0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کنترل زندگیتان را بدست بگیرید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

تاثیرگزاری بزرگترین مهارتی است که باید یاد بگیرید
نویسنده:
جیم ران
درباره کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد در زندگی بازنده باشد، هرکسی دلش می‌خواهد در مسیر موفقیت گام بردارد و به آرزوهایش برسد، این یک امر طبیعی است اما گام برداشتن در این مسیر مسلتزم چه چیزهایی است؟ اگر از جیم ران بپرسید جواب او این است: «کنترل زندگیتان را به دست بگیرید.»، او سمیناری با این موضوع برگزار کرده که در قالب کتاب صوتی منتشر شده است. این کتاب را بشنوید به نکاتی که جیم ران گفته است توجه کنید.

درباره کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید اثر جیم ران

سمینار «کنترل زندگیتان را به دست بگیرید تأثیرگذاری مهم‌ترین مهارتی است که باید یاد بگیرید» اولین بار سال ۱۹۹۱ در آمریکا منتشر شد. با اینکه تقریباً سی سال از انتشار این کتاب صوتی گذشته است هنوز هم افراد زیادی در جهان معتقدند که تاریخ‌مصرف آموزه‌های جیم ران تمام نشده و گفته‌هایش می‌توانند راهگشا باشند.

جیم ران در این کتاب صوتی تلاش می‌کند مسیر جدیدی را به شنوندگانش نشان دهد. او از مدیریت زندگی حرف می‌زند و معتقد است تغییرات کوچک می‌توانند باعث اتفاقات بزرگی شوند. او معتقد است شما با اصلاحاتی کوچک می‌توانید هر بار تأثیرگذارتر، قدرتمندتر و حتی ثروتمندتر شوید؛ اما چگونه؟ چه‌کارهایی را باید انجام داد. جیم ران گزینه‌های زیادی را پیش رویتان می‌گذارد، ارتباطات مؤثرتری برقرار کنید، در نگرش خود به زندگی تجدیدنظر داشته باشید، مهارت‌ متقاعد کردن افراد را بیاموزید، کنترل احساساتتان را به دست بگیرید و ... او معتقد است باید مسئولیت زندگی و انتخاب‌هایتان را تمام و کمال بپذیرید تا بتوانید انتخاب‌های بهتری برای آینده داشته باشید.

فهرست کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

فصل اول: فلسفه‌ی زندگی

فصل دوم: نگرش

فصل سوم: ارتباطات

فصل چهارم: تأثیرگذاری

فصل پنجم: هنر متقاعد کردن

فصل ششم: رهبری

درباره جیم ران نویسنده‌ی کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید

جیم ران متعلق به نسل اول سخنران‌های انگیزشی در آمریکاست. او در سال ۱۹۳۰ در واشنگتن به دنیا آمد و روزگار جوانی‌اش با پایان جنگ جهانی دوم و نیاز مردم به انگیزه‌ برای شروع ساخت مجدد کشورها هم‌زمان بود. او تنها فرزند خانواده‌ای مزرعه‌دار بود و در واشنگتن بزرگ شد.

جیم پس از گذراندن یک سال در کالج به‌عنوان مدیر منابع انسانی یک فروشگاه مشغول به کار شد و به این ترتیب زندگی حرفه‌اش را شروع کرد. او در ادامه در کمپانی‌های مختلفی به‌عنوان فروشنده و ...کار کرد. او با جان ارل شف، کارآفرین مشهور آمریکایی آشنا شد و در کنار او در حوزه‌ی بازاریابی مشغول به کار شد. این مسیر جیم ران را به یک میلیونر تبدیل کرد و کم‌کم او شروع به صحبت از راه رسیدن به موفقیتش کرد. در زمانی کوتاه جیم ران به یک سخنران انگیزشی قدرتمند تبدیل شد و در سمینارهایش جای سوزن انداختن نبود. در ادامه جیم ران نوشتن کتاب را هم شروع کرد و کتاب‌هایی مانند «فلسفه‌ی من برای زندگی موفق»، «فصل‌های زندگی»، «هفت استراتژي برای ثروت و شادی» و «قدرت جاه‌طلبی» را نوشت. کتاب فرزانگی جیم ران یکی دیگر از آثار پرفروش و مشهور این نویسنده است.

تعدادی از کتاب‌های جیم ران را می‌توانید از فیدیبو دانلود کنید. دانلود کتاب قاتل شما کیست از این نویسنده هم ممکن است.

کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید، ترجمه و انتشار در ایران

جیم ران در ایران شناخته شده است و کتاب‌هایش طرفداران خودشان را دارند. کتاب صوتی کنترل زندگیتان را به دست بگیرید را «فریبا سبز چمنی» به فارسی برگردانده است و انتشارات شادن پژواک آن را منتشر کرده است. محسن زرآبادی پور و مهیار ستاری گویندگی این کتاب را برعهده داشته‌اند. خرید و دانلود کتاب صوتی کنترل زندگیتان را به دست بگیرید اثر جیم ران در همین صفحه از فیدیبو ممکن است.

چرا باید کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید را خواند؟

یکی از مهم‌ترین خطراتی که زندگی انسان را تهدید می‌کند متوقف کردن یادگیری است. زمانی که دیگر روی افزایش مهارت‌هایتان کار نمی‌کنید کم کم متوجه خواهید شد دیگر انسان اثرگذار قبلی نیست. جیم ران در سمینار کنترل زندگیتان را به دست بگیرید حرف‌های مهمی برای گفتن دارد. او از داشتن آرزوهای بزرگ حرف می‌زند، از اینکه هرکسی پتانسیلش را دارد به سمت داشتن بهترین‌ها حرکت کند. او در این کتاب از تجربیات خودش گفته و سعی کرده است مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای موفق شدن را به خوانندگانش گوشزد کند. شنیدن این کتاب برای کسانی که می‌خواهند اثرگذار باشند و در زندگی رو به جلو حرکت کنند خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب صوتی کنترل زندگیتان را بدست بگیرید می‌شنویم

تفاوت زیادی بین ارائه و متقاعد کردن وجود داره، وقتی اون اول وارد فروش شدم ارائه‌کننده‌ی خوبی بودم، از مردم می‌شنیدم که می‌گفتن من به خیلی از فروشنده‌ها گوش دادم اما تو یکی از بهترینایی. گفتم: آره معلمم خوب بهم یاد داد. یه نفر دیگه گفت: من تو این کار بودم، به صحبت همه‌شون گوش دادم ولی تو بهترینی. تو یکی از بهترین فروشنده‌هایی هستی که دیدم. با خودم گفتم چه سریع همه‌چیز رو یاد گرفتم، بعد یه روز یه سؤال ذهنم رو مشغول کرد، گفتم صبر کن ببینم، یه مشکلی اینجاست، اگه من یکی از بهترین فروشنده‌های تاریخم، چرا مردم ازم نمی‌خرن؟ این به ذهنم رسید که یه مهارت دیگه هست که باید یاد بگیرم. تو ارائه خیلی خوب شده بودم ولی هنوز باید توی متقاعد کردن مهارت پیدا می‌کردم. دو تا سخنران بزرگ در تاریخ باستان وجود داشتن، یکیش دماسینی بود، اون یونانی بود. او یکی سیسرو بود. سیسرو رمی بود و هر دو سخنران‌های عالی‌ای بودن. ولی گفته می‌شه وقتی سیسرو حرف می‌زد همه می‌گفتن چه سخنران خوبی، ولی میگن وقتی دماسینی حرف می‌زد همه می‌گفتن بیاید رژه بریم و این فرق بین ارائه و متقاعد کردنه. ازتون می‌خوام این مهارت رو یاد بگیرین. وقتی به یه نفر می‌گیم متقاعد کننده‌ی خوب که نتایجی بعدش وجود داشته باشه، یه اتفاقی بیفته، مردم تصمیم بگیرین کاری راجع به سخنرانی‌تون انجام بدن. کاری راجع‌ به درخواستتون انجام بدن. اگه اتفاقی بیفته الان می‌دونیم که تبدیل به یه متقاعد کننده‌ی واقعی شدید، پس بذارید راجع به هنر متقاعد کردن حرف بزنیم و این که شامل چه چیزهایی میشه. این شماره‌ی یکه: قصه گوی خوبی باشید. اگه تو شرکتی هستید که با عدد و تجارت و محصول و حجم کاری سروکار داره حتماً کل اون چیزای کاری رو تبدیل به داستان کنین.

