0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جادوی فکر بزرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

درباره جادوی فکر بزرگ

استفاده از قدرت تفکر مهم‌ترین تفاوت انسان با سایر جانداران است. کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز کتابی است که از این حرف می‌زند که چگونه ذهن قدرتمند شما می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

این کتاب با عنوان «the magic of thinking big» در سال ۱۹۵۹ منتشر شد و با اینکه بیش از نیم قرن از انتشارش می‌گذرد هنوز هم به عنوان کتابی شناخته می‌شود که افراد زیادی را کمک کرده است تا به اهدافشان دست پیدا کند. تا کنون بیش از ۶ میلیون نسخه از این کتاب فروخته شده است و هنوز هم در سراسر دنیا طرفداران خودش را دارد. در این کتاب جالب از این حرف زده شده است که چگونه بزرگتر فکر کردن افراد را در مسیر برداشتن گام‌های بزرگتر و در نتیجه رسیدن به موفقیت‌های بیشتر یاری خواهد کرد. این کتاب در میان اقشار مختلف طرفداران زیادی دارد. لو هولتز، مربی فوتبال آمریکایی گفته است که این کتاب، کتاب موردعلاقه‌اش است و جو هرینگتون مربی تیم دانشگاه مریلند در دهه‌ی ۸۰ میلادی یک جلد از این کتاب را به هرکدام از شاگردانش داده بود.

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ در کشورهای زیادی ترجمه شده است. در زبان فارسی هم چندین ترجمه از این کتاب وجود دارد. یکی از این ترجمه‌ها، ترجمه‌ی گروهی از مترجمان است که رادیو مثبت آن را با صدای محسن زرآبادی پور در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. اگر شما هم از طرفداران کتاب‌های صوتی هستید می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید و در دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو آن را دانلود کنید.

موضوع کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ چیست؟

کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ کتابی است که در قالب سیزده فصل به خوانندگانش کمک می‌کند رویاهای بزرگتری را در ذهنشان پرورش دهند و به اهداف بزرگتری هم دست پیدا کنند. این کتاب از این می‌گوید که باید پتانسیل‌های خود را بیشتر در نظر بگیرید و خودتان را باور کنید. فرقی نمی‌کند در کدام زمینه از زندگی‌تان به دنبال موفقیت هستید یا چه سن و سالی دارید این کتاب پر از راهکارهایی است که شما را در مسیر موفقیت دلخواهتان قرار خواهد داد. آنچه نویسنده می‌گوید این است که داشتن فکر بزرگتر باعث شادی و موفقیت‌های بیشتر خواهد شد و ترس و باقی ماندن در زیر سقف عدم اعتماد به نفس باعث خواهد شد دچار سرخوردگی شوید.

دیوید جی شوارتز، نویسنده‌ی مهم

David joseph schweartz نویسنده‌ی مشهور و شناخته‌شده‌ی قرن بیستم است. او در سال ۱۹۲۷ به دنیا آمد. او در دانشگاه نبراسکا لیسانس گرفت و سپس تحصیلات خود را در رشته‌ی بیزینس در دانشگاه اوهایو ادامه دارد. او پس از دریافت دکترا در سال ۱۹۵۳، استاد دانشگاه ایالتی جورجیا شد و در دپارتمان مالی این دانشگاه تدریس می‌کرد. او با اینکه از نظر آکادمیک شخصیت بزرگی به حساب می‌آمد دست به ترویج علم زد و کتاب جادوی فکر بزرگ را نوشت. او پس از این کتاب سخنرانی‌های مختلفی را هم انجام داد. او در سال ۱۹۸۷ درحالی که تنها ۶۰ سال داشت درگذشت. او کتاب «جادوی به دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید» را هم در سال ۱۹۸۳ نوشت که از این کتاب هم استقبال شده است.

سه دلیل برای شنیدن کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

  • کتاب جادوی فکر بزرگ اثری است که روی ذهن فرد تاثیر زیادی خواهد گذاشت و این امکان را فراهم می‌کند که تسلط بیشتری روی افکار و تصمیماتتان داشته باشید.
  • این کتاب در قالب کتاب صوتی منتشر شده است و این امکان را فراهم می‌کند که در هر شرایطی که می‌خواهید آن را بشنوید و از زمان بیشترین استفاده را انجام دهید.
  • نویسنده‌ی این کتاب یک فرد دانشگاهی است و از روی سال‌ها تجربه و دانش این کتاب را نوشته است. در نتیجه محتوای آن ارزش مطالعه را دارد.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ می‌شنویم

هرکس ورژن مخصوص خود برای این اصطلاح کلاسیک که مردم به دو دسته تقسیم می‌شوند دارد...» اما دو دسته افرادی که اینجا مد نظر ما هستند بازنده‌ها و موفق‌ها هستند اما چه چیز باعث می‌شود موفقها با وجود شکست خوردن به دسته بازنده‌ها سقوط نکنند؟ توانایی آنها در بازیابی خود بعد از شکست ها و ناکامی‌ها. بازنده‌ها مشغول پیدا کردن بهانه و دلیل برای شکست خود می‌شوند اما موفق‌ها بلافاصله بلند شده و به دنبال راه دیگری برای تلاش دوباره می‌گردند. همه افراد موفق با موانع مخالفتها شکست‌ها و بدشانسی‌های مختلفی رو به رو می‌شوند.

به یاد داشته باشید هیچ‌کس با اعتماد به نفس زاده نمی‌شود حتی معتمد به نفس‌ترین افراد هم باید برای این‌ ویژگی تلاش کنند. بهترین راه ایجاد اعتماد به نفس چیست؟ سعی کنید با اعتماد به نفس رفتار ،کنید حتی اگر چنین حسی بعد از شکست بازنده‌ها به دنبال بهانه می‌گردند و افراد موفق به دنبال راههای تلاش دوباره نسبت به خود ندارید.

