0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جرئت بسیار
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب جرئت بسیار

درباره جرئت بسیار

اگر بخواهیم در یک جمله بگوییم کتاب جرئت بسیار درباره‌ی چیست آن جمله این است: داشتن جرئت آسیب‌پذیر بودن در دنیایی که همه می‌خواهند قوی و بااعتماد به نفس به نظر برسند. کتاب جرئت بسیار نوشته برنه براون و یکی از سه کتاب پرفروش نیویورک تایمز او است. براون در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه آسیب‌پذیر بودن  هسته‌ی همه احساسات است؛ نه تنها احساسات منفی مانند ترس، اضطراب یا شرم بلکه احساسات مثبتی مانند عشق، لذت و اشتیاق.

در این کتاب سه درس وجود دارد درباره آسیب‌پذیر بودن و اینکه چگونه می‌توانیم هنگامی که ترسیده‌ایم به اندازه کافی شجاع باشیم. نخست این که آسیب‌پذیر بودن به معنای قدرت است نه ضعف. درس دوم این است که باید شرم خود را درک کرده و بیان کنیم تا از بین برود. درس آخر نیز این است که بچه‌ها فقط می‌توانند به همان چیزی تبدیل شوند که ما هستیم، پس باید برای آن‌ها الگو باشیم.

این کتاب در سال 2012 منتشر شد و به فروش خوبی دست یافت و نظر مثبت منتقدین را به خود جلب کرد.

درباره  برنه براون

برنه براون متولد 18 نوامبر سال 1965 میلادی است. او در وبسایت شخصی‌اش خود را اینگونه معرفی می‌کند: من یک محقق، داستان‌نویس و (در حال حاضر خشمگین) تگزاسی هستک که دو دهه گذشته را صرف مطالعه درباره شجاعت و جرئت، آسیب‌پذیری، شرم و همدلی کرده‌ام.

او در سال 2002 استاد دانشگاه هوستن شد و دو سال پس از آن نخستین کتابش به نام زنان و شرم را با هزینه شخصی خود به چاپ رساند کتابی که در سال 2007، انتشارات معروف پنگوئن آن را خریداری و مجددا منتشر کرد. برنه در چندین سخنرانی تد حضور داشته است و پادکست‌هایی را نیز تولید کرده است.

از دیگر آثار برنه می‌توان به کتاب رهبری دلیرانه اشاره کرد که در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارد. آخرین کتاب او نیز اطلس دل است و به ترسیم نقشه‌‌ی ارتباط معنادار و زبان تجربیات انسان می‌پردازد.

چرا باید کتاب جرئت بسیار را بخوانیم؟

اگرچه آسیب‌پذیر بودن و قرار دادن خودمان در وضعیتی پرریسک و آسیب زننده خطرناک و آزاردهنده است، اما گاهی لازم است جرئت کنیم تا آسیب ببنیم. جرئت‌ورزی تمرینی برای این است که به خودمان اجازه و امکان دیده شدن دهیم و این کتاب راهنمای جرئت‌ورزی است. این کتاب می‌تواند راهنمایی برای همه کسانی باشد که هیچگاه درباره آنچه از آن شرمگین‌اند صحبت نمی‌کنند؛ از یک دانش‌آموز خجالتی که در مدرسه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد تا مادر این پسر و هر فرد دیگری که درگیر چنین شرم‌هایی است. این کتاب با ترجمه مریم تقدیسی از انتشارات کتاب‌سرای نیک در دسته انگیزشی و موفقیت قرار دارد.  

در بخشی از کتاب جرئت بسیار می‌خوانیم

هیچ چیز به اندازه‌ی پی بردن به این موضوع باعث ایجاد تحول در زندگی‌ام نشد: سنجیدن ارزش خود با واکنش دیگران یعنی وقت تلف کردن. کسانی که مرا دوست دارند و بدون توجه به نتیجه‌ی کارهایی که انجام می دهم در کنارم هستند، به من نزدیک‌اند. درک این موضوع همه چیز را تغییر داد. اکنون سعی
می‌کنم چنین همسر، مادر و دوستی باشم. می خواهم خانه‌ام جایی باشد که همه‌ی ما بتوانیم هم شجاع‌ترین و هم ترسوترین ابعاد وجودمان را نشان دهیم. جایی که بتوانیم دشوارترین موضوعات زندگی‌مان را مطرح کنيم و لحظات شرم‌آور مدرسه و محیط کار را با هم در میان بگذاریم. می‌خواهم به استیو و فرزندانم نگاه کنم و به آن‌ها بگویم:« من هم در میدان زندگی در کنارتان هستم. اگر شکست بخوریم با شهامت و در کنار هم شکست می‌خوریم.»  ما هرگز نمی‌توانیم به تنهایی آسیب‌پذیر بودن و شجاع بودن را یاد بگیریم. گاهی اولین و بزرگ‌ترین شهامتی که باید به خرج دهیم تقاضای کمک و حمایت است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب جرئت بسیار

اگر از مطالعه کتاب جرئت بسیار لذت بردید و طرفدار کتاب‌های انگیزشی و موفقیت هستید، می‌توانید مطالعه کتاب‌های زیر را در برنامه خود قرار دهید:

  •  بهترین خودت باش اثر نیک ساپولو را که راهنمای گام به گام عشق ورزیدن به خود است.
  • تفکر نامطمئن  اثر آنی دوک با موضوع تصمیم‌گیری در شرایط عدم قطعیت.
  •   زندانیان باور، اثر پاتریک فانینگ و ماتیو مک کی با موضوع راهنما کاربردی تغییر باورها.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهبرنه براون
نویسنده دومنه براون
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Daring greatly
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۵ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
14 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
42 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار لذت بردم از گوش دادن به این کتاب با صدای دلنشین و جا افتاده. این کتاب و البته کتاب صوتی رو به همه ی کسانی که رشد شخصی و داشتن خانواده شاد و موفق براشون اهمیت اولویتشون هست توصیه می کنم. سپاسگزارم. امیدوارم خداوند به تلاش مترجم و گوینده برکت بده :)

4

چرا آنقدر کتابهای برنده براون رو بد ترجمه میکنن محتوای کتاب واقعا تاثیر گذاره و در مورد چیزی صحبت کرده که پاشنه آشیل انسانهاست ولی ترجمه واقعا ناامید کننده است این گوگل ترنسلیت هم خوب برا بعضیا نون دونی شده

2

کتاب صوتیش رو ندیدم.هست؟

3.3
(7)
53,500
٪40
32,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
جرئت بسیار
جرئت بسیار
برنه براون

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جرئت بسیار
٪40
جرئت بسیار
برنه براون
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.3
(7)
53,500
٪40
32,100
تومان