0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
والکری ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب والکری ها

درباره والکری ها

تاکنون نام والکری‌ها به گوشتان خورده است؟ اگر با افسانه‌های نوردیک آشنا باشید این زنان زیبا و جنگجو را هم می‌شناسید. طبق افسانه‌های اسکاندیناوی این زنان جنگجویان نادیدنی‌ای هستند که در خدمت اودین، والاترین خدای نوردیک قرار دارند و برای او مبارزه می‌کنند. پائولو کوئلیو در کتاب والکری‌ها از دیدارش با این زنان می‌گوید.

کتاب as valkiries اولین‌بار در سال ۱۹۹۲ منتشر شد. داستان کتاب از زبان سوم‌شخص نوشته شده است و داستان سفر ۴۰ روزه‌ی پائولو و کوئلیو در صحرای موهاوی است. داستان با ملاقات پائولو کوئلیو با استادش که جی نامیده می‌شود شروع شده است در این ملاقات پائولو نسخه اصلی کتابش را به استاد می‌دهد و ملاقات دیگری شکل می‌گیرد. ملاقاتی که در آن شعری را به پائولو نشان می‌دهد «و هرکس چیزی را می‌کشد که عاشقش است» و این همان جمله‌ای است که نویسنده را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و عامل شکل‌گیری داستان است. این کتاب پر از جزئیات زیادی درباره‌ی روابط شخصی کوئلیو  ازدواجش است و از نقاط ضعف نویسنده هم می‌گوید. این کتاب از نبرد یک مرد با شک و ترس به خود سخن می‌گوید و سؤالات جالبی را مطرح می‌کند. چرا ما چیزهایی که دوست داریم نابود می‌کنیم و چگونه می‌توانیم یاد بگیریم که گذشته را رها کنیم و آینده ایمان داشته باشیم؟

پائولو کوئلیو صاحب قصه‌های به‌یادماندنی

کوئلیو نویسنده‌ی داستان‌هایی همچون کیمیاگر است که بیشترین تعداد خواننده را در سراسر جهان دارد. او متولد سال ۱۹۴۷ است و در روزگاری می‌زیست که نزد خانواده‌ها ادبیات و عرفان جایگاهی نداشت. همین شد که او با خانواده به مشکل خورد و کارش به بیمارستان روانی کشید. او حتی به خواست پدر و مادرش به مدرسه‌ی حقوق هم رفت؛ اما آنجا دوام نیاورد و زندگی مانند یک هیپی را شروع کرد. در این دوران کوئلیو کشورهای زیادی را دید و جهان‌بینی تازه‌ای پیدا کرد. گفته شده است او حتی برای سال‌ها مواد مخدر مصرف می‌کرد. از این نویسنده کتاب‌های بسیار مشهوری باقی‌مانده است که در ادامه اشاره می‌کنیم:

چرا باید والکری‌ها را خواند؟

پائولو کوئلیو نویسنده‌ای است که باعث می‌شود از دنیای امروز فاصله بگیرید و به دنیایی متفاوت سفر کنید. او فرصتی را فراهم می‌کند که روی دیگر زندگی را هم ببینید. در دنیای پائولو کوئلیو همه چیز متفاوت است و جنبه‌ی عرفانی دارد. او استاد روایت کردن است و انسان را کاملاً به دنیای قصه‌اش می‌برد. درباره‌ی والکری‌ها هم همین‌گونه است. این داستان پر از صحنه‌های جالب است. والکری‌ها را می‌بینید. رابطه‌ی کریس و پائولو را می‌بینند و هرچه بیشتر باور خواهید کرد که انسان چیزی را می‌کشد که عاشقش است. این کتاب یک داستان خواندنی و جذاب است که برای گروه سنی بزرگسال نوشته شده است و هرکسی که می‌خواهد وارد فضایی متفاوت شود باید آن را بخواند. این کتاب با ترجمه‌ی مریم الماسی از سوی نشر ثالث چاپ شده است. نسخه الکترونیک والکری‌ها در همین صفحه از فیدیبو، در دسته‌بندی داستان و رمان آمریکای جنوبی در دسترس است.

در بخشی از کتاب والکری‌ها می‌خوانیم

آن‌ها از سیاهچاله نجات پیدا کردند و او را ترسو می‌دانستند. دوستانش، امنیتش و تمایلش به زندگی را از دست داد. تا چند سال می‌ترسید به خیابان برود و سرگیجه و پلیس دوباره به سراغش بیاید. از آن هم بدتر اینکه بعد از آزادی از زندان دیگر هرگز نامزدش را  ندید. بعضی وقت‌ها از معامله‌ای که کرده بود پشیمان می‌شد. شاید بهتر بود می‌مرد تا اینکه مجبور باشد این‌طور زندگی کند؛ اما دیگر برای پشیمان شدن دیر بود.

هفت سال تاوان این معامله را داده بود. اما خداوند بخشنده است و به او اجازه داد دوباره زندگی‌اش را بسازد. مدر استودیو، همان کسی که در ماه مه خوابش را دیده بود، به او کاری پیشنهاد داد و تنها دوست او شد. دوباره آهنگ‌سازی را  آغاز کرد. اما هر بار که کارش با موفقیت همراه بود، چیزی اتفاق می‌افتاد و همه چیز دوباره به قهقرا می‌رفت.

یاد حرف جی افتاد: ‌ «آدم‌ها چیزی را نابود می‌کنند که عاشقش هستند.» گفت؛ ‌ «همیشه خیال می‌کردم این هم بخشی از معامله است»

والهالا گفت: «نه، خدا سخت‌گیر بود، اما تو از خدا هم بیشتر به خودت سخت گرفتی.»

«من قول داده بودم دیگه هرگز پیشرفت نکنم. خیال می‌کردم دیگه نمی‌توانم به خودم اعتماد کنم»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب والکری‌ها

والکری‌ها یک کتاب خواندنی و جذاب است و خواندنش برای بسیاری از افراد جذاب است. اگر شما هم یکی از این افراد هستید کتاب‌های متنوع دیگری هم وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید و لحظات بسیار خوشایندی داشته باشد. کتاب‌های زیر کتاب‌هایی هستند که می‌توانید به سراغشان بروید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
922.۰۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
180 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۰:۰۰
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجممریم الماسی
ناشرنشر ثالث
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
As valkirias
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
36,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۲.۰۹ کیلوبایت
۱۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3.7
(3)
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
والکری ها
والکری ها
پائولو کوئیلو
نشر ثالث
3.7
(3)
27,000
تومان