0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در باب اعتمادبه نفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب در باب اعتمادبه نفس

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره در باب اعتمادبه نفس

بسیاری از ما داشتن اعتمادبه‌نفس را موهبتی الهی می‌دانیم که به بعضی‌ها عطا شده و بعضی دیگر از وجودش بی‌بهره‌اند. کتاب در باب اعتمادبه‌نفس به نویسندگی آلن دوباتن، دقیقا همین باورِ اشتباه را نشانه می‌گیرد و به شما یاد می‌دهد چگونه اعتمادبه‌نفس را درون‌تان تقویت کنید و استعدادهای خود را در واقعیت به‌کار بگیرید.

کتاب در باب اعتمادبه‌نفس (On confidence) یکی از کتاب‌های مجموعه مدرسه زندگی است که به شما یاد می‌دهد چگونه با خجالتی بودن خداحافظی و نیروی درونی خودتان را تقویت کنید. شما محدود به سطح اعتمادبه‌نفسی نیستید که با آن متولد شده‌اید و می‌توانید آن را تغییر دهید. اگر با این فکر محدود‌کننده که نمی‌توان اعتمادبه‌نفس را تقویت کرد زندگی می‌کنید، احتمالا در بسیاری از موقعیت‌ها به‌خاطر نداشتن اعتمادبه‌نفس کافی فرار می‌کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از موفقیت‌ها حاصل نبوغ بالاتر نبوده‌اند؛ بلکه فقط حاصل نوعی سرزندگی روحی به‌نام اعتمادبه‌نفس بوده‌اند.

اگر بدانید اعتمادبه‌نفس یک مهارت است و نه یک هدیه‌ الهی، آن‌وقت به این نکته پی می‌برید که با کمی خلاقیت و تمرین، می‌توانید این نیروی درونی را تقویت کنید. کمبود اعتمادبه‌نفس شاید باعث بشود در بسیاری از موقعیت‌ها، خودتان را کافی ندانید و به‌خاطر تردید به خویشتن، پا پس بکشید. در موقعیت‌هایی مثل سخنرانی، پیشنهاد ازدواج، صحبت با یک غریبه، حضور در مصاحبه کاری و...، اگر نسبت به توانایی‌هایتان شک داشته باشید، بعید است بتوانید عملکرد خوبی از خود ارائه دهید. اما نگران نباشید! آلن دوباتن قدم‌به‌قدم شما را به سمت خودباوری بیشتر هدایت می‌کند و با ارائه مجموعه‌ای از راه‌کارها در این کتاب، بهتان کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کنید.

این کتاب توسط «محمد کریمی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را در سال ۱۳۹۷ منتشر کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی کتاب را از فیدیبو تهیه کنید.

درباره آلن دوباتن، نویسنده کتاب

شاید نام آلن دوباتن را زیاد شنیده باشید. نویسنده معاصری که فلسفه را به مسائل روزمره زندگی پیوند زده است و تلاش می‌کند تا به هر چیزی، از دریچه فلسفه بنگرد. آلن دوباتن (Alain de Botton) متولد  ۱۹۶۹ در زوریخ است. او را با عنوان نویسنده حوزه جستارنویسی یا همان فلسفه روزمره می‌شناسند. دوباتن موسس مجموعه مدرسه زندگی است. این مجموعه در زمینه فلسفه و آموزش فعالیت می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا مهارت‌های زندگی را در خودشان تقویت کنند. بسیاری از کتاب‌های پرفروش آلن دوباتن توسط مجموعه مدرسه زندگی منتشر شده‌اند. از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «خودشناسی»، «آرامش»، «درباره خوب بودن» و «شغل مورد علاقه» اشاره کرد. این نویسنده بعد از نوشتن کتاب «جستارهایی در باب عشق» به شهرت رسید که این کتاب، بیش از دو میلیون نسخه فروش داشت. بسیاری از کتاب‌های او به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب در باب اعتمادبه‌نفس

