0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنجمین فرمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پنجمین فرمان

هنر و روش یادگیریِ سازمانی
نویسنده:
پیتر سنگه
درباره پنجمین فرمان
کتاب "پنجمین فرمان"، متنی غنی است که به سادگی و ماهرانه، مفهوم سازمان یادگیرنده را توضیح می‌دهد. او توضیح می‌دهد که چگونه هر مدیر باید ایده‌ها و چارچوب‌های خود را عملی کند. این کتاب، مصداقِ کتاب راهنمایی است که متوسط الحالی را از بین می‌برد و راه را به سمت پیشرفت و تغییر باز می‌کند. این کتاب، پنج فرمانِ مهم را شامل می‌شود که پایه‌ی موفقیت آینده‌ی شرکت‌ها را نظم می‌دهد و هم افزایی ایجاد می‌کند تا جایگزینِ تجارتِ بی ثمر، چشم‌اندازِ کوتاه مدت و تکرار اشتباهات شود. با وجودِ کتابِ "پنجمین فرمان"، دنیای جدید و هیجان‌انگیزی از کسب‌وکار، در انتظار ماست. مفهوم سازمان یادگیرنده، یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های تجاری در دهه‌های متمادی می‌باشد و سِنگه نه تنها شخص مناسبی برای پیش بینیِ این مفهوم است، بلکه فرد مناسبی برای ترسیم آن نیز می‌باشد. او در سبکی روان، کامل و کاملاً جذاب، از اخلاقیاتِ پشت‌پرده و اصول اساسی ساختار سازمان یادگیرنده پرده برمی‌دارد. او همه‌ی این کارها را به آسانی انجام می‌دهد. او، رهبران، فراگیران و شاگردانِ "تفکر سیستمی" را توانمند می‌کند و هر مدیر اگر بخواهد پیام او را بپذیرد، در کارِ خود به رضایتِ کامل دست می‌یابد. مدیرانی که کسب‌وکارشان به فلج یادگیری مبتلا شده و دوباره و مکرراً مرتکب اشتباهات یکسان می‌شدند، کتاب "پنجمین فرمان" را راهنما و منبع الهام خود می‌دانستند. شرکت‌ها از این کتاب برای ایجاد انگیزه برای رشدِ کسب‌وکار و نیز رشدِ سطح فردی استفاده کرده‌اند. این کتاب به کتاب راهنمای رهبران تبدیل شده و چاپ مجدد و ترجمه به چندین زبان گواهی است بر محبوبیت ماندگارِ آن و اهمیت آن در تغییر دنیای کسب‌وکار.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
55.۶۸ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۰:۴۸
نویسندهپیتر سنگه
مترجم زهرا واشقانی فراهانی
راویمهیار ستاری
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۵.۶۸ مگابایت
۰۱:۰۰:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خیلی کتاب عالیه میباشد من چون در امور اجرایی سازمانم فعالین دارم هر سری که میخونم یه چیز جدید را درک میکنم ممنون از مترجمان و دس اندرکاران این مجموعه

5

سلام کتاب خوبیه، به دوستان علاقمند به ایجاد سازمان یادگیرنده توصیه می کنم، هم این کتاب و هم کتاب پنجمین فرمان در میدان عمل.

4

کتاب خیلی خوبیه ولی بشرطی که کامل بخونیدش. این نسخه صوتی بسیار بسیار مختصره و به هیچ وجه شما رو از خوندن کامل کتاب بی نیاز نمی‌کنه.

1

پیشنهاد میکنم کتاب اصلی بخونید. این کتاب ورژن صوتیش اصلا خوب‌ نیست. وقتتون فقط گرفته میشه...

5

کتاب خیلی خوبیه مخصوصا برای کسانی که کسب کار دارن و میخوان یک مدیر قوی بشن

5

کتابی بی نظیر در حوزه مدیریت ، پیشنهاد میکنم بخونید و لذت ببرید

4

بسیار عالی

3.9
(10)
16,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنجمین فرمان
پنجمین فرمان
هنر و روش یادگیریِ سازمانی
شادن پژواک
3.9
(10)
16,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر