0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
متفکران بزرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی متفکران بزرگ

بخش یک فلسفه
نویسنده:
آلن دوباتن
درباره متفکران بزرگ

کتاب صوتی متفکران بزرگ

کتاب صوتی متفکران بزرگ: بخش اول - فلسفه نوشته آلن دوباتن، اثری است که به بررسی و تحلیل آراء و نظرات بزرگترین متفکران فلسفی در طول تاریخ می‌پردازد. در این کتاب، نویسنده به بررسی دیدگاه‌های فیلسوفان مشهوری مانند سقراط، ارسطو، و دیگران می‌پردازد و به تحلیل افکار آن‌ها در موضوعاتی چون اخلاق، وجود و دانش می‌پردازد. موضوع اصلی این کتاب فلسفه است و به‌طور خاص به بررسی دیدگاه‌های فلسفی متفکران بزرگ در زمینه‌های مختلفی چون اخلاق، علم، هنر و سیاست مربوط است. این کتاب را می‌توان به عنوان یک منبع معرفی به فلسفه و تاریخ فلسفه دانست که مخاطبان را با افکار متفکران بزرگ آشنا می‌کند. کتاب صوتی متفکران بزرگ، مجموعه‌ای مشتمل بر برخی از مهمترین اندیشه‌های فرهنگ غربی و شرقی است. این مجموعه برگرفته از آثار فلاسفه، نظریه‌پردازان سیاسی، جامعه‌شناسان، هنرمندان و رمان نویسانی است که معتقدیم حرف‌های زیادی برای گفتن به ما دارند.

آلن دوباتن کیست

آلن دوباتن، نویسنده و متفکر برجسته‌ی بریتانیایی است که در 20 دسامبر 1969 میلادی در زوریخ، سوئیس متولد شد. او در زمینه‌هایی چون فلسفه، هنر و ادبیات فعالیت داشته و به عنوان یکی از متفکران معاصر برجسته شناخته می‌شود. در زمینه‌ی حرفه‌ای، دوباتن در ابتدای تجربه کاری اش به نویسندگی رمان پرداخت، ولی بعدتر به سمت فلسفه و موضوعات فرهنگی گرایش یافت. او همچنین بنیان‌گذار The School of Life است، یک سازمان آموزشی که به موضوعات مرتبط با فلسفه٬ خودشناسی و هنر می‌پردازد. علاوه بر این، دوباتن به تدریس فلسفه در دانشگاه کمبریج نیز پرداخته است.

برخی از آثار آلن دوباتن در فیدیبو:

·      کتاب تسلی بخشی های فلسفه

·      کتاب اضطراب منزلت

·      کتاب خودشناسی

·      میکروبوک اضطراب موقعیت

·      کتاب جستارهایی در باب عشق

چرا باید کتاب صوتی متفکران بزرگ را بشنویم

دلایل مختلفی وجود دارد که یک فرد بخواهد کتاب متفکران بزرگ: بخش اول - فلسفه نوشته آلن دوباتن را بخواند. در اینجا چند دلیل ممکن را آورده‌ایم:

1. آشنایی با فلسفه‌ بزرگان: این کتاب فرصتی است تا با دیدگاه‌ها و فلسفه‌های برخی از متفکران بزرگ تاریخ آشنا شوید. بررسی مواردی که دوباتن در کتاب متفکران بزرگ ارائه داده است، به خواننده کمک می‌کند که دیدی عمیق‌تر به فکرهای این متفکران پیدا کند.

2. بکار بردن فلسفه در زندگی روزمره: دوباتن در این کتاب توانسته موضوعات فلسفی پیچیده را به زبانی ساده و قابل استفاده برای زندگی روزمره ترجمه کند. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید فلسفه‌های مختلف را در زندگی خود به کار ببرید.

3. تقویت مهارت‌های تفکر انتقادی: این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های تفکر انتقادی خود را تقویت کنید. به چالش کشیدن دیدگاه‌های خود و سعی در درک دیدگاه‌های دیگران می‌تواند به شما کمک کند تا به فکر کردن به طرز جدیدی عادت کنید.

4. آشنایی با کارهای آلن دوباتن: اگر شما به کارهای دیگر آلن دوباتن علاقه‌مند هستید، این کتاب می‌تواند فرصتی باشد تا با سبک نویسندگی و دیدگاه‌های وی در زمینه فلسفه بیشتر آشنا شوید.

5. افزایش دانش عمومی: در نهایت، خواندن و شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا دانش عمومی خود در زمینه فلسفه و تاریخ فکری انسان را افزایش دهید، که می‌تواند در مکالمات و بحث‌های فرهنگی و اجتماعی مفید واقع شود.

در بخشی از کتاب صوتی متفکران بزرگ می‌شنویم

آسان است که فکر کنیم قربانی امور وحشتناکی که بر سرمان می‌آید، هستیم. تعجب می‌کنیم که چرا این اتفاق برای ما افتاد. برای خودمان با سرزنش یا خصومتی تلخ به دنیا اشک می‌ریزیم. رواقیون از ما می‌خواهند که هیچ کدام از این کارها را نکنیم: ممکن است تقصیر نه از ما، نه هیچ کس دیگری نباشد. رواقیون هرچند مذهبی نبودند، شیفته‌ی الهه‌ی بخت رومی بودند. الهه‌ای که به نام فورتونا شناخته شده بود. شخصیتی که رومی‌ها آن را تمثیلی کامل برای سرنوشت می‌دانستند. فورتونا که در سراسر امپراتوری تقدیس می‌شد، در عرف به عنوان کسی شناخته می‌شد که سرنوشت آدمیان را در اختیار دارد و آمیزه‌ای هولناک از بخشندگی، لجاجتی اتفاقی و بدخواهانه بود. او شایسته‌سالار نبود. این الهه در حال نگه داشتن یک کورنوپیا پر از خیرهایی (همچون پول، عشق و غیره) در یک دست و یک بیل برای تغییر زندگی در دست دیگر تصویر می‌شد. بر اساس خلق و خوی‌اش ممکن بود باعث شود که یک شغل عالی یا یک رابطه‌ی خوب به دست بیاورید و یک دقیقه بعد، صرفاً چون دلش خواسته، بخواهد شما را با یک تیغ ماهی در گلو گیر کرده مرده تماشا کند.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی متفکران بزرگ

اگر به خواندن کتب حوزه فلسفه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب 24 قانون بدست اوردن قدرت

·      کتاب باب حکمت زندگی

·      کتاب دگرگونی و تحول روح



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
213.۵۲ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۷:۴۶
نویسندهآلن دوباتن
مترجم ه معصومه موسوی
مترجم دوم معصومه مظلومی ابیانه
راویفریبا فصیحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۳.۵۲ مگابایت
۰۳:۴۷:۴۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

در قسمتی که مربوط به باروخ اسپینوزا هست، از کتاب اخلاق این فیلسوف نام برده شده. باتوجه به نوع نگرش اسپینوزا به مفهوم خدا و موضوع دین، علاقه‌مند شدم که کتاب اخلاق ایشون رو بخونم؛ البته توی فیدیبو پیداش نکردم؛ جای این کتاب، اینجا خالیه، فیدیبو جان! موجود کن لطفا!

3

کتاب مناسبیه برای آشنا شدن با بزرگان فلسفه، اسم خود کتاب با موضوع کتاب مطابقت داره،

5

از این کتاب سه نسخه متفاوت صوتی در فیدیبو ارائه شده .تفاوت این سه نسخه در چیست؟

5

البته با سپاس از خانم موسوی. اسمشون رو از قلم انداختم.

4.6
(7)
55,000
٪50
27,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
متفکران بزرگ
٪50
متفکران بزرگ
بخش یک فلسفه
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.6
(7)
55,000
٪50
27,500
تومان