داشتن اعتمادبه‌نفس در زندگی امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. برای شروع یک کار جدید، باز کردن سر صحبت با یک دوست، شرکت در سخنرانی‌ها، داشتن قوای لازم برای تغییر محیط و تغییر جهان و تعریف وجودی خودمان در این دنیا، به اعتمادبه‌نفس نیاز داریم. کتاب در باب اعتمادبه‌نفس که یک کتاب مهم روان‌شناسی است، به شما کمک می‌کند تا نیروی درونی خودتان را تقویت کنید. علاوه‌بر آن، با مطالعه این کتاب می‌توانید:

  • بهانه‌تراشی برای کار نکردن را تمام کنید
  • از انزوای درونی بیرون بیایید
  • کارهایی که دوست دارید را شروع کنید

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

بیشتراوقات اگر کسی با حسن نیت قصد داشته باشد اعتمادبه‌نفس ما را در لحظات چالش‌برانگیز افزایش دهد، توجه ما را به نقاط قوت خودمان جلب می‌کند؛ مثلاً نبوغ، شایستگی و تجربیات ‎ ما.‏ بااین حال، این شیوه ممکن است عواقب عجیب (شرم‌آوری) داشته باشد. نوع خاصی از عدم اعتمادبه‌نفس وجود دارد که هنگامی بروز می‌کند که به رتبه و مقام خود شدیداً وابسته شویم؛ دراین صورت هر موقعیتی که جایگاه ما را به خطر بیاندازد، اعتمادبه‌نفس ما را شدیداً تهدید می‌کند. چه بسا به همین دلیل باشد که بسیاری از ما از چالش‌هایی دوری می‌کنیم که در آن‌ها خطر شرمساری وجود داشته باشد؛ اما می‌دانیم که اکثر موقعیت‌های جالب، همین موقعیت‌های چالش برانگیزند. اگر در شهری غریب باشیم، چندان تمایل نداریم از کسی آدرس بارهای خوب را بپرسیم؛ چون ممکن است ما را به چشم توریستی نادان ببیند و سرزنشمان کند. ممکن است آرزوی بوسیدن کسی را در سر داشته باشیم، اما هیچ‌گاه این اجازه را به خود نمی‌دهیم، چون گمان می‌کنیم ما را به چشم متجاوزی بازنده ببیند. در محل کار، برای ترفیع اقدام نمی‌کنیم تا مدیران ارشد ما را به چشم آدم مغرور و فریبکار نبینند.‏ کوشش‌های خود را صرفاً دریک راستا خلاصه می‌کنیم و زیاد از لانه امن خود فاصله نمی‌گیریم تا هیچ‌گاه کسی ما را احمق تصور نکند. به همین دلیل است که گاهی بهترین فرصت‌های زندگی خود را ازدست می‌دهيم.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب در باب اعتمادبه‌نفس

اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست دارید کتاب‌های بیشتری را درباره تقویت اعتمادبه‌نفس و مهارت‌های درونی مطالعه کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند مناسب شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
84 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۴۸:۰۰
نویسندهآلن دوباتن
مترجممحمد کریمی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
18 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
36 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
9 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

مثل دیگر کتاب‌های سری مدرسه زندگی که متنی ساده و قابل فهم برای همه دارند ، این کتاب هم متن بسیار ساده ای دارد و البته مفید که اگر به دقت خوانده شود حتما می‌تواند مفید باشد. شخصا از خواندنش لذت بردم و قطعا برای یکبار خواندن حتما پیشنهاد میکنم

3

خیلی از این کتاب‌هایی که به اسم آلن دو باتن ترجمه و منتشر میشه، رو خود آلن دو باتن ننوشته. این کتاب‌های موسسه مدرسه‌ی زندگی (The School of life) هست که توسط اعضای اون موسسه این کتاب‌ها نوشته میشه. اما همه‌شون رو آلن دو باتن ننوشته.

1

ترجمه خوب نبود و شخصا از نگارش راضی نبودم امید وارم ترجمه های دیگه قابل فهم تر باشه

3.2
(11)
23,000
٪50
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
در باب اعتماد به نفس
در باب اعتماد به نفس
آلن دوباتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در باب اعتمادبه نفس
٪50
در باب اعتمادبه نفس
آلن دوباتن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.2
(11)
23,000
٪50
11,500
تومان