0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کیمیاگر
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کیمیاگر

درباره کیمیاگر

رمان کیمیاگر یکی از کتاب‌های پرفروش پائولو کوئیلو و یکی از کتاب‌های پرفروش جهانی، داستانی از عشق و سلوک پسری به اسم سانتیاگو را روایت می‌کند که در سفری اکتشافی به سمت حقیقت، با آدم‌ها و عناصر مختلفی برخورد می‌کند.

پائولو کوئیلو رمان کیمیاگر (The Alchemist) را با الگوبرداری از داستان‌های شرقی نوشته است که در آن یک پسر جوان برای پیدا کردن گنجی در اهرام مصر، زادگاهش را ترک می‌کند و راهی سفری معنوی می‌شود. سانتیاگو در راه با زنی کولی، مردی که خودش را پادشاه می‌داند و یک کیمیاگر آشنا می‌‌شود که هرکدام از آن‌ها او را برای رسیدن به مقصد، راهنمایی می‌کنند. اتفاقات و آدم‌های این داستان در رسیدن سانتیاگو به گنج که همان مقصد و هدف والا است، نقش دارند. نویسنده با شخصیت‌پردازی دقیق و روایتی گیرا، خواننده را همراه قهرمان داستان به سفری اکتشافی می‌برد. سانتیاگو در راه خود با موانع و سختی‌هایی روبه‌رو است که باید از پس آن‌ها برآید تا بتواند به هدف والایی که برای خود مشخص کرده است، دست یابد.

این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۸۸ منتشر و تا امروز، به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و در بیش از ۱۵۰ کشور فروش داشته است. این کتاب صوتی توسط انتشارات شنیدار و با صدای‌ «مصطفی طالبیان‌مقدم» منتشر شده و «سمانه رهنما» کتاب را با لحنی صمیمی به فارسی برگردانده است.

درباره پائولو کوئیلو، نویسنده کتاب

پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) یکی از مشهورترین نویسندگان جهانی از برزیل است که با نوشتن رمان‌های «کیمیاگر»، «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «خاطرات یک مغ» و «نامه‌های عاشقانه یک پیامبر»، شهرت بیشتری پیدا کرد. پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ در برزیل متولد شد و زندگی جالبی را پشت سر گذاشت تا بتواند به رویای خود یعنی نویسندگی روی آورد. او در زمان نوجوانی علاقه خود درباره نویسنده شدن را با والدینش به اشتراک گذاشت، اما با مخالفت آن‌ها روبه‌رو شد و در جوانی تصمیم گرفت به مناطق مختلف سفر کند و در این سفرها، سبک زندگی هیپی را برای خود برگزید. در بازگشت به برزیل، به ترانه‌سرایی روی آورد و با گروه‌های مختلف همکاری کرد تا اینکه تصمیم گرفت به علاقه همیشگی خود یعنی نویسندگی مشغول شود و کارش را با نوشتن کتاب زیارت (خاطرات یک جادوگر) شروع کرد.

چرا باید کتاب صوتی کیمیاگر را گوش دهیم؟

کیمیاگر یکی از رمان‌هایی است که هرکسی باید در طول زندگی خود بخواند. این کتاب زیبا شما را به سفری معنوی می‌برد و هدفی که از زندگی دارید را به شما یادآوری می‌کند؛ مثل سانتیاگو که برای پیدا کردن گنج، راهی سفری سخت اما شیرین می‌شود. شما می‌توانید در همراهی با قهرمان داستان، خشم، غم، شادی، ناکامی، ترس و شجاعت را تجربه کنید.

  • این کتاب به شما شجاعت این را می‌دهد که به سمت رویاها و اهداف خود حرکت کنید. کسی که چرایی زندگی را می‌فهمد، با هر چگونه‌ای خواهد ساخت
  • شنیدن این کتاب بسیار لذت‌بخش است و برای دقایقی شما را از زمان و مکان فعلی جدا می‌کند و به سفری دور و دراز می‌برد

