0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز

راوی:
رضا شمس
درباره سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز
- معرفی کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز: کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز اثری است که به شما یک برنامه هدف‌گذاری ویژه را آموزش می‌دهد. این اثر را با صدای رضا شمس می‌شنوید. - درباره‌ی کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز: هدف واژه‌ای است که از دوران کودکی تا پیری بارها و بارها به گوشمان می‌خورد و بسیار به آن می‌اندیشیم. وقتی از مردم در مورد اهدافشان در زندگی می‌پرسیم خیلی‌ها هدفی ندارند و بعضی‌ها هم بعد از تفکر بسیار با جملاتی مثل ثروتمند شدن، موفق شدند، رسیدن به جایگاه بالاتر و... پاسخ می‌دهند. درواقع این‌ها اصلاً هدف نیستند. در حقیقت هدف چیزی بسیار والاتر است. هدف می‌تواند نقشه‌ای باشد که ما را به سوی گنج زندگی‌مان راهنمایی کند و ما را به جایگاهی برساند که به رضایت قلبی عمیق برسیم. آنتونی رابینز در کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز روش هدف‌گذاری که خودش استفاده می‌کند را به ما آموزش می‌دهد. این روش به افراد کمک می‌کند تا خواسته‌های واقعی‌شان را بفهمند و همچنین مسیری دقیق ترسیم کنند که آن‌ها را به هدفی که دارند، برساند. - کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ کتاب صوتی سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز برای تمام کسانی است که یا هدفشان را در زندگی گم کرده‌اند یا به دنبال انگیزه‌ای برای دنبال کردن اهدافشان می‌گردند. - درباره‌ی آنتونی رابینز: آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد. شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های آنتونی رابینز در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
31.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۱۳:۵۳
نویسندهآنتونی رابینز
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویرضا شمس
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۱.۷۷ مگابایت
۱۳:۵۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من یک نوجوان هستم و این کتاب را به تمام هم سن و سالانم که میخواهند راهشان را برای پیشرفت پیدا ککند توصیه میکنم

5

به نظر من همه باید این کتابو قبل از سی سالگی بخونن و هدفگذاری را یاد بگیرند. کتاب خیلی خوبی بود

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀

به نظرم عالی بود..... جدا از اینکه چقدر بتونم با توجه به این ۱۳ دقیقه به اهدافم برسم به نظرم ارزش گوش دادن رو داره..... روحیه بخشه ....و عالی.

5

واقعا روشی ساده و روان و در عین حال کاربردی بود. به شدت توصیه میشه

1

نمیدونم این نظر خونده میشه یا نه، خواهشم اینه حتما بنویسید کتاب خلاصه شده یا کامله، این کتاب نهایتا پنج تا ده صفحه است!!

5

دوستان گول نخورید کتاب فقط ۱۳ دقیقه ست..به ادم بر میخوره بخدا ...

5

کوتاه و بسیار کاربردی

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳

کتاب خوبیه من توصیه میکنم

5

عالی

5

عالی بوود

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(21)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
3,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز
سیستم هدفگذاری آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
انتشارات مسیر سبز
4.5
(21)
انگیزه‌بخش 🚀 (2)
3,900
تومان