0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من ذهن آگاه هستم (راهنمای تمرینات ذهن آگاهی)

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی من ذهن آگاه هستم (راهنمای تمرینات ذهن آگاهی)

درباره من ذهن آگاه هستم (راهنمای تمرینات ذهن آگاهی)
این یک کتاب صوتی آموزشی برای تمرینات و تجربه ذهن آگاهی است که بر اساس نسخه صوتی نویسنده، ترجمه و خوانش و تولید گردیده است. شما با گوش دادن و انجام تمرینات مستمر این کتاب صوتی، از اضطراب، افسردگی و پرخاشگری رها می‌شوید. بدین‌ترتیب اعتماد‌به‌نفس، خودآگاهی و سلامت عمومی بدن خود را بالا می‌برید. پس از بخش مقدمه، هر فایل شامل یک مقدمه کوتاه و یک تمرین است که پیشنهاد می‌شود هر تمرین را در چندین روز متوالی انجام داده و سپس با چاشنی "آهستگی" فایل بعدی را شروع کنید. توجه داشته باشید در طول هر تمرین، بارها صدای هدایت کننده قطع می‌شود که این زمان‌های سکوت، جزو لاینفک تمرین است و تا لحظه پایانی با چاشنی "شکیبایی" در وضعیت نشست و تمرین خود باقی بمانید.. سبز باشید و عالی‌ترین تجربیات ارزانی شما باد... درباره نویسنده: دکتر کریستف آندره در سال ۱۹۵۶ از پدری دریانورد و مادری معلم زاده شد. او بسیار سریع به مطالعه آثار فروید روی آورد و از این رو، حرفه پزشکی را انتخاب کرد تا روانپزشک شود. وی ۱۵ سال در شهر تولوز فرانسه به حرفه روانپزشکی مشغول بود و روی نوشتن مقالات تمرکز کرد. پس از ازدواج به پاریس نقل مکان کرد و بیشتر دوران فعالیتش را در بیمارستان دانشگاه (Sainte-Anne) در واحد روان‌درمانی سپری نمود و اکنون یکی از رهبران درمان‌های شناختی و رفتاری در فرانسه محسوب می‌‌شود. کریستف آندره که در زمینه اختلال اضطراب و افسردگی متخصص است، از جمله نخستین پزشکانی بوده که در سال ۲۰۰۴ در زمینه درمان و پیشگیری از هیجانات، اضطراب و افسردگی، شیوه‌های مدیتیشن را به سایر پزشکان ارائه داد و ذهن آگاهی را برای نخستین بار در فرانسه به‌عنوان شیوه‌ای درمانی معرفی کرد. او در سال ۲۰۱۶ نیز موفق به کسب جایزه ژان برنارد از «آکادمی تحقیقات پزشکی» شد. آثار او از جمله پرفروش‌ترین‌های فرانسه به‌شمار می‌آید که به زبان‌های مختلف ترجمه شده و جایزه‌های مختلفی را نیز کسب کرده است. او همواره یکی از برجسته‌ترین نویسندگان فرانسوی در زمینه مراقبه و تمدد اعصاب شناخته می‌شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
92.۶۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۱:۱۰
نویسندهکریستف آندره
مترجم محیا احمدی پور
راوی نسرین عنایت مهر
ناشرشمعدونی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۲.۶۳ مگابایت
۰۱:۴۱:۱۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 55 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
32 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نکته جالبی که ممکنه واسه شما دوستان هم جالب باشه، اینه که دانشمندان علوم اعصاب، ریه ها رو مغز دوم میدونن. تعداد سلول‌های عصبی موجود در شش ها با تعداد نورون های مغز یه سگ یا گربه برابری میکنه! واسه همینه که ریه ها کنترل جدی و چشمگیری روی وضعیت سایر اندام ها دارن. این اهمیت فیزیولوژیک تنفس در مراقبه رو توضیح میده :)

5

من مدت هاست که از مشکل بیخوابی رنج می برم اما این کتاب بهم کمک کرد تا شبها راحت و اروم بخوابم. بهتر از صدها قرص و دارو این کتاب برام عمل کرد. واقعا ممنونم ازتونٍ ایکاش میتونستم این کتابو به خیلی ها معرفی کنم

4

کتاب خیلی خوبیه. اما نسخه صوتی با کمی خلاقیت میتونست بسیار کاردبردی تر باشه. کافی بود که وقفه های سکوت مطلق یا همراه با موسیقی الهام بخش رو بیشتر کنید تا کتاب به یک راهنمای واقعاً عملی برای مراقبه تبدیل بشه. به هرحال از انتخاب خوبتون ممنونم و همینطور برای لحظات آرامبخشی که با این کتاب سپری کردم.

5

چه خوبه که تمرینات هم ساده و عملی هستن و هم اینکه از منبع موثق ارائه شده، چک کردم دیدم که نویسنده یک روانپزشک فرانسوی هست و مثل این مدیتیشن هایی که همه مثل نقل و نبات برای هم می فرستن، نیست ... ممنون

5

کتاب خیلی خوبیه، تمرین ها کوتاه، ساده و موثر هستن و میشه به راحتی انجام داد. بعد از هر تمرین هم آرامش و حال خیلی خوبی رو تجربه می کنین. مخصوصا اگه تازه میخواین تمرین های مراقبه رو انجام بدین این کتاب می‌تونه انتخاب و شروع خوبی براتون باشه✌??☀️

3

خود کتاب عالیه. گپینده هم بسیار خوبه. ولی انگار یادش رفته کتاب کمک مراقبه هست و تند تند مراحل رو میگه باید حفظ کنید بعد خودتون انجام بدید. خب چرا وقفه نذاشتید که ادم همون موقع همراه کتاب انجام بده؟

5

سلام کتاب فوقالعاده میباشد. و بسیار تأثیر گذار است . بشرط انجام تمرینات آن. صداو اجرای خانم مجری خود ایجاد آرامش میکند. از ایشان سپاسگزارم.

5

سلام من هنوز کتاب را نخواندم اما سئوالی دارم: این کتاب یه کتاب صوتی همراه داره که برای مدیتیشن هست. ایا با تهیه صوتی اصل کتاب کتاب دوم هم شامل ان می شود؟

5

کتاب بینظیریه ، با اجرای عالی ! روشهای مراقبه ای که میشناسم رو بسادگی یاد میده ... برای هر انسان سالمی این تمرینها نبازه ?

5

با این کتاب صوتی بی نظیر آرامشی که سالها از دست داده بودم رو دوباره بدست آوردم ممنون از فیدیبو

نمایش 22 نقد دیگر
4.4
(55)
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من ذهن آگاه هستم (راهنمای تمرینات ذهن آگاهی)
من ذهن آگاه هستم (راهنمای تمرینات ذهن آگاهی)
کریستف آندره
شمعدونی
4.4
(55)
50,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر