و موفقیت در دنیا قرار دارند و افراد زیادی از آموزه‌های او برای بهبود زندگی‌شان استفاده می‌کنند.

برایان تریسی متولد ۱۹۴۴ در جزیره‌ی پرنس ادوارد کانادا است و به دلیل شرایط نامساعد خانوادگی از کودکی کار می‌کرد. او مشاغل زیادی را در زندگی‌اش تجربه کرده و در سمینارها و کتاب‌هایش بسیاری از این تجربه‌ها را بیان کرده است. او همچنین در جوانی به نقاط مختلف دنیا سفر کرده است و با فرهنگ و آداب و رسوم بسیاری از نقاط دنیا آشناست. او همچنین سابقه‌ی راه‌اندازی چندین کسب و کار مختلف را در کارنامه دارد.

بیشتر افراد برایان تریسی را با کتاب قورباغه‌ات را قورت بده می‌شناسند اما این نویسنده کتاب‌ها و سمینارهای بی‌شماری دارد که در قالب کتاب چاپی و صوتی منتشر شده‌اند. از میان مشهورترین کتاب‌های برایان تریسی می‌توان به فقط ساکت شو و انجامش بده، ۲۱ راز میلیونرهای خودساخته، مدیریت زمان، هنر جذب دیگران و جادوی سخنوری اشاره کرد.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی

جادوی انضباط شخصی با اسامی مختلفی مانند معجزه انضباط فردی، جادوی انضباط شخصی و بهانه‌تراشی ممنوع در بازار کتاب ایران موجود است. رادیو مثبت، ناشر کتاب‌های موفقیت هم این کتاب صوتی را در بازار عرضه کرده است. ترجمه‌ی این اثر را گروه مترجمان برعهده داشته‌اند و محسن زرآبادی پور گوینده‌ی آن است. خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

چرا باید جادوی انضباط شخصی را خواند؟

جادوی انضباط شخصی کتابی است که تلاش می‌کند ذهنیت شما را تغییر دهد و اهمیت این موضوع را هر چه بیشتر نشان دهد. تریسی معتقد است نظم و انضباط بیشتر شما را موقرتر و خوشبرخوردتر هم می‌کند و جنبه‌های بی‌شماری از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. او تلاش کرده است کتابش فقط یک توصیه‌نامه نباشد و راه‌حل‌های عملی کافی هم در خود داشته باشد تا بتوانید از آن به‌درستی استفاده کنید. این کتاب را می‌توان بهترین کتاب انضباط فردی دانست و عمل به راهکارهایش به همه‌ی افراد توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی انضباط شخصی می‌شنویم

پس کار شما اینه که برای خروج از قرض برنامه‌ریزی کنید. یک نکته‌ی جالب براتون میگم که از یکی از باهوش مدیران مالی‌ای که تا حالا دیدم یاد گرفتم. اون به من گفت وقتی ما جوونیم پول رو مساوی با لذت می‌دونیم، میریم و با پولمون تنقلات می‌خریم یا هر چیز دیگه‌ای که باعث بشه احساس خوبی پیدا کنیم. حالا که بالغ شدیم هم وقتی پول به دست می‌آریم به این فکر می‌کنیم که پولمون رو صرف چیزی کنیم باعث خوشحالیمون بشه. مثلاً به سفر میریم و توی خیابون‌ها ولخرجی می‌کنیم اما این باعث میشه که کلی پول هدر بدیم. پس بادی عادتتون رو عوض کنید. یعنی به‌جای اینکه بگید من دوست دارم پولم رو خرج کنم بگید دوست دارم پولم رو سرمایه‌گذاری کنم. بعد به این فکر کنید که چقدر لذت بخشه که بدونی توی حساب بانکیت پر پوله. ایده‌ی رسیدن به استقلال مالی چقدر براتون جذابه؟ وقتی عادت کردین که با ذخیره کردن پول خوشحال بشید دیگه ولخرجی نمی‌کنید. قانون رسیدن به استقلال مالی و سرمایه‌گذاریه که ده تا بیست درصد درآمدتون رو ذخیره کنید و همونطور که درآمدتون زیاد میشه مقدار بیشتر و بیشتری ذخیره می‌کنید. مثلاً پولتون رو توی سهام سرمایه‌گذاری کنید و نگران بالا و پایین بازار سهامم نباشید. توی آمریکا میانگین افزایش بهای سهم‌ها، هر سال حدود ده درصده. پس باید هر سال درصدی از درآمد ماهیانه‌تون رو سرمایه‌گذاری کنید. بیشتر مردم برای اینکه هنوز زیر بار قرض هستن این بخش مهم رو نادیده می‌گیرن. عادت کنید که حداقل یک درصد درآمدتون رو ذخیره کنید. مثلا اگه در ماه دو هزار دلار درمیارید بیست دلار ذخیره کنید. به بانک برید، یه حساب باز کنید و اون بیتس دلار رو توی اون بذارید. به خودتون یاد بدید که با اون نود و نه درصد دیگه زندگی کنید وقتی تونستید با اون نود و نه درصد زندگی کنید یک درصد ذخیره‌تون رو به دو درصد برسونید.

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
46.۶۴ مگابایت
مدت زمان
۵۰:۴۹
نویسندهبرایان تریسی
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۶.۶۴ مگابایت
۵۰:۴۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 125 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (9)
آموزنده 🦉 (8)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
4 ٪
72 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مخرج مشترک موفقیت: انجام کارهایی که هیچ کس تمایل به انجامش ندارند و حاضرن براش هزینه هم بکنند ۹ کلید در نظم شخصی : ۱. انضباط تفکر روشن در مقابل تفکر مبهم ۲. انضباط تعیین اهداف روزانه:از روزانگی خودتان چه میخواهید؟چه کاری را انجام یا متوقف میکردید؟ ۳. انضباط مدیریت زمان روزانه: قبل از شروع روز کاری فردا برای کارها و اهداف روزانه زمان بندی کنید. ۴. انضباط شهامت داشتن : روبرو شدن و غلبه بر ترس هایی که مانع انجام کارهای هدفمند میشود. ۵. انضباط عادات خوب سلامت : باید عادت کنید که بدن سالم تری داشته باشید با رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه ۶. انضباط سرمایه گذاری و ذخیره سرمایه : ایجاد ذخیره ایی ۱۰الی ۲۰ درصد از سرمایه کل به جهت استقلال مالی و خارج شدن از بدهی و هزینه ها، برای هر پرداختی سعی کنید از یک کارت اعتباری استفاده یا از پول نقد استفاده کنید. ۷. انضباط تلاش زیاد و سخت کوشی : دوری از حواس پرتی ها و انجام کار عمیق و افزایش تمرکز بالا بر روی اهداف، سعی کنید کارتان را زودتر شروع کنیدو اخرین نفری باشید که شرکت را ترک میکنند. ۸. انضباط یادگیری بی وقفه و مداوم : یادگیری مهارت های بیشتر و مطالعه کتاب،زنده کردن ساعات مرده مانند معطل شدن در ایستگاه های حمل و نقل و صفوف روغن و برنج😂 ۹. انضباط ثبات قدم(مهم ترین انضباط): شجاعت شروع کار و شهامت ادامه حتی در لحظاتی که خسته میشید.

3
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲

حقیقتش انتظار بیشتری داشتم اما به عنوان یک کتاب صوتی کوتاه که ازش نکاتی رو برداشت کرد کافی بود به قول استادم اگه از هر کتاب فقط ۳ نکته برداشت کرد و‌ رفت اون کتاب کارشو درست انجام داده ۲ تا نکته ای که تصمیم گرفتم در زندگیم اجراییش کنم و احساس کردم نیاز زندگی منه : اول اینکه اولویت انجام کارهامو از سخت به آسان تر پیش ببرم تا هم احساس آرامش بیشتری کنم هم از اون ۲۰ درصد ، ۸۰ درصد نتیجه بگیرم دوم اگه میخوام درآمدم بیشتر بشه بیشتر یاد بگیرم و اجرا کنم

