0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در باب اعتماد به نفس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره در باب اعتماد به نفس

نقد و بررسی کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس اثری خواندنی از آلن دوباتن است که به خواننده آموزش می‌دهد چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش داده و از فرصت‌های خود در زندگی استفاده کند. اعتماد به نفس نگرشی است که به افراد اجازه می‌دهد دیدگاه مثبتی نسبت به خود داشته باشند. افراد با اعتماد به نفس به توانایی های خود ایمان دارند، احساس می کنند که بر زندگی خود کنترل داشته و معتقدند که قادر به انجام آنچه برنامه ریزی می کنند و انتظار دارند، هستند. اگر به شنیدن کتاب‌های توسعه فردی علاقه‌مند هستید، به دسته کتاب‌های صوتی توسعه فردی فیدیبو سر بزنید.

موضوع کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس موضوعی را هدف قرار داده که ممکن است افراد زیادی با آن دست‌وپنجه نرم کنند. کمبود اعتماد به نفس در ما می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کرده و سرعت پیشرفت در زندگی را کاهش دهد. البته اعتماد به نفس به این معنا نیست که شما باید به همه چیز برسید. افراد با اعتماد به نفس انتظارات واقع بینانه دارند. حتی زمانی که خواسته‌های آن‌ها برآورده نمی‌شود، همچنان مثبت و ثابت قدم بوده و زندگی خود را می‌پذیرند.

افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند، بیش از حد به تایید دیگران وابسته هستند تا احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. آن‌ها تمایل دارند از ریسک‌ها اجتناب کنند زیرا از شکست می‌ترسند؛ به طور کلی انتظار موفقیت یا عملکرد خوبی ندارند. در مقابل، افراد با اعتماد به نفس نیازی به تایید دیگران ندارند زیرا به توانایی‌های خود اطمینان داشته و احساس می‌کنند که برای پذیرفته شدن لازم نیست دیگران را راضی کنند.

اعتماد به نفس لزوماً یک ویژگی کلی نیست که تمام جنبه‌های زندگی فرد را در بر بگیرد. غالباً ممکن است یک فرد در برخی از زمینه‌های زندگی خود (مثلاً درسی) احساس اعتماد به نفس داشته باشد، در حالی که در سایر زمینه‌ها (مثلاً در روابط اجتماعی) احساس عدم اطمینان کند. عوامل زیادی با افزایش اعتماد به نفس مرتبط هستند که در این کتاب در مورد آن‌ها صحبت شده است. 

کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس به چه کسانی توصیه می‌شود؟ کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس کتابی خواندنی و مفید برای همه افراد خواهد بود، خصوصا اشخاصی که به توسعه فردی علاقه مند هستند. با مطالعه این کتاب آموزش خواهید دید که چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش داده و کیفیت زندگی خود را چندین برابر کنید. پس از انجام تمرینات مختلف موجود در کتاب، دیگر نیازی نمی‌بینید مورد تایید دیگران باشید و با حس بهتری در راه اهداف خود قدم بر‌می‌دارید.

درباره نویسنده کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

کتاب در باب اعتماد به نفس توسط آلن دوباتن نوشته شده است. آلن دو باتن (Alain de Botton) متولد 20 دسامبر 1960 در زوریخ، نویسنده‌ای مشهور، فیلسوف و مجری تلویزیونی است. باتن پس از اتمام مدرسه، وارد دانشگاه کیمبریج شد تا در رشته تاریخ تحصیل کند. برای کارشناسی ارشد خود به کینگز کالج لندن رفت و تصمیم گرفت در رشته فلسفه تحصیل کند. رشته دوره دکتری او هم فلسفه در دانشگاه هاروارد بود که نیمه تمام رهایش کرد. کتاب جستارهایی در باب عشق در سال 1993 منتشر شد و با فروش بیش از 2 میلیون نسخه، یک موفقیت بزرگ برای او رقم زد. او در دوران فعالیت خود به عنوان نویسنده کتاب‌های مختلفی نظیر تسلی‌بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر، اضطراب منزلت و معماری شادمانی نوشته است که با موفقیت قابل قبولی همراه بودند. اگر به مطالعه آثار آلن دوباتن علاقه‌مند هستید، 4 کتاب زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

در بخشی از کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس بخوانیم

وقتی یاد گرفتیم خودمان را همان‌طور که هستیم ببینیم و پذیرفتیم که به‌طور طبیعی خطاکار هستیم، آنگاه دیگر برایمان چندان فرقی نمی‌کند که مرتکب کارهای به‌ظاهر احمقانه شویم. شاید فردی که می‌خواهیم ببوسیمش، فکر کند ما شخصیت مضحکی داریم. ممکن است شخصی که در شهر غریب از او آدرس پرسیدیم، با نگاهی تحقیرآمیز به ما بنگرد. اینکه این افراد چنین رفتارهایی از خود نشان دهند، دیگر برایمان اتفاق تازه‌ای نخواهد بود. آن‌ها فقط واقعیتی را تأیید کرده‌اند که بالاتر آن را پذیرفتیم: اینکه ما هم مثل آن‌ها ـ و هر شخص دیگری روی کره‌ی زمین ـ احمق هستیم. گرچه عموماً از خطرات سعی و خطا می‌هراسیم، اما آسیب‌های ناشی از ریسک‌ها عمدتاً با انجام خود آن عمل رفع می‌شود

پیشنهادی برای علاقه‌مندان به کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس

اگر از شنیدن کتاب صوتی در باب اعتماد به نفس لذت بردید، 3 کتاب صوتی زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
87.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۴:۵۷
نویسندهآلن دوباتن
مترجممحمد کریمی
راویدادبه دادمهر
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۷.۹۴ مگابایت
۰۱:۳۴:۵۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
40,500
٪50
20,250
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
در باب اعتمادبه نفس
در باب اعتمادبه نفس
آلن دوباتن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در باب اعتماد به نفس
٪50
در باب اعتماد به نفس
آلن دوباتن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2
(1)
40,500
٪50
20,250
تومان