0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
و کوهستان به طنین آمد

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد

نویسنده:
خالد حسینی
درباره و کوهستان به طنین آمد

- درباره کتاب صوتی و کوهستان به طنین آمد: فقر می‌تواند آدم را مجبور به کارهایی کند که تا قبل از آن، حتی لحظه‌ای هم فکرش را نمی‌کرد. فقر باعث می‌شود تا آدم‌ها، در جنگ درونی، خودشان را به نداری و نداشته‌ها ببازند. «و کوهستان به طنین آمد» قصه‌ی روابط عاطفی و فقر است. دختر کوچک افغانی به اسم پری، برادرش عبدالله را خیلی دوست دارد و می‌خواهد همیشه کنارش بماند. اما پدر، به دلیل فقر، مجبور می‌شود او را به خانواده‌ای ثروتمند بفروشد. پری به ناچار با خانواده جدیدش روانه فرانسه می‌شود. اما ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. دلتنگی عبدالله، برادر بزرگ‌تر، برای خواهر کوچکش، بخش دیگری از این قصه است. خالد حسینی نویسنده افغانی‌تبار مانند یک قصه‌گو ماهر، زندگی این دو کودک افغان را با خرده‌روایت‎های دیگر تعریف می‌کند. ازآنجاکه خالد حسینی تا قبل از مهاجرت به آمریکا، تجربه زندگی در کابل را داشته، به‌خوبی توانسته است با فضاسازی و پرداخت شخصیت‌ها و اوضاع افغانستان شنونده را در بطن داستان قرار دهد. - درباره کتاب صوتی «و کوهستان به طنین آمد»: کتاب صوتی «و کوهستان به طنین آمد» نه فصل دارد و به‌مدت ۳۳ هفته در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. تنها پس از گذشت پنج ماه از انتشار این کتاب، سه میلیون نسخه از آن فروخته شد. وندی اسمیت، منتقد لس‌آنجلس تایمز این کتاب را «به شدت غم‌انگیز، اما سرشار از عشق» توصیف کرده است. همچنین «فران هاثورن» منتقد نشنال (روزنامه‌ی خصوصی انگلیسی‌زبان) نیز کتاب را با عبارات «داستان‌سرایی استادانه» و «وصفی فراموش‌نشدنی از افغانستان ویران شده» توصیف کرد. نویسنده در این کتاب فقط به روایت زندگی این خواهر و برادر نمی‌پردازد. کتاب «و کوهستان به طنین آمد» روایت یک نسل است؛ روابط برادران و خواهران، عموزاده‌ها و دایی‌زاده‌ها، مستخدمان و سرایداران و... . - چرا شنیدن کتاب صوتی «و کوهستان به طنین آمد» را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ این کتاب صوتی، یک قصه نیست. هزار قصه است از چند نسل و افغانستانِ زیبا و مهجور! از حضور طالبان گرفته تا حمله‌ی نظامی آمریکا، افغانستان و حوادثش همیشه توجه ما را به خود جلب کرده و اندوه بر دل‌هایمان نشانده است. به همین خاطر شنیدن کتاب‌هایی با این موضوع، به‌ویژه کتاب صوتی «و کوهستان به طنین آمد» ما را در دل قصه افغانستان و مردمانِ خوب و هم‌زبانش قرار می‌دهد و کمک می‌کند تا این همسایه‌ی دیران را بهتر بشناسیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
800.۷۰ مگابایت
مدت زمان
۱۹:۱۸:۵۹
نویسندهخالد حسینی
مترجمنسترن ظهیری
راویحامد فعال
راوی دومتایماز رضوانی
راوی سوم پیمان قریب پناه
ناشراستودیو نوار
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۰۰.۷۰ مگابایت
۱۹:۱۸:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 21 مخاطب
تلخ ☕️ (2)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
28 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

اگر کسی معایب آمریکا را به این خوبی بیان کند بازهم امثال فران هاثورن آثار او را داستان سرایی استادانه خواهند نامید، یا فقط سیاهه ها یا سیاهه نمایی های شرق را می ستایند. آیا بهتر نیست آمریکا که ادعای صلح و انسان دوستی دارد انتقام و فرصت طلبی بیش از یازده ساله خود در روز یازده سپتامبر را رها کند تا مردم افغانستان رنگ آرامش به خود ببیند. جالب است امریکا از قلم نویسنده افغانستان تعریف می کند اما کشورش را به توپ می بندد؛ تازه جالب‌تر اینکه از وضع نامطلوب زنان افغانستان شکایت دارد اما فقط زنان جوان و زیبا را در سفارت آمریکا به کار می گیرد؛ و آنان را از فرهنگشان بیزار می سازند.

3

کتاب خوبی بود. بخش میانی کتاب کسل‌کننده بود. در مجموع نسبت به &#۳۴;بادبادک‌باز&#۳۴; و &#۳۴;هزار خورشید تابان&#۳۴; ضعیفتر بود و بیشتر نام خالد حسینی من رو به سمت کتاب کشوند. خوانش کتاب خوب نبود. چند راوی بودن کتاب اصلن جالب نبود و خیلی بی‌روح و گاهی با اشتباه جملات رو میخوندن.

3

فصل هاي اول خیلی متن گیرا بود اما نویسنده به تدریج داستان رو بی دلیل و با توصیف های تکراری و اضافه گویی کش داده روخوانی فصل ۴ بدون تسلط و فصل آخر صدای خانم خام و بی احساس بود

3

خوب بود البته بیشتر اینکه با کنجکاوی گوش دادم به خاطر خالد حسینی بود چون همش منتظره یک اتفاق جالب بودم اما تا الان اتفاقی نیفتاده .اما در کل معمولی رو به خوب بود

3

خوب بود ولی نه به اندازه ی آثار قبلی خالد حسینی که خوندم ، بیشتر به خاطر نویسنده کتاب رو انتخاب کردم، خالد حسینی تبحر عجیبی تو مجسم کردن جزییات داره

4

خوب بود، لحن راوی ها هم مناسب بود منتها دو فصل آخر به شدت بیهوده، ملال آور و طولانی بود، در حالی که میشد خیلی مختصرتر و به اندازه‌تر باشن.

3

خیلی کش دار و طولانی بود هر قسمت و حوصله سر بر متاسفانه، دو قسمت هم کاملا گنگ بود و خواننده رو از مسیر اصلی داستان دور میکرد.

5

برای خوندن این کتاب صبر حوصله بخرج دهید داستان زیبایی داره واقعا راوی هم حرفه ای روایت کرده👍

1
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️

با بیان زیبا گوینده ها شنیدنی شد ولی داستان اصلا منسجم نبود

4

خوب بود ولي هيچ كدوم بادبادك باز نميشه

نمایش 2 نقد دیگر
3.7
(22)
تلخ ☕️ (2)
170,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
و کوهستان به طنین آمد
و کوهستان به طنین آمد
خالد حسینی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
و کوهستان به طنین آمد
و کوهستان به طنین آمد
خالد حسینی
استودیو نوار
3.7
(22)
تلخ ☕️ (2)
170,000
تومان