0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
21 روز تا رسیدن به تحول
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 21 روز تا رسیدن به تحول

نویسنده:
لوییز هی
ناشر:
سبکتو
درباره 21 روز تا رسیدن به تحول

«همه‌ی ما به دنبال بهتر شدن هستیم تا بتوانیم رفتارهای درست را جایگزین عادت‌های بد کنیم. اگر این کتاب در دست شماست یا به آن گوش می‌دهید باید به شما تبریک گفت که تصمیمی آگاهانه گرفتید و زندگی خود را به سمت موفقیت و تغییرات مثبت پیش می‌برید.» این جملات در آغاز مقدمه‌ی لوئیز هی نویسنده‌ی کتاب بیست‌ویک روز برای تحول آمده است. این کتاب برای تمام کسانی است که یک‌بار برای همیشه تصمیم گرفته‌اند زندگی خود را تغییر دهند و بهتر زندگی کنند.

‌درباره‌ی کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول اثر لوئیز هی

بیست‌ویک روز برای تحول یکی از آثار لوئیز هی و یکی از آثار برجسته‌ی حوزه‌ی روانشناسی موفقیت است. همه‌ی افراد در زندگی روزهایی را گذرانده‌اند که در آن روزها احساس نارضایتی داشته‌اند و معتقد بوده‌اند که به آنچه لیاقتشان در زندگی بوده نرسیده‌اند. لوئیز هی معتقد است انسان باید ریشه‌های نارضایتی‌اش از زندگی را در خودش جست‌وجو کند و تغییر را از خودش شروع کند. او معتقد است دور ریختن عادت‌ها و ذهنیت‌های غلط و مخرب به انسان کمک می‌کند در مسیر درست زندگی گام بردارد. او در کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول یک برنامه‌ی کوتاه بیست‌ویک روزه ارائه کرده است که در آن عمده‌ترین عادت‌های بد انسان‌ها بیان‌شده و برای تغییرشان راه‌حل‌هایی ارائه‌شده است. او این کتاب را بر اساس تجربیات شخصی‌اش نوشته است و زندگی پرفرازونشیب خودش در نگارش بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول بسیار مؤثر بوده است.

مروری بر فصل‌های کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول

در مقدمه‌ی کتاب لوئیز هی وعده داده است که بیست‌ویک عادت این کتاب می‌تواند عادت‌های غلط و باورهای پوسیده را از زندگی شما دور کند و درنتیجه آرامش و انرژی را به زندگی شما برگرداند. او برای هرروز یک عادت در نظر گرفته است و در هر فصل تمریناتی نیز آورده که برای عملی شدن آموزه‌هایش کارآمد خواهد بود. این بیست‌ویک عادت به شرح زیرند:

روز اول: عبارت‌های تأکیدی

روز دوم: قدرت عبارت‌های تأکیدی

روز سوم: اعتمادبه‌نفس

روز چهارم: تغییر

روز پنجم: احساسات

روز ششم: افکار انتقادی

روز هفتم: رها کردن گذشته

روز هشتم: بخشش

روز نهم: سلامتی

روز دهم: به‌سوی سلامتی بیشتر

روز یازدهم: دوست داشتن خود

روز دوازدهم: دوست

روز سیزدهم: روابط عاشقانه

روز چهاردهم: خلاقیت

روز پانزدهم: کار

روز شانزدهم: پول و رفاه

روز هفدهم: رفتارهای عادتی

روز هجدهم: بالا رفتن سن

روز نوزدهم: زندگی بدون تشویش و نگرانی

روز بیستم: تمرین عبارات تأکیدی

روز بیست‌ویکم: دور ریختن اتفاقات بد زندگی

درباره‌ی لوئیز هی نویسنده‌ی کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول

 

لوئیز هی louise hay متولد اکتبر 1926 در لس‌آنجلس آمریکاست. او یکی از مشهورترین معلمان انگیزشی آمریکا بوده است و باور دارد که انسان‌ها با تغییر عادت‌های بدشان می‌توانند در زندگی خود تغییری شگفت‌انگیز ایجاد کنند.

او سال 1984 هی هاوس را پایه‌گذاری کرد. این مکان کم‌کم توانست جایگاه خود را پیدا کند و تا سال 2015 به ناشر اصلی کتاب‌ها و میکرو کتاب‌های بیش از صد و سی نویسنده‌ مانند وین دایر (wayne dyer)، دیپاک چوپرا (Deepak chopra) و دیگران شد. لوئیز هی در کنار این شرکت چاپ و نشر بنیاد خیریه‌ای هم راه انداخته بود و آن را اداره می‌کرد.

