0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

(۱۰۱ داستان انگیزشی درباره ی شمردن موهبت هایتان و داشتن یک نگرش مثبت)
درباره سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

همه‌ی ما تصور می‌کنیم که مشکلات و رنج‌های ما مختص ما هستند و دیگران سختی و مشکلات کمتری را در زندگی تجربه می‌کنند. گاهی خواندن و شنیدن داستان‌های دیگران برای ما الهام بخش بوده و باعث می‌شود از آنها درس بگیریم و مقابله با دردها و رنج‌ها برایمان آسان‌تر شود. شنیدن و خواندن داستان مشکلات و نحوه‌ی رویارویی آنها می‌تواند به ما کمک کند تا برای زندگی خودمان معنا و مفهومی پیدا کنیم و انگیزه‌ای برای مقابله با مشکلات و رنج‌ها داشته باشیم. گوش کردن و خوتندن زندگی و تجربه‌های افراد مختلف این فرصت را به ما می‌دهد که علاوه بر کسب تجربه بیشتر، قدر داشته‌ها و زندگی خودمان را بدانیم و یاد بگیریم هر انسانی داستان شنیدنی خودش را دارد. مثبت فکر کردن چیزی است که بسیاری امروزه به آن توصیه می‌کنند و فواید زیادی در آن دیده می‌شود. تفکر مثبت و دیدن بخش‌های خوب زندگی چیزی است که بسیاری از روانشناسان روی آن تاکید دارند و برای یک زندگی سالم لازم می‌دانند.

 

درباره کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

در دوره‌ای هستیم که همه‌ی آدم‌ها روزانه با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و با گسترش شبکه‌های مجازی و آگاهی از اخبار بخش‌های مختلف دنیا، این رویارویی با مشکلات و اتفاقات بیش از پیش شده است. نویسندگان زیادی در سال‌های اخیر به مقوله‌ی روانشانسی فردی و خودیاری پرداخته‌اند تا به افراد کمک کنند سلامت روان خود را بهبود ببخشند و بتوانند دردها و رنج‌های خود را التیام دهند. نویسندگان مختلف رویکردهای مختلفی را انتخاب کرده‌اند. امی نیومارک، جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن در کتاب سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن تلاش کرده‌ند تا با داستان‌هایی واقعی از زندگی افرادی که آنها هم مشکلاتی در زندگی خود داشته‌اند و روش‌هایی برای غلبه و مقاومت در برابر آنها پیدا کرده‌اند الهام بخش افراد باشند تا سختی و رنج‌های روزگار را برای آنها آسان کنند. اینکه چگونه بعضی افراد قوی‌تر به نظر می‌رسند و راحت‌تر از مشکلات عبور می‌کنند. به نظر می‌رسد نکته «مثبت فکر کردن» است. ثابت شده است افرادی که به دنبال چیزهای مثبت و خوب در زندگی و اتفاقات روزمره هستند در مواقع سختی نیز با انعطاف بیشتری برخورد می‌کنند. افرادی که بیشتر اتفاقات مثبت زندگی را به یاد می‌آورند در مراحل مختلف زندگی موفق‌تر عمل می‌کنند. این کتاب با گردآوری ۱۰۱ داستان واقعی از زندگی افراد مختلف سعی دارد تا به شما کمک کند تا موهبت‌های زندگی خود را بشناسید و بتوانید نگرش مثبتی به زندگی داشته باشید. خوانندگان این کتاب ادعا کرده‌اند که نگاه آنها را به زندگی تغییر داده است. نویسندگان این کتاب درباره‌ی این کتاب در جایی گفته‌اند که: «همه‌ی ما می‌دانیم که برای پایان دادن به درد و رنج‌های عاطفی که اغلب آدم‌ها در دامش اسیر هستند به چه چیزی نیاز داریم. عزت نفس بالا و اثربخشی شخصی خصوصیاتی هستند که هرکس بخواهد می‌تواند به آن‌ها دست پیدا کند. فقط کافیست برایشان وقت بگذارد.»

درباره جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن و امی نیومارک نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

جک کنفیلد نویسنده و سخنران انگیزشی ۷۲ ساله‌ی آمریکایی است. طبق گزارش USA Today، او و همکارش مارک ویکتور هانسن از نویسندگان پرفروش آمریکا در سال ۱۹۹۷ بودند. کنفیلد تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته‌ی تاریخ چین در دانشگاه هاروارد شروع کرد و سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ماساچوست دریافت کرد. او یکی از نویسندگان کتاب سوپ جوجه برای روح است که جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی قرار دارد. از دیگر کتاب‌های پرفروش او می‌توان به کتاب شاه کلید اشاره کرد. برای دانلود PDF کتاب شاه کلید جک کنفیلد می‌توانید به وبسایت فیدیبو مراجعه کنید. همچنین برای دانلود کتاب قدرت تمرکز جک کنفیلد که که درمورد آرامش در زندگی و تمرکز است می‌توانید اپلیکیشن رایگان فیدیبو را نصب کنید.

مارک ویکتور هانسن یک سخنران انگیزشی متولد ۱۹۴۸ میلادی در آمریکاست که پدر و مادری دانمارکی دارد. او در سال ۱۹۷۰ مدرک ارتباطات گفتاری خود را از دانشگاه ایلینوی جنوبی دریافت کرد.

امی نیومارک یکی از نویسندگان پرفروش آمریکا و کاناداست و او را بیشتر برای سری کتاب‌های «سوپ جوجه» شناخته می‌شود. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد زبان پرتغالی از دانشگاه هاروارد است.