 

 

 

 

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
210.۶۶ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۰:۰۴
نویسندهجیم ران
مترجمفریبا سبزچمنی
راویمهیار ستاری
راوی دوم محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۰.۶۶ مگابایت
۰۳:۵۰:۰۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 108 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
2 ٪
66 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بعضی کامنت ها واقعن مزخرفه. اولن که وقتی کامنت میزارید باید درمورد کتاب بگید نه در مورد گوینده اینو بفهمید ۲ دقیقه نمونه کتاب کاملن نشون میده که میشه با صداش ارتباط برقرار کرد یا نه پس انقد نظرات فیلسوفانه خودتونو طوری ارائه ندید که انگار براتون آهنگ گذاشتن یکی میگی صداش فلان یکی میگه فلا جور میخونه یکی میگه لحنش فلانه یکی میگه کلماتو طوری ادا میکنه که من مور مورم میشه آقا ول کنید دیگه واقعن ماها آدم های تباهی هستیم هرکجای دنیا ک کسی بخواد چیزی بخره از بین کامنت ها به راحتی میتونه تصمیم گیری کنه که اون چیز به درد بخوره یا نه اینجا توی اپ کتابفروشی واسه یه کتاب ۱۰۰ تا کامنت گذاشتن که سرجمع ۱۰ تا دونه اش راجبه کتاب نیست تباهی از سر و روی ما مردم ایران میباره بعدم چه کسیو نقد میکنن، محسن زرآبادی .آخه هیچکدوم ما در حدی نیستیم که در مورد فن بیان و صدای آقای زرآبادی نظر بدیم. محسن زرآبادی به جرات یکی از ۳ تا صداپیشه برتر کشور چه از نظر صدا و چه از نظر تکنیک فن بیان هست.

4

صدای راوی عالیه و خیلی خوب و با احساس صحبت میکنه در مورد کتاب هم اگر بخوایم بگیم این کتاب بیشتر برای کسایی که علاقه دارن مدیر بشن و میخوان توی ارتباط برقرار کردن و تاثیر گذاری روی آن ها پیشرفت کنن مفیده، هرچند نکته های خیلی خوبی در مورد موفقیت توش هست ولی بیشتر مطالبش مربوط به مدیریت و تاثیر گذاشتن روی افراده

2

این کتاب واقعا کتاب انگیزشی هست. من بعضی قسمت ها رو سه بار گوش دادم. از دیدن نظراتی که کتاب رو ضعیف توصیف کردند خیلی تعجب کردم. به نظرم اگر این کتاب رو از دست بدید ضرر کردید. صدای راوی هم خیلی خوب بود.

2

اولا کتاب خیلی چیزی برای یاد دادن نداره و ضعیفه و کتاب دوازده ستون موفقیت کتاب بسیار بهتریه از جیم ران بعد هم من از طرفداران زر آبادی پور هستم اما اینبار نحوه گویندگی رو اصلا نپسندیدم بنظر میومد یه جاهایی از خودش به کتاب اضافه میکرد و باید بگم ضعیف بود

3

صدای گوینده مناسب نیست و تمرکز را برهم میزنه، بیشتر حالت تبلیغاتی صحبت می کنه. گویندگانی که خودشان هم تمرکز می کنند مثل اینه که همزمان با اونها داریم کتاب می خونیم و جذابیت مطلب را افزایش میدن. متاسفم نتونستن تمومش کنم و صرفنظر کردم!

5

جیم ران واقعا هنوز رو دست نداره. پر از نکته و به دور از حواشی و &#۳۴;ترین&#۳۴; های این روزها. همه کارهاش خوندنی و شنیدنیه. البته به نظر میرسه این اثر از روی یکی از سمینار هاش پیاده سازی شده. بهر حال عالیه ...

5

کتاب و نویسنده که جای صحبت ندارند، جیم ران منتور خیلی از افراد موفق و نویسندگان انگیزشی دیگه است. در مورد گوینده هم، محسن زرآبادی را روی دور تند گوش بدید و از صدای حرفه‌ای و فوق العاده ایشان لذت ببرید.

5

با نام خدا.کتاب فوق العاده ای است و به نظر من باید چندین بار گوش کرد وحتی سالهای بعد هم تکرار شود گوش کردن یا خواندن کتاب..امیدوارم همگی در سلامتی و شادابی کامل باشید.

5

از نظرها در مورد راوی خیلی تعجب میکنم ....این یه موضوع کاملا شخصیه ..خود من اسم آقای زرآبادی را سرچ میکنم هر کتابی که فقط ایشون انجام داده باشن خرید میکنم ... قرار نیست همه یه نظر داشته باشن که

5

کتاب فوق‌العاده ایه و لحن و قدرت صدای راوی بی نظیره،به گونه ای که نه تنها از گوش دادن صداشون خسته نمیشی بلکه جذب میشی بیشتر گوش بدی ،اولین کتاب صوتی هست که انقدر برام جذابه وخسته نمیشم ازش

نمایش 56 نقد دیگر
4.5
(108)
31,000
٪50
15,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کنترل زندگیتان را بدست بگیرید
٪50
کنترل زندگیتان را بدست بگیرید
تاثیرگزاری بزرگترین مهارتی است که باید یاد بگیرید
شادن پژواک
4.5
(108)
31,000
٪50
15,500
تومان