در بخشی از کتاب می‌شنوید

پیرزن مرد جوان را به انتهای خانه برد، به اتاقی که با یک پرده پلاستیکی رنگارنگ، از سالن جدا شده بود. یک میز، یک تمثال عیسی و دو صندلی در آن اتاق بود. پیرزن نشست و او را هم دعوت به نشستن کرد. بعد، دست‌های پسر جوان را در دست گرفت و شروع کرد به زیر لب دعا خواندن. شبیه دعاهای کولی‌ها بود. او با کولی‌های زیادی برخورد کرده بود. آن‌ها هم سفر می‌کردند، اما گوسفندی نداشتند که مانند چوپان باشند. گفته می‌شد که کولی‌ها وقت‌شان را صرف فریب دادن مردم می‌کنند. همچنین می‌گفتند که با شیطان پیمان بستند و کودکان را می‌دزدند تا آن‌ها را در اردوگاه‌های اسرارآمیزشان به بردگی بکشند. چوپان جوان وقتی بچه بود، همواره از اینکه کولی‌ها او را بدزدند وحشت داشت و این ترس قدیمی، حالا که پیرزن دست‌های او را در دست داشت، دوباره بازگشته بود. در حالی که سعی داشت خود را آرام کند، فکر کرد یک تمثال عیسی مسیح در اینجا هست. نمی‌خواست دست‌هایش بلرزد و پیرزن از ترس او آگاه شود. در دل به دعا خواندن پرداخت. پیرزن در حالی که چشم از دستان او برنمی‌داشت گفت: «خیلی جالب است.» و بعد دوباره سکوت کرد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

بعضی از رمان‌ها زندگی شما را تغییر می‌دهند و اگر دل به آن‌ها بدهید، می‌توانید همراه‌شان به سفرهای دور و درازی بروید. کیمیاگر یکی از همان کتاب‌هاست که به شما تجربه زندگی در جسم و ذهنی دیگر را می‌دهد. همچنین این رمان یکی از بهترین رمان‌های خارجی است که شنیدنش می‌تواند تجربه‌ای به تجربه‌های قبلی‌تان اضافه کند. اگر از طرفداران رمان‌های خارجی هستید و از شنیدن کتاب صوتی کیمیاگر لذت بردید، کتاب‌های زیر را می‌توانید به لیست مطالعه خود اضافه کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
278.۷۹ مگابایت
مدت زمان
۰۵:۰۴:۲۹
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجمسمانه رهنما
راوی مصطفی طالبیان مقدم
ناشرانتشارات شنیدار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۷۸.۷۹ مگابایت
۰۵:۰۴:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 60 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
6 ٪
39 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

کلمه قصه مناسب تر هست واسه این کتاب تا رمان.واقعا چرا این کتاب اینقدر خواننده داشته!؟شاید به همین دلیل ساده عامه پسند بودنش.یه داستان سرگرم کننده که چیز خاصی واسه درگیر کردن مغز نداره و ازین جهت مناسب سرگرمی.شایدم من هنوز این قدر روشنفکر نشدم که معجزاتشو درک کنم!

1

من کتاب کیمیاگر محسن نامجو رو شنیدم واقعا نمیفهمم دوستانی که دارن میگن این بهتره چطوری این حرفو میزنن اصلااااا قابل قیاس نیست شایدم تا حالا اونو نشنیدید که همچین نظرایی میدید. شایدم تا حالا کتاب نشنیدین

5

صدای اقای طالبیان از صدای نامجو بسیار بهتر و کم غلط تر است البتخ بدون غلط تر است... لطفا سلبریتی ها کتاب نخونن .... این کتاب صوتی رو به همه پیشنهاد میدم

1

علی رغم صدای زیبای گوینده خوانش کتاب تصنعی و پر از ادا و تاکیدهای الکی هست طوری که روان نیست وحواس من شنونده را شیوه بیان ایشان پرت میکنه از داستان. خلاصه من نتونستم همراه بشم

5

کتابی هستش بسیار آموزنده و باید با دقت گوش کرد و مفهوم آن را فهمید. بسیار زیبا با صدایی دل نشین. چندین سال پیش خوانده بودمش ولی الان این کتاب صوتی لذتی صدچندان داشت برایم. ❤

4

داستان جوری هست که آدم هب برداشتی میتونه داشته باشه. برای مم جذاب نبود . با این که صدای مصطفی طالبیان مقدم واقعا خوبه اما این داستان برای من خسته کننده بود.

3

قطعا هرکسی که کتابخون باشه باید این کتابو بخونه چون ارزششو داره واقعا. راوی هم خوب بود فقط خیلی خیلی کند میخوند. من رو دور تند گوش دادم تازه انگار نرمال شده بود.

5

عالی عالی عالی...متن کتاب که همه می‌دونن فوق العاده اس ،خوانش هم خیلی خوب بود....ممنون از آقای طالبیان🌹

4

با تشکر از فیدیبو و نشر شنیدار. خواننده صدای خوبی داشت ولی می‌توانست کم اشتباه تر باشد.لحن تقریبا در همه جای کتاب پر هیجان ،یکنواخت و بدون افت و خیز بود.

5

کتاب واقعا عالی بود ،هرکسی باید یکبار این کتاب و بخونه،شنیدنش باعث شد واقعا غرق در داستان بشم

نمایش 29 نقد دیگر
4.3
(60)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
23,000
٪50
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کیمیاگر
٪50
کیمیاگر
پائولو کوئیلو
انتشارات شنیدار
4.3
(60)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
23,000
٪50
11,500
تومان