0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کی

ترفندهای علمی زمان سنجی عالی
نویسنده:
دنیل اچ پینک
درباره کی
دنیل اچ پینک (DANIEL H. PINK)، ایده‌پرداز مطرح حوزه موفقیت و کسب‌وکار، و نویسنده کتاب‌های پرفروش «انگیزه - DRIVE» و «TO SELL IS HUMAN»، ترفندهای علمی زمان‌سنجی را شناسایی کرده تا به ما کمک کند که در کار و زندگی موفق‌تر باشیم. همه ما می‌دانیم زمان‌سنجی همه چیز است، اما در مورد خود زمان و زمان‌سنجی اطلاعات کمی داریم. زندگی ما جریان پیوسته‌ای است از تصمیم‌های «کِی»؛ چه وقت یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنیم، کِی یک کلاس را زمان‌بندی کنیم، کِی در یک رابطه عاطفی با فرد دیگری جدی شویم، و ... ما تاکنون این تصمیمات را بر اساس بینش و حدس‌وگمان‌هایمان اتخاد می‌کرده‌ایم. اغلب فرض می‌شود که زمان‌سنجی یک هنر است. اما دنیل پینک در کتاب «کِی؛ ترفندهای علمی زمان‌سنجی عالی» نشان می‌دهد که زمان‌سنجی در واقع یک علم است. دنیل پینک بر اساس مجموعه‌ای گسترده و غنی از تحقیقات روانشناسی، بیولوژی و اقتصاد، نشان می‌دهد که بهترین شیوه زندگی، کار و موفقیت چیست. چگونه می‌توانیم با کمک الگوهای نهان زندگی روزانه، بهترین برنامه زمان‌بندی را تدوین و اجرا کنیم؟ چرا برخی شکست‌ها به طرز شگفت‌انگیزی نمرات دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد؟ چگونه می‌توانیم بهترین شروع‌ها را تجربه کنیم؟ چرا نباید بعدازظهرها به بیمارستان مراجعه کنیم؟ چرا آوازخواندن همزمان با دیگران به اندازه نرمش کردن برایمان مفید است؟ بهترین زمان ترک یک شغل، تغییر کار و یا حتی ازدواج کردن، چه وقتی است؟ دنیل اچ پینک در کتاب «کِی»، آخرین تحقیقات و اطلاعات زمان‌سنجی را با داستان‌هایی جذاب و آموزنده و نیز توصیه‌هایی عملی و کاربردی ترکیب کرده، تا به مخاطبان، بینشی عمیق و متقاعدکننده بدهد که بتوانند زندگی غنی و دوست‌داشتنی‌تری را تجربه کنند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
439.۲۴ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۵۹:۴۰
نویسنده دنیل اچ پینک
مترجم تیم ترجمه نشر نوین
راویحسین غلامی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۹.۲۴ مگابایت
۰۷:۵۹:۴۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
6 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

متاسفانه راوی اسامی معروفی مثل همینگوی رو هم اشتباه تلفظ میکنند، در مورد کتاب هم باید بگم بیش از اندازه به مرور ادبیات پیشین تحقیق پرداخته شده‌ و موارد تازه و کاربردی اندک ارائه می شود.

4

کتاب خیلی عالی هست،گوینده هم صدای خوبی دارن ولی انگار دارن اخبار میگن?دقیقا انگار داریم از رادیو اخیار گوش میدیم. کلمه ای مثل روان رَنْجور که خیلی رایج هست رو بارها روان رَنجوَر میخونن…

4

کتاب رو هنوز گوش ندادم ولی خوشحالم راویش آقای غلامی هست در واقع صدای آقای غلامی برای اینجور کتاب های غیر داستانی خوب هست

2

متاسفانه صداي موزيك خيلي بد موقع ميكس شده و صداي گوينده و لحنش ، اصلا اجازه نميده بتوني از متن و محتوا لذت ببريد ، نصفه رها كردم .

5

کتاب عالی و صدایی بی نظیر اقای غلامی رو که دیدم راوی است لذت خربد‌کتاب چند برابر شد.

5

بسیار مفید است هرچه زودتر خوانده شود تاثیر بیشتری در زندگی شما خواهد داشت ...

5

غیر قابل توصیف از بس مفید و کامل و مختصره

1

حیف این کتاب با این ترجمه و خوانش?

4.2
(16)
69,000
٪50
34,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
کی
کی
ترفندهای علمی زمان سنجی عالی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کی
٪50
کی
ترفندهای علمی زمان سنجی عالی
نشر نوین
4.2
(16)
69,000
٪50
34,500
تومان