0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برنامه ریزی هفتگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

نویسنده:
دارن هاردی
درباره برنامه ریزی هفتگی
ارزش زندگی شما براساس اندازه‌ی مشکلاتی که تصمیم به حل کردنش می‌گیرید، تعیین می شود. شما می‌توانید یک خانه بسازید و یا همانند الون ماسک بنیانگدار تسلا، روی مریخ شهرسازی کنید. دنبال کردن هدف های بزرگ است که شما را استثنایی می‌کند. شما الان در دوران خارق‎العاده و در یک جامعه‌ی آزاد زندگی می‌کنید که به منابع و تکنولوزی فروانی دسترسی دارید تا به موفقیت برسید. تعیین هدف و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف‌تان کوچک و یا بزرگ به زمان و میزان انرژی یکسانی نیاز دارد اما پاداش ها و تاثیرات انها خیلی با هم فرق می‌کند. مطمئن شوید هر سه هدف بزرگ زندگی‌تان را مشخص کرده‌اید و اولویت‌های برنامه‌ریزی هفتگی‌تان بر اساس تمامی ارزش‌ها و اهداف‌تان، تعیین شده‌اند. سپس فقط کارهای مهم و ضروری را انجام دهید و بقیه کارها را به دیگران واگذار کنید. تا زمانیکه ما به خودمان فشار کافی نمی‌آرویم؛ متوجه استعداد و خلاقیت خود نمی‌شویم. افراد موفق همه به تعیین مهلت‌های غیر منطقی علاقه دارند؛ نه به این خاطر که ان‌ها غیر منطقی هستند، بلکه به خاطر اینکه خودشان و تیم‌شان و اطرافیان شان را مجبور می‌کنند که استعداد و خلاقیت خود را به کار برده و از پس مشکلات برآیند و به همین علت جهش‌های بزرگ و غیر ممکن‌ها، انجام شده‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
25.۱۱ مگابایت
مدت زمان
۲۷:۲۵
نویسندهدارن هاردی
مترجمفریبا سبزچمنی
راویوحید مرتضوی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵.۱۱ مگابایت
۲۷:۲۵
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 308 مخاطب
5
ستاره
49 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
10 ٪
187 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این جور کتاب ها (شنیداری/نوشتاری) کوتاه اثر هستند صرفاً یه جویی گرفته میشه و بعد روز از نو و روزی از نو. توصیه میکنم همه ما اول از درون درس بشیم تا اینها بر ما اثر کنه وگرنه هرچقدر به چاه بی آب آب بریزی بی فایده خواهد بود.

5

من خیلی به کتابهای انگیزشی علاقه دارم و زیاد می خونم...ولی تازگی ها کتاب چگونه کمال گرا نباشیم رو خوندم و متوجه شدم فرد بسیار کمال گرایی هستم...از یک طرف این کتابها آدم رو به سوی کمال گرایی هدایت می کنن و از طرف دیگه میگن کمال گرا بودن خوب نیست...میخواستم نظر شما دوستان و احیانا اگر روانشناسی در بین دوستان بود رو بدونم...با تشکر

1

تردیدی نیست که این کتابها برای آدمهای شکست خوردس. حالا نمیدونم واقعا ایران اینقدرررر شکست خورده داره؟ برای آرامش عقده هات دیس لایک کن دوست من تنها کاریه که می تونی بکنی از حرص خوردن بهتره

4

بسیار مختصر و بسیار مفید بود. توصیه میکنم هم این اثر هم کتاب اثر مرکب ایشون رو بخونید. از زبان یک موفق واقعی...??

4

صدای آقای راوی س..ی ه و دلنشین، و اما کتاب که کلا نیم ساعته ،شنیدنش بهتر از نشنیدنش هست. و اینکه هدف مقدس در زندگی داشته باشی و از وسوسه ها دوری کنی، و تمام کارهای هفته پیش رو ، که مربوط به هدف یا هدف هاتون هست رو یادداشت کنی. کارهای مربوطه را به ترتیب اولویت مرتب کنیم و کارهایی که مربدط به هدف ها نیست رو آخر بیاریم.

1

متن اش متوسط رو به پایین اه صدای راوی فوق العاده اس کلا نیم ساعت اه از این نیم ساعت ۱۵ دقیقه فقط از خودش که چه ادم مهم اه چه قدر پولداره تعریف می کنه و در پایین ی راه حل هایی می ده که فک نکنم عملی باشن مثلا می گه زمان ی پروژه رو نصف کنید تا افزایش تمرکز پیدا کنید ولی در اکثر مواقع کم شدن زمان پروژه باعث ایجاد اضطراب می شه که همون کارایی خود ادم پایین میاره و تعداد زیادی اشکال عین این

5

تاحالا از مطلب به این کوتاهی تاثیر به این بزرگی نگرفته بودم! با اینکه نکات ظاهرا ساده ای رو بیان میکنه اما به قول خود دارن هاردی زندگی آدمو راحت تر و از اون طرف پربازده تر میکنه این سبک زندگی و برنامه ریزی. من چون تا قبل از گوش دادن این کتاب، دقیقا خلاف این نکات عمل میکردم و اذیت میشدم، قدر این کتابو خیلی میدونم! عالیه:)

5

من هر کتابی که میخونم نکات مفیدش رو نت برداری میکنم. این فایل صوتی بااینکه بسیار کوتاهه، به اندازه ی یک کتاب ۱۰۰ صفحه ای نکته ازش یادداشت کردم. سرنخ های خیلی کاربردی ای میده در زمینه اولویت بندی در برنامه ریزی.

5

مختصر و مفید (احتمال زیاد مفید ترین ٥٠٠٠ تومانی بود که تا حالا خرج کردم !) متشکرم ، صداى آقاى راوی و سرعت خواندنش هم عالی بود ?????

4

سلام دوستانی که در حوزه موفقیت مطالعه دارن و انواع کتابها رو از نویسنده های مختلف مطالعه کردن فکر کنم با من هم نظر باشن که کتابهای دارن هاردی یه سر و گردن از بقیه بالاتره. تنها عیب این کتاب توضیحات زیادش بود. میشد در ۵ دقیقه مطلب رو خلاصه کرد.

نمایش 177 نقد دیگر
4
(308)
20,000
٪50
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برنامه ریزی هفتگی
٪50
برنامه ریزی هفتگی
دارن هاردی
شادن پژواک
4
(308)
20,000
٪50
10,000
تومان