0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای زندگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

نویسنده:
لوییز هی
درباره شفای زندگی

«امیدوارم این هدیه یاری‌تان گند تا آن جایگاه درونی را که خانه حرمت و عشق خالص و پذیرش خود است، بیابید» این جمله‌ای است که لوئیز هی کتاب مشهور و پرفروشش شفای زندگی را با آن شروع کرده است. کتابی که افراد زیادی در دنیا معتقدند زندگی‌شان را عوض کرده و دانا پوینت، رئیس سازمان پیشرفتهای درونی گفته است اگر قرار بود تنها یک کتاب با خود به یک جزیره‌ی دورافتاده ببرد احتمالاً شفای زندگی را انتخاب می‌کرد.

درباره کتاب صوتی شفای زندگی اثر لوییز هی

شفای زندگی که نام اصلی آن «you can heal your life» است اولین بار در سال ۱۹۸۴ در آمریکا منتشر شد. این کتاب در ادامه‌ی کتاب شفای تن نوشته‌شده است و دانلود کتاب صوتی شفای تن لوئیز هی در بسیاری از سایت‌ها به زبان انگلیسی ممکن است؛ اما اگر بخواهیم به شفای زندگی برگردیم، این کتاب پس از انتشار به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری دنیا تبدیل شد و تا سال ۲۰۰۸ بیش از ۳۵ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد. این کتاب به بیش از سی زبان هم برگردانده شده است.

آنچه لوئیز هی در این کتاب مدنظر قرار داده است این است که بیماری‌های انسان ریشه در روان او دارند و افکار ناسالم می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلف در انسان شود. افراد زیادی مدعی هستند که کتاب او توانسته به آن‌ها کمک کند تا به کمک شفای درون سالم‌تر باشند اما جامعه‌ی علمی و به‌خصوص پزشکان به بخشی از صحبت‌های او انتقادهای جدی دارند و معتقدند بسیاری از ادعاهای این نویسنده مستندی ندارند. متن کتاب شفای زندگی بسیار گیرا و دوست‌داشتنی نوشته‌شده است و خواننده را وادار می‌کند به خواندن ادامه دهد. فصل پانزدهم کتاب شفای زندگی به داستان زندگی خود او پرداخته که بسیار محنت‌بار و دردناک است.

فهرست کتاب صوتی شفای زندگی

فصل اول: آنچه بدان ایمان دارم

فصل دوم: جلسه‌ای با لوئيس

فصل سوم: مشکل از کجاست؟

فصل چهارم: آیا حقیقت دارد؟

فصل پنجم؛ اکنون باید چه کار کنیم؟

فصل ششم: مقاومت در برابر تغییر

فصل هفتم: راه‌های تغییر

فصل هشتم: نوسازی

فصل نهم: تمرین روزانه

فصل دهم: رابطه‌ها

فصل یازدهم: کار

فصل دوازدهم: موفقیت

فصل سیزدهم: ثروت

فصل چهاردهم: جسم

فصل پانزدهم: داستان زندگی من

درباره لوئیز هی، نویسنده کتاب صوتی شفای زندگی

لوئیز هی نویسنده‌ و سخنران انگیزشی آمریکایی بود که در فقر به دنیا آمد اما در سال ۲۰۱۷ و نود سالگی در ثروت و شهرت از دنیا رفت. او معتقد بود آنچه باعث شد بتواند از گذشته و کودکی دردناکش در لوس‌آنجلس فاصله بگیرد، روزهای سخت کارهای پست در شیکاگو را پشت سر بگذارد و بیشتر برای خودش ارزش قائل شود تفکر مثبت بوده است. او سال‌ها در نیمه‌ی قرن بیستم به‌عنوان یک مانکن و مدل فعال بود و با یک میلیونر هم ازدواج کرد اما خودش معتقد است در همین سال‌ها هم زندگی ارزشمندی نداشته است. او در سال ۱۹۸۴ کتاب شفای زندگی را منتشر کرد که به‌نوعی تجربیات خودش بود. او هرگز در زندگی‌اش تحصیلات آکادمیک نداشته و در پانزده‌سالگی به دلیل حاملگی ناخواسته مجبور شد مدرسه را ترک کند اما افراد زیادی پای حرف‌هایش نشستند و از او درس گرفتند. کتاب‌ها و فایل‌های صوتی متعددی از لوییز هی باقی‌مانده که از میان آن‌ها می‌توان به «زندگی، بازتاب سفر در شما»، «قدرت در درون شماست»، «۱۰۱ راه برای سلامتی و شفا»، «قدردانی یک راه زندگی» و «خودت را دوست داشته باش» اشاره کرد.

ترجمه و انتشار کتاب صوتی شفای زندگی در ایران

کتاب شفای زندگی لوییز هی از آن دسته کتاب‌هایی است که در ایران نسخه‌های متعددی دارد. یکی از ترجمه‌های خوب این کتاب، کتاب شفای زندگی ترجمه مریم کاظمی است. ترجمه‌ی گیتی خوشدل از این کتاب هم ترجمه‌ی بسیار مشهوری است. نگار صالحی هم کتاب شفای زندگی را به فارسی برگردانده است. استودیو نوار کتاب صوتی این ترجمه را با صدای سحر بیرانوند در بازار کتاب ایران منتشر کرده است. خرید و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی در همین صفحه ممکن است و می‌توانید با کلیک روی عکس کتاب شفای زندگی آن را روی کتابخوان فیدیبو بشنوید.