در ابتدا کار سختی خواهد بود اما به مرور به آن عادت میکنید چراکه با رفتار کردن به شکلی که دوست دارید باشید، می‌توانید احساسات خود را مدیریت کنید.

سعی کنید در کلاسها یا کنفرانس‌ها ردیف جلو بنشینید تماس چشمی بیشتری با افراد برقرار کنید و ۲۵ درصد سریعتر از معمول راه بروید این کارها اعتماد به نفس را تقویت می‌کنند چون باعث برجستگی و تمایز شما از جمع می‌شوند و شما را وارد تعاملات بیشتر با دیگران می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتاب‌هایی با این حال و هوا، برای رها شدن و موفق شدن هر کس نیاز است، باید آن‌ها را خواند و آموخت و زندگی را توسعه داد و لذت برد. چهار پیشنهاد زیر می‌تواند برای علاقه‌مندان به این نوع کتاب‌ها خواندنی و کمک کننده باشد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
250.۳۱ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۲۳:۴۰
نویسنده دیوید جوزف شوارتز
مترجمگروه مترجمان
راوی محسن زرآبادی پور
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
54,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۰.۳۱ مگابایت
۰۴:۲۳:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 108 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
اجرای روان 🎙️ (4)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
6 ٪
68 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اگر فقط و فقط قرار باشد یک کتاب موفقیت در کل زندگی خود بخوانید، من این کتاب را انتخاب می‌کنم. این کتاب را از دوران دبیرستان در کتاب فروشی ها میدیدم و افسوس که در سن ۴۶ سالگی آنرا خواندم و به ارزش آن پی بردم. به جرآت میتوان گفت این کتاب و کتاب بخوانید و ثروتمند شوید ستون های موفقیت هر کسی را بنا خواهد کرد. بقیه کتاب ها مثل دبوار و سقفی هستند که روی این دو ستون بنا میشن. گوش کنید تا متحول شوید

4
انگیزه‌بخش 🚀

از اینکه به این کتاب فرصت دادم خیلی خوشحالم!😁 از دوستی که افرادی که این کتاب رو میخریدن در کتابفروشی مسخره کرد هم بسیار ممنونم چون اگه نکرده بود احتمالا حالا حالا ها انقدر کنجکاو نمیشدم که بخونمش چند جا تو ذوقم زد ولی چون به خودم قول داده بودم فرصت بدم که نظرمو عوض کنه ادامه دادم و الان هم واقعا تاثیر مثبتی روی زندگیم گذاشته. فقط کاش تو عنوان ذکر میشد که کتاب خلاصه ست 🥲الان کاملشو تهیه کردم که دوباره گوش بدم

4

صدای گوینده و اجرای ان بسیار خوب است در کل موضوع کتاب چیز جدیدی برای من نداشت ولی هدف من تکرار مکررات است به طرق مختلف تا ملکه ذهنم بشود٫ و برام جالب است که هر نویسنده از دیدگاه خودش این موضوعات توسعه فردی را مطرح کرده و باز شنیدن این مفاهیم با صدای گویندگان خوب باز بهتر

5

اصلا آقای زرآبادی پور زاییده شده برای خواندن کتاب های جیم ران..ایشون فوق العاده هستند..اگر جیم ران می دونست با ابن شور و حرارت کتابش توسط ایشون برای مخاطبان خوانده میشه صد تا کتاب دیگه هم می نوشت..مرحبا به شما که فوق العاده اید

5

واقعا کتاب ارزشمندیه. شرایط زندگی من چند روز پیش خبلی پیچیده و سخت شده بود. ولی این کتاب، چراغ راه رو بهم نشون داد. و حس درونی خودم قوی شد. تونستم بهترین تصمیم ها رو بگیرم. حتما دوباره گوش خواهم کرد.

3

این کتاب کتاب بسیلر عالی و جذابی هست من شاید تا حالا بیش از ۱۰ بار گوش کردم که با صدای بسیار خوب استاد زرأآبادی جذابتر میشه توصیه میکنم حتما حتما این کتاب رو بخونید یا گوش کنید ممنونم خیلی کتاب جالبیه

5

من این کتاب رو گرفتم و موقع کار کردن بهش گوش میدم تا به حال چند بار گوش دادم و هر بار متوجه موضوعات تازه و جذابی میشم توصیه اش میکنم👌

5

کتاب چاپی، ۳۱۴ صفحه هست، این کتاب صوتی فقط ۴/۵ ساعته، دوستانی که کتاب رو شنیدن، ممکنه بگن آیا این کتاب کامله یا فقط بخشهایی از کتاب اصلی هست؟

5

واقعا کتاب محشریه. این کتاب ارزش چندین بارخواندن وشنیدن راداره ومیتوان هربارنکته جدیدی ازش دریافت کردمخصوصا که باصدای شیوا ورسای راوی آقای زرآبادی هم همراه شده

3

این کتاب رو دو بار با فاصله چند سال خوندم. کتابیه که به آدم امید و اعتماد به نفس میده البته اگر به دستورالعملاتی که میده عمل بشه. من خوندنشو پیشنهاد میکنم

نمایش 58 نقد دیگر
4.4
(109)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
76,000
٪50
38,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جادوی فکر بزرگ
٪50
جادوی فکر بزرگ
دیوید جوزف شوارتز
رادیو مثبت
4.4
(109)
انگیزه‌بخش 🚀 (5)
76,000
٪50
38,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر