0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برنامه ی ضدپیری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برنامه ی ضدپیری

راهنمای عملی برای افزایش طول عمر شما
راوی:
رضا شمس
درباره برنامه ی ضدپیری
- معرفی کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری: کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری، اثر میشل اف. رویزن و مهمت سی‌. از است. این کتاب شامل راهکارهایی برای حفظ سلامت بدن و حفظ جوانی و شادابی است. - درباره‌ی کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری: اکثر مردم فکر می‌کنند که بعد از ۴۰ یا ۵۰سالگی تمام جنبه‌های بدن ما کم‌کم روبه‌زوال می‌رود. هرچند که تنش‌ها و فشارهای ناشی از افزایش سن اجتناب‌ناپذیر است، اما درواقع این فرآیندهای بیولوژیکی بدن شما هستند که شمارا به سمت پیری می‌برند. اگر بتوانید آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کنید که به همان روشی که در جوانی کار می‌کردند، کار کنند، آنگاه چرخه‌ی پیری بدنتان را برعکس کرده‌اید. در کتاب برنامه‌ی ضدپیری که تاکنون بیش از یک‌میلیون نسخه از آن به فروش رفته است، دکتر میشل اف.رویزن و دکتر مهمت سی.اُز، تمام ابزارها و دانشی را که برای جوان ماندن و مقابله با پیری نیاز دارید به شما ارائه می‌دهند. آن‌ها ابتدا عوامل پیری را بررسی می‌کنند و سپس لیستی به ما ارائه می‌کنند که لیست تندرسی نام دارد. در کتاب برنامه ضدپیری با انواع ویتامین‌هایی که برای سلامت بدن نیاز است، آشنا می‌شویم و راهکارهایی برای جوان ماندن را نیز امتحان می‌کنیم. - کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟ کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری برای تمام افرادی است که به سلامتی، جوانی و شادابی خود اهمیت می‌دهند. - بخشی از کتاب صوتی برنامه‌ی ضدپیری: خیلی‌ها بر این باورند که نمی‌توان جلو مشکلات روحی و جسمی ناشی از افزایش سن را گرفت. اما این حرف صحت ندارند. همچنان که سنتان افزایش پیدا می‌کند شما می‌توانید دستگاه‌های حیاتی بدنتان را مجددا برنامه‌ریزی کنید. تا بتوانید از نظر زیستی نسبتا جوان باقی بمانید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
26.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۲۸:۲۵
نویسنده میشل اف رویزن
نویسنده دوم مهمت سی از
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویرضا شمس
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶.۰۵ مگابایت
۲۸:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

چون پدرم که امسال در سن ۹۲سالگی به رحمت خدا رفت ، و همه توصیه‌های این کتاب را طی سالهای عمرش به ما فرزندانش میکرد ،.خواندن کتاب یا گوش کردن به آنرا به عزیزانی که در سنین فرزندآوری هستند توصیه میکنم .سلامت زندگی کنید.

4

خلاصه و مفید بود، این موارد بیشتر شامل ورزش، خواب کافی، استفاده از سلول های مغزی، غذای سالم و استفاده از مکملهای ویتامین و ... در سنین بالاست

5

خلاصه و مفید و کاربردی?

1

خیلی سطحی زرد به درد نخور

4

خلاصه و مفید.

5

خیلی عالی

4.1
(10)
5,900
٪50
2,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برنامه ی ضدپیری
٪50
برنامه ی ضدپیری
راهنمای عملی برای افزایش طول عمر شما
انتشارات مسیر سبز
4.1
(10)
5,900
٪50
2,950
تومان