چرا باید کتاب صوتی شفای زندگی را شنید؟

کتاب شفای زندگی کتاب صوتی جالبی است. کتابی با دیدگاهی خاص که معتقد است که بسیاری از مشکلات انسان‌ها ریشه در روانشان و به‌خصوص رفتارهایی که در کمتر از سه‌سالگی با آن‌ها شده دارد و انسان باید با آن‌ها روبه‌رو شود و برای آن‌ها راه‌حل پیدا کند. لوئیز هی در کتاب شفای زندگی از این هم پیش‌تر رفته و معتقد است بیماری‌های جسمی هم از دردهای روانی نشات می‌گیرند و به این شیوه قابل درمان هستند. او در کتابش مجموعه تمرین‌های مفصلی را در نظر گرفته که شاید شنیدن و انجام دادنش بتواند برای افراد مختلف راهگشا باشد.

در بخشی از کتاب شفای زندگی می‌شنویم

این قدرت نهفته‌ی درون است که اندیشه‌ها را به تجربه تبدیل می‌کند. درگذشته آگاه نبودیم و این قدرت را برای ایجاد تجربه‌هایی استفاده می‌کردیم که خواسته‌ی حقیقی ما نبودند. اکنون مسئولیت خود را می‌پذیریم و هوشیارانه عمل می‌کنیم و یاد می‌گیریم که از این آگاهی در مسیر مثبت و برای خیر و صلاح خودمان استفاده کنیم. وقتی از مراجعانم می‌خواهم نگرش جدیدی به موضوعی داشته باشند و یا افرادی را ببخشند اغلب اوقات عصبی می‌شوند و دندان‌هایشان را به هم قفل می‌کنند و گارد می‌گیرند و دست به سینه می‌نشینند. شاید حتی از شدت عصبانیت مشت‌هایشان را گره کنند. همه‌ی این‌ها بیانگر مقاومت شدید است و متوجه می‌شوم که به هدف زده‌ام. همه‌ی ما باید از زندگی‌مان درس‌هایی بیاموزیم. به ظاهر دشوار به نظر می‌رسد ولی این همان درس‌هایی هستند که خودمان انتخاب کرده‌ایم. اگر برایمان آسان است پس درس‌های ما نیستند و در واقع همان درس‌هایی هستند که از قبل می‌دانستیم. ما برای نوسازی به نگرشی کل نگر نیاز داریم. فلسفه‌ی کل‌نگر به معنای پرورش و خدمت به تمامی وجوه هستی است. جسم و ذهن و جان. اگر هرکدام نادیده گرفته شود نگرشمان ناقص می‌شود و تمامیت ندارد. آنچه مهم است این است که تمام این زمینه‌ها را در نظر بگیریم و اصلاً مهم نیست از کجا شروع کنیم. اگر از جسمتان شروع می‌کنید باید به تغذیه بها بدهید و رابطه‌ی بین تغذیه و آشامیدنی‌ها و اثر آن‌ها بر احساس‌هایمان را بدانیم. باید بهترین تغذیه را برای خودتان انتخاب کنید. برای این کار می‌توان از گیاهان، ویتامین‌ها، داروهای هومیوپاتیک و گل‌های دارویی بچ استفاده کرد و یا از روش کولونیکس، برای تمیز کردن روده‌ها بهره برد. بهتر است تمرینات ورزشی‌ای که به آن علاقه داریم را انتخاب کنیم. ورزش ما را قوی‌تر می‌کند و جسممان را جوان نگه‌ می‌دارد.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
262.۲۳ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۱۸:۳۰
نویسندهلوییز هی
مترجمنگار صالحی
راویسحر بیرانوند
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۶۲.۲۳ مگابایت
۰۶:۱۸:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
پربار 🌳 (2)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
5 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

محتوا و معنای این کتاب عمیق تر و کاربردی تر از آنست که در ابتدا به نظر می رسد. هر عبارت آن نکته ای ارزشمند دربر دارد. خوانش آن بسیار عالی و دلنشین است و ترکیب صدای دریا و پرندگان آن را دلنشین تر کرده است. سپاس از پدید آورندگان این اثر.

1

بسیار کلیشه ای و آرمان گرایانه بود امتیاز بسیار ضعیف ۱۰ از ۱۰۰ .

5

کتاب خوبیه و پیشنهاد میکنم بخونید

5

ترجمه خانم خوشدل یکم کاملتره

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

بهترین کتابه حتما بخرید و کوش بدید

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

پیشنهاد میشه ،عالی بود

5

یکی از بهترین کتابایی که خوندم

5

نظر من پنج ستاره.

5

عالی

نمایش 1 نقد دیگر
4.2
(19)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
94,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای زندگی
شفای زندگی
لوییز هی
استودیو نوار
4.2
(19)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
94,000
تومان