0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلاب
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قلاب

چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند
نویسنده:
نیر ایال
درباره قلاب

قلاب: چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند (Hooked: how to build habit-forming products)  یکی از بهترین کتاب‌های حوزه کسب‌وکار است. در حالی که ساخت محصولی پرفروش در دنیای پر از رقابت امروز سخت است قلاب نوشته شده تا محصولی بسازید که هیچ مخاطبی نتواند آن را نادیده بگیرید. در این کتاب صوتی که نوشته‌ی نیر ایال با همکاری رایان هوور است یک مدل کسب‌وکار به نام قلاب شرح داده می‌شود که در این مدل هر فردی که قصد دارد طراحی و ساخت محصولی را شروع کند باید به پنج سؤال اساسی پاسخ دهد. سپس نویسندگان یک فرایند چهارمرحله‌ای معرفی می‌کنند که به مخاطب می‌گوید چطور می‌توان قلاب‌های اثربخش برای درگیرکردن و جذب مشتری آن هم بدون هزینه‌های بالای تبلیغات داشت. مطالعه این کتاب را به  تمامی مدیران محصول، طراحان، بازاریابان و کسانی که قصد دارند کسب‌وکار خود را شروع کنند پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب قلاب از دیدگاه خوانندگان حرفه‌ای کتاب منتخب سال آمازون شده است.

معرفی نیر ایال و رایان هوور 

نیر ایال (Nir Eyal) متولد ۱۹۸۰ نویسنده، مدرس و کارآفرین آمریکایی است. او در زمینه تبلیغات فعالیت می‌کرد و به مرور به روان‌شناسی کاربران و مصرف‌کنندگان علاقه‌مند شد. به دنبال این علاقه در زمینه مهندسی رفتار شروع به کار کرد و پژوهش‌ها و کتاب‌های متعددی درباره ترکیب روان‌شناسی و فناوری و تجارت نوشته است.

رایان هوور (Ryan Hoover) از فعالان حوزه فناوری است که شرکتی با شهرتی جهانی به نام پروداکت هانت را تأسیس کرده است. این شرکت به «محل کشف پدیده‌ی بعدی فناوری» معروف است.

پنج دلیل برای خواندن کتاب قلاب

کتاب قلاب که به رأی مخاطبان سایت  Goodreads از پرکاربردترین کتاب‌هایی است که در حوزه محصول و کسب‌وکار نوشته شده است، به شما می‌آموزد چطور مخاطبان و مشتریان را به سمت خرید محصول خودتان سوق دهید. در ادامه دلایل بیشتری برای خواندن این کتاب ارائه می‌دهیم:

  • ابزار و راهکارهای این کتاب در بهبود کسب‌وکارهایی که در فضای رقابتی فعالیت می‎کنند بسیار مؤثر هستند.
  • قلاب به شما می‌آموزد چطور باتوجه‌به مقوله عادت‌ها، مشتریان وفادار برای محصولتان  جذب کنید.
  • این کتاب محرک‌های درونی یا بیرونی جذب مخاطب و چگونگی کشف آن را به مدیران محصول معرفی می‌کند.
  • کسب‌وکارهای موفق زیادی در کتاب قلاب مثال زده شده‌اند که می‌توان از روش موفقیت آنان درس گرفت.
  • به‌کارگیری توصیه‌های این کتاب منجر به تغییر رفتار مشتری و در نهایت خرید از شما می‌شود.

کتاب صوتی قلاب، چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند با ترجمه سعید قدوسی‌نژاد و گویندگی محسن خدری توسط استودیو نوار منتشر شده است. همچنین این کتاب صوتی پرطرفدار در دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش در فیدیبو برای علاقه‌مندان به حوزه محصول و کسب‌وکار قابل‌دانلود است.

در بخشی از کتاب قلاب می‌شنوید:

فناوری‌های مورداستفاده ما اگر نگوییم اعتیاد تمام‌عیارند، دست‌کم به وسواس تبدیل شده‌اند. یک آن می‌خواهی پیامی بخوانی یا سری به یوتیوب، فیسبوک یا توییتر بزنی، که می‌بینی یک ساعت است داری به موبایلت ور می‌روی و صفحات را مرور می‌کنی. میل مفرطی است که احتمالاً در تمام طول روز وجود دارد؛ اما بعید است متوجهش بشوی. دانشمندان روان‌شناسیِ شناختی عادت را «رفتارهای خودکاری که با نشانه‌های موقعیتی به جریان می‌افتند» تعریف می‌کنند: کارهایی که بدون تفکر آگاهانه یا با حداقل آگاهی انجام می‌دهیم. محصولات و خدماتی که از روی عادت از آنها استفاده می‌کنیم رفتار روزمره ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و این درست همان چیزی است که مدنظر طراحان این محصولات بوده است. فعالیت‌های ما را مهندسی کرده‌اند. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قلاب

از نظر خوانندگان کتاب قلاب یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌هایی است که هر طراح محصول باید آن را بخوانند.  اگر شما نیز از شنیدن این کتاب لذت بردید کتاب‌های زیر نیز پیشنهاد فیدیبو به شماست:

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
250.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۱:۳۱
نویسندهنیر ایال
مترجم سعید قدوسی نژاد
راویمحسن خدری
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۵۰.۸۷ مگابایت
۰۶:۰۱:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
21 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خوبی بود اما بنظرم در کنار کتاب مسری میتواند موثرباشد. در کتابی مثل مسری، کمی مطالب روانتر بیان شده بود. تمرینهای آخر هر فصل این کتاب، جزء نقاط قوتش بود. به نظر من راوی کتاب بهتر بود با کمی سرعت بیشتر، کتاب را میخواندند. با تشکر از فیدبو

5

کتاب فوق العاده که با مرتب سازی اشتباه فصل ها فاتحش رو خوندن فصل ٥ تو شیشه یهو گوینده خودش رو معرفی می کنه و خداحافظی بعد می بینید فصل بعد تازه اومد و....

1

من با اینکه کتاب صوتی خریداری کردم، و دانلود کردم، اما همچنان باید اینترنت روشن باشه، این منصفانه نیست

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

نکات جالب و ظریفی را بیان کرد و صدای گوینده هم شیوا و گیرا بود

5

I Think , This is the best book I,ve ever read.

1

محتوای قوی ندارد

1

خوب نبود

5

خوب بود

5

عالییی

3.7
(19)
گیرا 🧲 (2)
120,000
٪30
84,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
قلاب
قلاب
چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلاب
٪30
قلاب
چگونه محصولی بسازیم که مخاطب را شبانه روز درگیر کند
استودیو نوار
3.7
(19)
گیرا 🧲 (2)
120,000
٪30
84,000
تومان