0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

رهگیری گذشته، ساماندهی حال، طراحی آینده
نویسنده:
رایدر کارول
درباره برنامه ریزی به روش بولت ژورنال

کتاب صوتی «برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال: رهگیری گذشته، ساماندهی حال، طراحی آینده» کتابی است برای همه‌ی ما، چرا که برای هر کاری نیاز است بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و از طرفی هم زمان نامحدود نداریم که روش‌های مختلف را امتحان کنیم. در این کتاب صوتی می‌شنویم که چگونه با روشی کارآموزده و موثر کارهایمان را سامان دهیم و فعالیت به واقع موثری داشته باشیم. نویسنده‌ی این کتاب «رایدر کارول» است و قصد دارد ابزاری به شما بدهد، محدودیت‌های خود،‌ به ویژه از نظر زمانی را شکست دهید. این کتاب از پرفروش‌ترین‌های فهرست نیویورک تایمز بوده و در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. شما در این کتاب می‌آموزید که باید گذشته و خواسته‌هایتان شروع کنید و سپس در زمان حال با اولویت‌بندی به تعادل موثری برسید که فقط کارهای مهم را انجام دهید و آگاهانه بی آنکه از ضرورتی در زندگی غافل شوید، به اهداف مشخص‌تان برسید.

کتاب به فارسی با قلم افراد مختلفی ترجمه شده است ولی نسخه‌ی فعلی به سعی گروه مترجمان نشر مسیر سبز تهیه و تنظیم شده است و نسخه‌ی صوتی آن با صدای میثم امیری در اختیار مخاطبان قرار دارد. این کتاب انگیزشی در حوزه‌ی روانشناسی جای می‌گیرد و همگان به فایل صوتی آن در فیدیبو دسترسی می‌توانند داشته باشند.

درباره‌ی رایدر کارول

این نویسنده و مربی موفقیت آمریکایی، رایدر کارول به سال ۱۹۸۰ دیده به جهان گشوده است. با آنکه عمده‌ی شهرت وی برای نوشتن و سخنرانی‌های انگیزشی و خودیاری و موفقیت است ولی او را به عنوان طراح محصول دیجیتالی نیز می‌شناسند. از این رو، وی در نقش مشاور یا طراح در ابر شرکت‌های فناوری مانند سیسکو، آی‌بی‌ام کار کرده است و تجارب بسیار ارزنده‌ای دارد. با تمام کارهایی کارول انجام می‌دهد، با عرضه و تلاش برای شناساندن روش برنامه ریزی بولت ژورنال، به شخصیت بین‌المللی تبدیل شده است.

دو دلیل برای شنیدن کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

  • برنامه‌ریزی باید اصولی و روشمند باشد چرا که در این صورت است که می‌توان از سختی‌ها و محدودیت‌ها کاست و برای رسیدن به مقصود حتی از خود برنامه‌ریزی نه فقط به عنوان نقشه راه بلکه ابزاری قدرتمند بهره برد. کارول در این کتاب روشی موثر معرفی کرده است.
  • این کتاب و روش پیشنهادی‌اش منظم و قابل درک است، هدفش ساده‌سازی و نظام‌دار کردن نحوه‌ی اولویت‌بندی کارهاست. از این رو باید آن را خواند و به کار بست.

در قسمتی از کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال خواهیم شنید

  • نه زمین نبود، بلکه آب همه جا را فراگرفته بود برف یکشبه ذوب شده و در اتاق خواب من سیل راه انداخته بود نمونه کارهایم طراحی‌هایی که برای درخواست کار از آنها استفاده می‌‌کردم، کف اتاق شناور شده بودند. اولین فکرم این بود که خدا را شکر از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده‌ام، اما بعد درایو پشتیبانی‌ام را دیدم که در آب غوطه‌ور بود و رایانه‌ام هم کنارش سوسو می‌زد. آن روز صبح تقریباً هرچه داشتم از دست دادم.

کمی بعد اولین شغلی را که درآمدش می‌توانست تا حدی مرا زنده نگه دارد. پذیرفتم آن کار هیچ ارتباطی به مهارت‌های من نداشت، اما من ورشکسته و بی‌خانمان بودم. در همان هفته اول فهمیدم که افراد قبلی در آن کار همگی دو پا قرض گرفته و فرار کرده‌اند و خیلی سریع متوجه شدم که چرا کار اصلی من جمع‌آوری فرم‌های سفارشات بازگشتی بود، لیست‌هایی از تمام کتاب‌هایی که آن شرکت چاپ کرده بود. صدها هزار لیست! بله من لیست‌ها را دوست داشتم، اما این کار نوع خاصی از جهنم بود.

هیچ فناوری یا سیستم جامعی برای تسهیل این فرایند وجود نداشت، بنابراین اگر به ناچار در جایی اشتباهی پیش می‌آمد، همه انگشت‌های جوهری‌شان را به سمت من نشان می‌دادند، بدتر از همه این‌ها باید به رئیس بداخلاقی گزارش می‌دادم که به طور سیستماتیک همه اعتماد به نفس و عزت‌نفسی را که داشتم از بین می‌برد.

سه پیشنهاد برای شنوندگان کتاب صوتی برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال

برنامه‌ریزی همه چیز زندگی ماست و یادگیری آن بسیار مهم است، چنانچه کتاب حاضر توانسته این کار را برای خوانندگان شدنی کند و روش موثری به آنان یاد دهد، پیشنهادهای زیر نیز ممکن است جذاب و خواندنی و شنیدنی باشند:

کلیدواژه‌های مرتبط:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
28.۸۴ مگابایت
مدت زمان
۳۱:۲۹
نویسندهرایدر کارول
مترجم گروه مترجمان نشر مسیر سبز
راویمیثم امیری
ناشرانتشارات مسیر سبز
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۸.۸۴ مگابایت
۳۱:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 71 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
5
ستاره
63 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
5 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این مینی کتاب صوتی منطق کلی بولت ژورنال رو یاد میده که بسیار کار آمد و مفید هست. بعد از شنیدن این کتاب با سرچ در یوتیوب و اینستاگرام حتی به فارسی، کلی ویدئو پیدا می‌کنید که انواع رهگیرها، جداول مختلف، نمادهای مختلف، تم‌های مختلف و... یاد می‌دهند. نکته‌ی بسیار مهم این است که فقط با خوندن کتاب و یا شنیدن کتاب صوتی منطق دقیق آن را درک خواهید کرد و ویدئوها هیچ کدام اصل مطلب را یاد نمیدهند.

5

این میکرو بوک کتاب است و کتاب کامل نیست. البته کل بخش های الزامی برای خواندن را در بر میگیره . صدای گوینده خوبه و البته لازمه برای خواندن قلم داشته باشید یا بولت که بتونید صحبت هاش رو ترسیمی ببینید تا براتون جا بیفته. بنظرم در کل به قیمت خریدش می ارزید

5

برای من که کلی کار دارم و اکثرا به برنامه ریزیم عمل نمیکنم کمک کننده و عالی بود.پیشنهاد میکنمم👌

4
آموزنده 🦉

کتاب اموزنده هست و مختصر و مفید. فقط دو نکته هم داره اولا خوانش گوینده بسیااار بسیار کنده و برای نت برداری خوب هست اما برای شنیدن حتما باید دور تند کنید، دوم اینکه بسیاری از مطالب نسخه متنی که تو اطلاعات اثر فیدیبو اومدو رو نداره من مقایسه کردم و انگار بخشی از اون کتاب هست

5

به نظرم من این روش یک روش گزارش نویسی عالیه و ما وقتی میتونیم بهتر بشیم که بدونیم مسیر حرکتمون به چه صورته

5

بولت ژورنال به نظرم روش خیلی خوبی برای رنامه‌ریزی هست این کتاب صوتی هم مطالبی که لازم هست رو بهتون خیلی خلاصه و مفید انتقال میده ، خود کتاب بولت ژورنال بیشتر از ۳۰۰ صفحه است ، این کتاب صوتی برای من خیلی کاربردی بود

5

کاشکی تو مدرسه به جای این کتاب های بی فایده این کتاب و به ما یاد میدادن. واقعا عالی بود

5

درود. من کتاب الکترونیکش را گرفتم. راستش خیلی زیاد بود. اما این کتاب صوتی خیلی مختصر و عالی در ۳۱ دقیقه کل مطالب استفاده از آن را می گوید. عالی بود. سپاسگزارم.

5

کتاب مفیدی بود برای منی که کمی سردرگم بودم و نمیدونستم میخوام چه کاری رو انجام بدم. 🙂 میشه گفت از این روش استفاده میکردم اما دست و پا شکسته

3

کتاب برای درک کلی بولت ژورنال مفید است اما در توضیح جزئیات کمی اجمال دارد و من کاملا متوجه اهمیت و چگونگی تدوین برخی قسمت های بولت ژورنال نشدم

نمایش 21 نقد دیگر
4.2
(72)
آموزنده 🦉 (3)
8,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
برنامه ریزی به روش بولت ژورنال
رهگیری گذشته، ساماندهی حال، طراحی آینده
انتشارات مسیر سبز
4.2
(72)
آموزنده 🦉 (3)
8,000
تومان