0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق ورای ایمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی عشق ورای ایمان

ناشر:
ماه آوا
درباره عشق ورای ایمان

«به‌راستی رسالت آدمی چیست؟ چرا انسان پا به عرصه‌ی هستی گذاشته و چگونه بایسته است که روزها را از پس روز سپری کند؟ قطعاً به تعداد افراد بشر پاسخ برای این پرسش می‌توان یافت؛ اما نوری که در قلب تک‌تکشان می‌درخشد، گواه اشتراک ذاتی این‌همه پرسش در مقابل تنوع بی‌حد شکل بروز آن است. عشق، موهبتی خدادادی که نوع بشر را از سایر جانداران متمایز می‌کند.» این جملات بخشی از کتاب عشق ورای ایمان اثر پائولو کوئلیوست. نویسنده‌ی «کیمیاگر» اثر دیگری آفریده است که انسان را از میان زندگی روزمره‌اش بیرون می‌کشد و عشق را برایش تفسیر می‌کند. عشق ورای ایمان کتابی است که اگر خواندش را آغاز کنید زمین گذاشتنش به این سادگی نخواهد بود.

‌درباره‌ی کتاب عشق ورای ایمان اثر پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو کتاب عشق ورای ایمان را سال 1991 منتشر کرد. این کتاب در زبان انگلیسی به نام «the supreme gift» شناخته می‌شود. پائولو کوئلیو که عشق و ایمان درون‌مایه‌ی اصلی تمام نوشته‌هایش را تشکیل می‌دهند این بار به سراغ کتاب موهبت الهی اثر «هنری دراموند (Henry Drummond)» رفته است و روایتی جدید از این کتاب ارائه کرده است. هنری دراموند مردی اسکاتلندی بود که هرچند هرگز به‌طور رسمی به‌عنوان کشیش فعالیت نکرد اما واعظ بسیار خوبی بود و در تمام عمر علوم طبیعی تدریس می‌‎کرد. او سال 1890 موهبت الهی را منتشر کرد که درنهایت کوئلیو بیش از صدسال بعد آن را دستمایه‌ی کتاب خود قرارداد.

کوئلیو در این کتاب عشق را مهم‌ترین عنصر زندگی خوانده و مرگ را از زندگی بدون عشق برتر دانسته است. او تلاش کرده تصور تاریخی درباره‌ی اینکه ایمان مهم‌ترین نیاز بشری است را تغییر دهد و معتقد است عشق چیزی است که ورای همه‌چیز حتی ایمان، به انسان هدف می‌دهد. او تلاش کرده است عشق را به زبان‌های مختلف تفسیر کند تا هرکسی بتواند کتابش را بخواند و از آن لذت ببرد. مهم نیست شما یک عاشق احساساتی باشید، یک ادبیات خوانده با روح بسیار لطیف یا یک مهندس برق با دیدی بسیار منطقی به دنیا، کوئلیو برای تمام آدم‌ها حرف دارد و تمام جهان را به حفظ عشق دعوت می‌کند چراکه در اندیشه‌ی کوئلیو جهان بدون عشق غیرقابل زندگی است.

‌درباره‌ی پائولو کوئلیو نویسنده‌ی کتاب عشق ورای ایمان

پائولو کوئلیو (Paulo coelho) نویسنده‌ی برزیلی متولد سال 1947 در ریودوژانیروی برزیل است. او از دوران کودکی به نویسندگی علاقه داشت اما خانواده‌اش او را از این کار بازداشتند و او را به مدرسه‌ی حقوق فرستادند تا وکیل شود. پائولو پس از یک‌ترم در این مدرسه انصراف داد و سپس به آفریقا و اروپا سفر کرد و تجربیات مختلفی را از سر گذراند تا یک زندگی آزاد داشته باشد. او پس از بازگشت به برزیل به‌عنوان شاعر اشعار راک و پاپ با خوانندگان مختلف همکاری کرد. او در سال‌های باقی‌مانده تا سال 1982 که به شکل جدی به نویسندگی روی آورد کارهای مختلفی را تجربه کرد و سفرهای عجبی انجام داد. او سال 1982 «بایگانی جهنم» را منتشر کرد که اقبال چندانی نیافت. او با انتشار کیمیاگر در سال 1988 به یک نویسنده‌ی جدی و مشهور تبدیل شد و کم‌کم در سراسر جهان شناخته شد. او پس از کیمیاگر آثار ارزشمند دیگری منتشر کرد که از میان آن‌ها می‌توان به «بریدا»، «خاطرات یک مغ»، «کنار رود پیدرا نشستم و گریستم»، «کوه پنجم»، «سلحشور نور»، «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «شیطان و دوشیزه پریم»، «یازده دقیقه» و «نامه‌های عاشقانه‌ی یک پیامبر» اشاره کرد.

قلم کوئلیو قلم بسیار قدرتمندی است و هنر نویسندگی او بسیار کم‌نظیر است. بااین‌حال منتقدان زیادی هستند که آثار او را تنها موعظه‌های‌ اخلاقی‌ای می‌دانند که حرف‌های بسیار کلیشه‌ای به زبانی زیبا در آن‌ها بیان‌شده است؛ اما واقعیت این است که آثار کوئلیو در 150 کشور جهان با استقبال مواجه شده است و یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان معاصر به شمار می‌رود. هنوز هم کتاب‌های او هرساله در سراسر جهان به چاپ مجدد می‌رسند و بسیاری از خوانندگانش منتظر آثار بعدی او هستند. کوئلیو از سال 1996 موسسه‌ی کوئلیو را با هدف کمک به کودکان و سالمندان بی‌بضاعت راه‌اندازی کرد. او از سال 1980 همراه همسرش زندگی می‌کند و این دو دائماً بین نقاط مختلف اروپا و برزیل جابه‌جا می‌شوند.

ترجمه‌ی کتاب عشق ورای ایمان به فارسی

آثار پائولو کوئلیو در ایران خوانندگان بسیاری دارد و مانند سایر نقاط جهان با استقبال زیادی مواجه شده است. تمام آثار کوئلیو به فارسی برگردانده شده‌اند و در هر کتاب‌فروشی که قدم بگذارید می‌توانید چند کتاب پیدا کنید که نام او روی جلدش آمده است. عشق ورای ایمان نیز در ایران ترجمه و منتشرشده است. بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه نسخه‌ی چاپی این کتاب را منتشر کرده است و انتشارات ماه آوا کتاب صوتی عشق ورای ایمان را با ترجمه‌ی اعظم خرام عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب عشق ورای ایمان را خواند؟

عشق ورای ایمان کتابی زیبا و پر از جملات آرام‌بخش و اثرگذار است. در زمانه‌ی امروز، انسان درگیر زندگی ماشینی شده است و از خود فاصله گرفته است. همین باعث شده است که آرامش روانی برای انسان امروز بسیار دور از دسترس به نظر برسد. پائولو کوئلیو نویسنده‌ای است که در این میان از روح انسان، از زیبایی‌ها، از عشق و از ایمان می‌نویسد و مردم را تشویق می‌کند اندکی از زندگی آشوبناک امروز فاصله بگیرند و چندساعتی وقتشان را با خواندن مطالبی معنوی و پر از آرامش پر کنند. نوشته‌های کوئلیو انتخاب خوبی برای روزهای پرتنش است و ذهن درگیر را آرام می‌کند. او کلمات را مانند موسیقی‌ای زیبا، کنار هم قرار می‌دهد و خواننده‌اش را برای چنددقیقه‌ای هم شده به دنیایی دیگر می‌برد او در عشق ورای ایمان زیباترین موهبت الهی را به تصویر کشیده است و آن را برای تمام انسان‌ها ضروری می‌داند.

کتاب عشق ورای ایمان در دسته‌ی کتاب‌های داستان قرار دارد.

کتاب عشق ورای ایمان مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی عشق ورای ایمان را میلاد تمدن به عهده داشته است.

کتاب عشق ورای ایمان حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع داستان و رمان را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب عشق ورای ایمان اثر پائولو کوئلیو بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان و رمان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
96.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۴۴:۳۰
نویسندهپائولو کوئیلو
مترجماعظم خرام
راویمیلاد تمدن
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۶.۷۰ مگابایت
۰۱:۴۴:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
41 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام روزتون بخیر به نظرم کسی که متن رو مَی خونه باید مثل یه قصه گو باشه ، راحت و روان بخواند نه اینکه احساس کنی با حرص داره می خونه. نفس زدن های اخر جمله هاش و لحنش خیلی مصنوعی هست. انگار داره واقعه عاشورا رو در تلوزیون تعریف مَی کنه. خیلی علاقه داشتم گوش بدم کتاب رو اما نمونه صوتی اصلا جذاب نبود. البته ممنونم از زحمت شما و مطمءنا این نظر شخصی منه و خیلی ها جذاب بوده و مَی پسندن لحن ایشون رو.

4

بهترین کتاب ادبی جهان حتما حتما بخونید چون اگه نخونید نصف عمرتون برفناس شاهکار بی نظیری درباره ی عشق و ذات و ماهیت اون

4

محتوای خیلی خوبی داره. اما مثل کیمیاگر نیست. واقعا مثل کیمیاگر نیست. حالت موعظه و پادکست داره تا داستان.

1

انتظار بیشتری از این کتاب داشتم ، همه اش تکرار کلمه عشق ... حوصله ام سر رفت

4

سلام لطفن کتاب الکترونیکش رو هم اضافه کنین

3

چقدر نصیحت کرد‌،حوصلم سررفت.بدیهیات و در قالب جملات خوشگل به خوردمون داد

3

خب به نظر من عشق سرلوحه هر کاریست واینو کتاب به صورت های گوناگون میگه

4

این کتاب را باید خرید و نگه داشت وهزاااااربار خواند

5

کتاب بسیار فوق العاده است پیشنهاد میکنم از دستش ندید.☺

4

#کتاب_بعدی_من دوسش دارم و تعریفشو شنیدم

نمایش 6 نقد دیگر
4
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
54,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق ورای ایمان
عشق ورای ایمان
پائولو کوئیلو
ماه آوا
4
(24)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
54,600
تومان