0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
توصیه های غذایی آنتونی رابینز

معرفی، خرید و دانلود کتاب توصیه های غذایی آنتونی رابینز

درباره توصیه های غذایی آنتونی رابینز

آنتونی رابینز نامی آشنا برای افرادی است که کتاب‌های موفقیت و رشد فردی را دنبال می‌کنند. او در کتاب توصیه‌های غذایی نوعی رویکرد به زندگی را توضیح می‌دهد؛ رویکردی بر پایه رژیم غذایی او. خود او با رعایت رژیم غذایی سالم و مبتنی بر گیاهخواری توانسته سلامت و فرم ایدئال بدنش را حفظ کند.

این کتاب در واقع مجموعه‌ای است که از میان سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌هایش گردآوری شده است و بخش اول آن به شرح مفاهیم می‌پردازد. فصل یک کتاب در مورد حذف یا حداقل کاهش مصرف گوشت حیوانی، فصل بعدی چربی خوب، چربی بد! و فصل آخر ورزش، ورزش، ورزش. توصیه‌های غذایی را انتشارات اژدهای طلایی با ترجمه سعید سهیلی در سال 1392 منتشر کرده است.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز یکی از معروف‌ترین نویسندگان در زمینه موفقیت و سبک زندگی است. او در سال 1977 میلادی در لس آنجلس به دنیا آمد و از سال 1977 میلادی تا کنون مشغول فعالیت است. او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین سخنرانان انگیزشی شناخته می‌شود که با تبلیغ  سمینارهای جیم ران، سخنران انگیزشی، در 17 سالگی قدم در این مسیر گذاشت. او در سال 1991 میلادی بنیادی به نام خودش برای کمک به جوانان، بی‌خانمانان، افراد گرسنه، سالمندانان و زندانیان تاسیس کرد. بنابراین فعالیت‌های او تنها محدود به سخنرانی‌های انگیزشی و یا نوشتن کتاب‌های موفقیت نمی‌شود.

از جمله کتاب‌های او می‌توان به اهرم‌های پولدار شدن، پول 7 قدم تا رسیدن به آزادی مالی و هیولای درونت را بیدار کن اشاره کرد.

سه دلیل برای مطالعه کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

  • این کتاب گزیده سخنرانی‌ها و کتاب‌های آنتونی رابینز درباره عادات غذایی است که به خواننده کمک می‌کند یک رژیم غذایی سالم داشته باشد.
  • ترجمه روان این اثر بر عهده‌ی سعید سهیلی بوده است که مطالعه‌ی آن را آسان ساخته است.
  • کتاب صوتی بهترین گزینه برای استفاده‌ی بهینه از اوقات خالی روز و یا زمان‌هایی مانند رانندگی است.

نسخه چاپی این اثر را انتشارات اژدهای طلایی در سال 1392 به بازار کتاب ایران عرضه کرده است و نسخه الکترونیکی و صوتی آن محصول انتشارات کتاب‌سرای نیک است که با صدای نسترن حسنی در دسته‌ی سبک زندگی اپلیکیشن فیدیبو در دسترس علاقمندان قرار دارد.

در بخشی از کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز می‌شنویم

چه باید کرد اگر موفق به حذف کامل گوشت از برنامه غذایی نمی شویم؟

1. گوشت خود را از فروشگاهی مطمئن بخرید و مطمئن باشید که شرایط طبیعی پرورش دام در گوشت رعایت شده است، این محصولات معمولااً با نام Bio موجود هستند و گوشت نباید مانده و کهنه باشد.

۲. از خریداری گوشت‌های خوابانده شده ‌(پرورده شده) در مواد مختلف خودداری کنید.

3. مصرف گوشت را محدود کنید، هرچه محدودتر بهتر. ماهی یک بار، هر دو هفته یک بار یا لااقل هفته‌ای یک بار به مقدار کم.

۴. سعی کنید گوشت را به همراه مقدار زیادی سبزیجات حاوی فیبر مصرف کنید تا هم فیبر موجود در سبزیجات از جذب چربی مضر جلوگیری کند و هم ویتامین‌ها و املاح مفید در آنبه دفع سموم موجود در گوشت کمک کنند.

مصرف کمتر گوشت، صرفاً به نفع جسم شما نیست، ملاحظات اخلاقی هم در آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن تغذیه دام‌ها و زمین‌های زراعی که برای کشت غذای دام بهره برداری می‌شود، اگرفقط امریکایی‌های روی کره زمین مصرف گوشت خود را ۱۰ درصد کاهش بدهند، می‌توان حدود دوازده پانزده تن غلات در اختیار مردم جهان قرار داد و همه ساله ده‌ها میلیون نفر گرسنه را از مرگ حتمی رهانید. یادتان نرود که در هر دو ثانیه کودکی در دنیا به دلیل فقر و گرسنگی می‌میرد. از طرفی آلودگی محیط زیست ناشی از فضولات دام و دامداری به حدی زیاد است که صرف نظر از گازهای تولیدی فقط در آمریکا هر روز بیست میلیون تن از فضولات دام محیط زیست را آلوده می‌کنند.

پیشنهادهای برای دوستداران کتاب توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز

اگر از مطالعه‌ی این کتاب لذت بردید و علاقمند به کتاب‌هایی با موضوع سلامت و رژیم درمانی مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
461.۰۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهآنتونی رابینز
مترجمسعید سهیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۶۱.۰۷ کیلوبایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
33 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
3.5
(4)
30,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
توصیه های غذایی آنتونی رابینز
توصیه های غذایی آنتونی رابینز
آنتونی رابینز

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
توصیه های غذایی آنتونی رابینز
توصیه های غذایی آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.5
(4)
30,500
تومان