لوئیز هی زن عجیبی است او در 14 سالگی مادر شده و چالش‌های بسیار سختی را در زندگی پشت سر گذاشته است. او در 70 سالگی اولین نمایشگاه نقاشی‌اش را برگزار کرد. سال 2008 از روی زندگی این زن نویسنده منتشر شد. این فیلم «you can heal your life» نام دارد و لوئیز هی درباره‌ی آن گفته است: «این فیلم داستان زندگی من، آموزه‌هایم و اینکه چگونه اصول آموزه‌هایم را در زندگی خود به‌کاربرده‌ام است.» او برنده‌ی جایزه‌ی مینروا Minerva در کنفرانس زنان شده است.

او سال 2017 در سن نودسالگی درگذشت از میان آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «شما می‌توانید زندگی‌تان را بهبود ببخشید»، «قلب، سرچشمه‌ی افکار»، «زندگی، بازتاب سفر در شما»، «افکار و رژیم غذایی»، «قدردانی، یک‌راه زندگی»، «خودت را دوست داشته باش» و «قدرت در درون شماست» را نام برد.

ترجمه‌ی کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول به فارسی

انتشارات سبکتو ناشری است که با تولید میکروبوک و میکرومقاله تلاش دارد سرانه‌ی کتاب‌خوانی را در ایران افزایش دهد و با ترجمه‌ی آثار ارزشمند کم‌حجم خوراک خوبی برای خوانندگان ایرانی فراهم کند. این ناشر برای این کار گروهی از مترجمان توانمند تشکیل داده است که آثار مختلف را با دقت انتخاب و ترجمه می‌کنند. این گروه تلاش می‌کند سبک خاصی از زندگی را برای تغییر ارائه دهد.

انتشارات سبکتو کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول را با ترجمه‌ی گروه مترجمان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول را خواند؟

بیست‌ویک روز برای تحول کتابی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این کتاب تلاش کرده است تغییراتی را در طی بیست‌ویک روز برنامه‌ریزی کند که باعث تغییر سبک زندگی و درنتیجه افزایش میزان رضایت از زندگی شود. این کتاب برای همه‌ی کسانی که تلاش می‌کنند زندگی خود را از آشفتگی درآورند و سبک و شیوه‌ای مشخص برای زندگی ایجاد کنند بسیار مناسب است. واقعیت این است که ایجاد تغییر نیاز به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری دارد و کتاب بیست‌ویک روز برای تحول تلاش کرده است این برنامه را در اختیار مخاطبانش بگذارد.

کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول را فرناز عبدالحمید به عهده داشته است

کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب بیست‌ویک روز برای رسیدن به تحول اثر لوئیز هی بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
53.۸۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۵:۲۵
نویسندهلوییز هی
مترجمگروه مترجمان
راویفرناز عبدالحمید
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۳.۸۴ مگابایت
۰۱:۰۵:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
39 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
13 ٪
1
ستاره
13 ٪
18 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب جالبی بود. من این کتاب رو در قالب یک برنامه ی ۲۱ روزه گوش کردم و به نظرم درست این هست که فقط روزی ۱ نکته از ۲۱ نکته ی کتاب شنیده بشه، همینطور با یادداشت برداری و عمل به راهنمایی های کتاب میشه تاثیرگذاری اون بر زندگی رو بیشتر کرد.

4

من نمونه رو گوش کردم و بنظرم تن صدای گوینده و نحوه خواندن آن درخور یک کتاب انگیزشی نیست چرا ک انگار گوینده کاملا کم انرژیست.

4

جملات تاکیدی مثبتی که باید در هر روز بخودتان بگویید را از این کتاب بادداشت کرده و هر روز برای خود بازگو کنید.زندگی متحول میشود.

3

خوب بود منتها یکم حالت کلیشه ای و تکرار یکسری تمرینها که تو تمام کتابای موفقیت اومده بود ولی رو هم رفته قابل استفاده بود

4

عالی کتاب کوین ترودو,آرزوی تو دستور توست که بسیار نایاب و در زمره تمرینات مثبت اندیشی ست رو هم قرار بدهید

1

اگه میشد صفر ستاره میدادم یا منفی حیف پول واقعا این چی بود آخه ! خلاصه میکروکتاب بود افتضاح

2

مطالب خوبه ولی لحن و نحوه خواندن گوینده بسیار آماتور و حتی آزاردهنده !

4

چقدر این راوی بد و بیحال میخونه کتاب را به فنا داد

5

فوق العاده

4

ای کاش صوتی نبود.خودم بتونم بخونم خیلی بهتر میفهمم

نمایش 8 نقد دیگر
3.6
(23)
9,800
٪50
4,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
21 روز تا رسیدن به تحول
٪50
21 روز تا رسیدن به تحول
لوییز هی
سبکتو
3.6
(23)
9,800
٪50
4,900
تومان