0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهربانی با خود
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مهربانی با خود

برنامه ای ۱۴ روزه برای اینکه با خودمان رابطه بهتری داشته باشیم
نویسنده:
تیم دزموند
درباره مهربانی با خود
مهربانی با خود و یا دوست داشتن خود به عنوان یک اصل مهم برای مهربانی با دیگران و یک پیش‌نیاز همیشه مورد تاکید و توجه بوده است. وقتی فرد یاد بگیرد در همه شرایط با خودش مهربان باشد و در عین حال مسئولیت اشتباهاتش را شجاعانه بپذیرد و در گردنه های سخت، مراقب احساس ارزشمندی و خود دوست داری اش باشد که با سرزنش‌گری و انتقادهای بی‌جا آن‌ها را تضعیف نکند قدم در مسیر مهربانی با خود و یا خودشفقتی گذاشته است. خودشفقتی زمانی به وجود می‌آید که شرایط زندگی دردناک است، تحمل آن مشکل است یا اینکه وقتی موضوع ناراحت‌کننده‌ای، دلیلی غیر از اشتباه شخصی دارد. اغلب افراد نسبت به خود در مقایسه با دیگران شفقتِ کمتری دارند، درصورتی‌که افرادی که خودشفقتی دارند، به همان اندازه که نسبت به دیگران مهربان هستند، نسبت به خود نیز مهربانی نشان می‌دهند. خودشفقتی با احساس دوست داشتن خود و نگرانی درمورد دیگران ارتباط دارد، اما به معنای خودمحوری یا ترجیح نیازهای خود بر دیگران نیست. داشتن نگرش شفقت‌مآبانه نسبت به خود که باعث متعادل شدن دیدگاه ذهنی در انسان می‌شود، ذهن‌آگاهی خوانده می‌شود. ذهن‌آگاهی به معنای داشتن نگرش بی‌طرفانه و پذیرنده نسبت به خود است، طوری که فرد افکار و احساسات خود را به‌گونه‌ای مشاهده می‌کند که نیازی به تغییر یا کنار گذاشتن آن‌ها نداشته نباشد. برای اینکه افراد کاملاً خودشفقتی را تجربه کنند، لازم است دیدگاه ذهن‌آگاهانه داشته باشند. به‌عبارتی آن‌ها نباید از تجربه احساسات دردناک اجتناب کنند، زیرا این امر برای شناخت احساس خودشفقتی لازم است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۵۰ مگابایت
تعداد صفحات
156 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۱۲:۰۰
نویسندهتیم دزموند
مترجم پیمان رحیمی نژاد
ناشرشمعدونی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
87,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۵۰ مگابایت
۱۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

داشتم نظرات رو میخوندم و دیدم دو ستاره است. تعجب کردم. من این کتابو شروع کردم و تقریبا اواسط هستم. با این که ۱۵۰ صفحه است نسخه چاپی اما اضافه گویی نداره حتی تمرین داره توش برای کمک به خودمون. شدیداً برام جذاب بود پیشنهاد میکنم به سایت انتشاراتی سر بزنید و مطالب مرتبط رو بخونید. دو ستاره واقعا کمه براش :))

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲

درود و وقت خوش این کتاب در مسیر من قرار گرفت تا مرحمی باشه بر زخمها و آسیبهای قدیم و جدید. بعد از مدتها توتستم خودم رو پیداکنم و دوست بدارم. از حال بد و خشم درونی خسته شده بودم .امشب این کتاب به ملاقاتم اومد و التیامی شد یر حال خرابم سپاس فراوان از تمامی عوامل

5

کتابهایی با این محتوا ،برای همه ی آدمها لازمه. اگه قراره جهان اطرافمون زیباتر بشه.باید اول خودمون رو دوست داشته باشیم. جهان خودمون رو خودمون زیباتر کنیم.

5

به نظر من کتاب خیلی خوبیه کمک میکنه ادم ارزشهای خودش رو بیشتر ببینه و به خواسته هاش احترام قایل بشه کمک میکنه خودتوبیشتربشناسی تومواقع ضرور به خودت کمک کنی

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

این کتاب عالیه

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.5
(15)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهربانی با خود
٪50
مهربانی با خود
برنامه ای ۱۴ روزه برای اینکه با خودمان رابطه بهتری داشته باشیم
شمعدونی
4.5
(15)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
40,000
٪50
20,000
تومان