2

صدای گوینده و نحوه اجراش عالی اه ،من تمام عمرم ی دید بد نسبت به کتاب های موفقیت داشتم احساس می کردم ی جوری عوام فریبی ان بالاخره خودم رو مجبور کردم که یکی شون گوش بدم،فهمیدم تمام این مدت درست فک می کردم،تو این کتاب هیچی وجود نداره که شما خودتون زمانی که ۴ سالتون بوده ندونین،ی سری برنامه غیر عملی و ی نسخه برای همه آدما پیچیدن به نظرم وقتتون تلف نکنید برید ی کتابی بخونید که واقعن ی چیزی بهتون اضافه می کنه

1

چقدر کتاب بدی بود مثل اکثر کتاب های موفقیت. تنها عامل موفقیت خود فرد هست و انگار شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه هیچ تاثیری نداره.اگه موفق نیستی مقصر خودتی که پنج صبح بیدار نمیشی، ورزش نمیکنی و خیلی سخت کار نمیکنی. فصل سه خنده دار هم بود 😂 سه سم رو (نمک،ارد،شکر) حذف من، میوه و سالاد و پروتئین بخور، هشت تا لیوان آب در روز یادت نره بهت قول میدم تناسب اندام پیدا کنی🤣🤣🤣

4
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

برایان تریسی یکم حرفاش اغراق امیزه یا تفریطی کلا بنظرم ولی صحبتاش مجموعه ای از اطلاعاتی بود که پراکنده شنیده بودم و خیلی مفید بود ، مخصوصا اونجا که میگفت باید از ذخیره و سرمایه گذاری لذت ببرین نه از خرج کردن ! یه جورایی برعکسشو فکر میکردم ولی وقتی وضعیت زندگیمو الان میبینم باهاش موافقم 👍👍

5

خیلی عالی بود ممنون که گذاشتید در فیدی پلاس خوانش گوینده هم عالی بود و طوری بود که انگار پای صحبت یک پیر باتجربه نشستی تا درس بگیری برای من خیلی خوشایند بود البته همه توصیه هاش ، خصوصا راهکار های مالی در ایران عملی نیست ولی اون بخش هایی که در مورد انضباط شخصیه کاملا عملی هست

3

کتاب برای یک شروع سریع به سمت عادت های سازنده و نظم شخصی خوبه. کوتاهه و قطعا کاربردی هست اما باید توجه کنیم که نویسنده در چه زمان و مکانی این توصیه هارو کرده. مثلا بعضی از نسخه های مالی که میپیچه تو شرایط الان در ایران کاربرد ندارن و شنونده نباید صرفا از فرمولی تقلید کنه

5

عالی از همه نظر. مختصر مفید و پرنکته. صدا،لحن و سرعت گویندگیِ گوینده هم عاااالی بود ممنون از آقای زرآبادی پور بابت گویندگی خوبشون. فقط خیلی کوتاه بود در حدی که زمانی که تموم شد، فکر کردم قطع شده وسطش، و انتظار داشتم ادامه داشته باشه. مرسی که توی فیدی پلاس گذاشتینش.

5

کتاب صوتی عالی بود، که نظم در کار و زندگی به صورت روان و ساده بیان میکنه و رسیدن به انضباط شخصی رسیدن به اهداف کوچک و بزرگ در زندگی و شغل مان که با سعی و تلاش و به کار بردن دستورات و قوانین کتاب انضباط شخصی به اونها خواهیم رسید.

5

نکات ساده ای میگفت که با رعایت کردنش کلی میتونه رو زندگی و موقعیت شغلی تاثیر بزاره نکاتی که تو پنجاه دقیقه گفت نکاتی بود که من سه یا چهار رورم رو صرف خوندن کتابی کردم که جمعا همین نکات رو میخواست بگه خیلی تو اصراف وقت کم میکنه

نمایش 62 نقد دیگر
4.4
(127)
اجرای روان 🎙️ (9)
68,000
٪50
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی انضباط شخصی
٪50
جادوی انضباط شخصی
برایان تریسی
رادیو مثبت
4.4
(127)
اجرای روان 🎙️ (9)
68,000
٪50
34,000
تومان