از دیگر کتاب‌های جک کنفیلد، مارک ویکتور هانسن و امی نیومارک می‌توان به کتاب غذای روح زنان، کتاب شاه کلید، کتاب معجزات تغییرات مثبت، کتاب غذای روح برای نوجوانان، کتاب قدرت تمرکز جک کنفیلد اشاره کرد. برای دانلود کتاب‌های جک کنفیلد و مارک ویکتور هانسن می‌توانید به وبسایت و اپلیکیشن فیدیبو مراجه کنید. 

ترجمه کتاب سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن

این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی بوده و تا کنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. این کتاب توسط چند مترجم ایرانی از جمله خانم سهیلا مختاری نیز به فارسی برگردانده شده است. کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن با گویندگی اعظم حبیبی، محسن زرآبادی و مهیار ستاری که توسط شادن پژواک منتشر شده است را می‌توانید در اپلیکیشن فیدبو بشنوید. 

 

کتاب سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای گروه سنی بزرگسال نوشته شده است و شامل داستان‌هایی کوتاه برای الهام بخشیدن به افراد و ایجاد انگیزه و نگاه مثبت به زندگی است. خواندن این کتاب برای همه‌ی افراد توصیه می‌شود و همینطور این کتاب مناسب هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان است و انرژی مثبت زیادی به آنها هدیه می‌دهید.

در بخشی از کتاب صوتی سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن می‌شنویم

هر روز می‌آید درحالیکه موهبت‌های خودش را دارد. روبان‌های این هدیه را باز کنید. هر روز جمعه است. شنبه یک روش غیرقابل قبول برای گذراندن یک هفتم زندگیتان است. من عاشق جمعه‌هام. فقط هم من اینطور نیستم. بیشتر افراد آخر هفته کاری را با احساس راحتی و استراحت ارتباط می‌دن و انتظار دارن اوقات خوبی در آخر هفته داشته باشن. می‌دونید، باید چیز خاصی درمورد این روز وجود داشته باشه که همچین احساس جشن گرفتنی با فرا رسیدنش همراهه. بنابراین من هم جمعه‌ها رو جشن می‌گیرم. بعد از اینکه پسرم رو به مدرسه می‌رسونم به استارباکس می‌رم تا هربار یک قهوه جدید انتخاب کنم. بعد به جای اینکه مستقیم به خونه برگردم، به سمت خوش‌منظره‌ترین جاده‌ای که می‌تونم پیدا کنم میرم که معمولاً شامل گوشه‌ی مورد علاقه‌ی من از پارک ایالتی محلیه. تمام روز درحال لبخند زدنم و فقط برای همین موضوع خوشحالم که اول امروز با حرف جیم شروع می‌شه، نه شین، ی یا دال. وقتی چند ساعت بعد موقع غروب به دنبال پسرم میرم، فیزیکی و زبونی از هم استقبال می‌کنیم. کارهای روز جمعه هم به گرمی استقبالمونه. بعد همونطور که ماشین سواری می‌کنیم نشانه‌های آغاز جشن گرفتن در شهر دانشگاهی‌مون رو به هم نشون می‌دیم. ما می‌بینیم که توپ‌های فوتبال تو زمین‌های بازی به هم پاس داده می‌شن، همبرگرها روی اجاق‌ها انداخته می‌شن، مردم جلوی ایوون‌ها توقف کردن و همه‌جا مهمونی‌ها درحال برگزاریه. گاهی به نظر می‌رسه که انگار کل دنیا دارن جمعه رو جشن می‌گیرن. چند روز بعد من با خوشحالی از مطب دکتر بیرون اومدم چون مشخص شده بود یه مشکل پزشکی که بخاطرش نگران بودم رو به بهبودیه. حال خوبم با نشونه‌های بهار که در اطرافم درحال ظهور بودن تشدید شد.گل‌ها درحال شکوفه زدن بودن، پرنده‌ها آواز می‌خوندن و آفتاب روشن پشت کمرم رو گرم می‌کرد. ناگهان دلم خواست جشن بگیرم و فکر بوی خوش قهوه توی ذهنم موج زد و این کلمه رو با خودم زمزمه کردم: کاپوچینو...

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
802.۶۵ مگابایت
مدت زمان
۱۴:۳۶:۱۶
نویسنده مارک ویکتور هانسن
نویسنده دومجک کنفیلد
نویسنده سومامی نیومارک
مترجمسهیلا مختاری
راویاعظم حبیبی
راوی دوممهیار ستاری
راوی سوم محسن زرآبادی پور
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۰۲.۶۵ مگابایت
۱۴:۳۶:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 26 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب عالی و انرژی مثبت حتما تهیه کنین . حس خوبی میده بهتون

1

اتلاف وقت، اینترنت و .... کتاب زرد و کاملا تجاری با عنوانی پوپولیستی

5

بسیار عالی ساده و اثرگذار و با ماندگاری خوب در ذهن

5

خیلی ازداستانهاش روم تاثیرگذاشتن

5

نسخه نمونه رو گوش دادم عالی بود

5

این کتاب بهترینه :)

3

یخورده زیادی گنگ بود!

5

ccعالب است

5

عالی بود

5

bravo

4
(26)
31,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن
سوپ جوجه برای روح، مثبت فکر کن
(۱۰۱ داستان انگیزشی درباره ی شمردن موهبت هایتان و داشتن یک نگرش مثبت)
شادن پژواک
4
(26)
31,000
تومان