0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کی

معرفی و دانلود رایگان کتاب کی

ترفندهای علمی زمان سنجی عالی
نویسنده:
دنیل اچ پینک
درباره کی
همه می‌دانند که زمان‌سنجی همه چیز است. اما چیز زیادی در مورد خود زمان‌سنجی نمی‌دانیم. زندگی ما زنجیره‌ای از تصمیم‌های پی در پی در مورد «کِی» هستند: کی یک کسب‌وکار را شروع کنیم، کی یک کلاس را در برنامه خود قرار دهیم و یا کی رابطه عاطفی خود با یک فرد دیگر را جدی تلقی کنیم. با این حال، ما این تصمیم‌ها را بر اساس شهود و حدسیات خود اتخاذ می‌کنیم. دنیل اچ پینک، با بهره‌گیری از یک مجموعه غنی از تحقیقات روان‌شناسی، زیست‌شناسی و اقتصاد نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از این الگوهای پنهان جدید استفاده کنیم تا جدول زمانی ایده‌آل خود را ایجاد کنیم. چگونه می‌توانیم یک شروع متزلزل را تبدیل به یک شروع تازه کنیم؟ چرا باید از رفتن به بیمارستان در عصرها خودداری کنیم؟ چرا آوازخوانی به همراه دیگران به اندازه ورزش کردن برای شما مفید است؟ زمان ایده‌آل برای استعفا از یک شغل، تغییر حرفه و یا ازدواج کردن کی است؟ کتاب «کی»، یک روایت شگفت‌انگیز و خواندنی است که در مورد نحوه ایجاد یک زندگی غنی‌تر و پربارتر نکات جذابی را مطرح می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسنده دنیل اچ پینک
مترجم تیم ترجمه نشر نوین
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
When
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۰ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 400 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
پربار 🌳 (5)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
214 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

امیدوارم رایگان بودنش باعث نشه از خوندنش صرف نظر کنید یا جدی نگیریدش. حاضر بودم برای این کتاب خیلی هزینه کنم و اگر نسخه فیزیکیش رو ببینم حتما می‌خرم؛ چون ارزش چندبار خونده شدن رو داره. بسیار هم کاربردیه و من علاوه بر استفاده، نتایج خیلی خوبی هم گرفتم. خوندنش برای افرادی که تازه اول راه هستن (مثل دانشجوها و جوون‌ترها) به‌شدت الزامیه، چون رو تمام تصمیماتشون اثر مثبت می‌ذاره. بقیه هم حتما استفاده کنن چون بدون شک در هر شغل و سنی کاربردیه براشون.

5

عزیزان بخاطر اندک نظرات منفی یا تنبلی یا.... خودتون رو ازین کتاب محروم نکنید. کتاب در عین حال که مملو از ارجاعات به پژوهشهای علمی است و اصلا کتاب اصطلاحا زردی نیست، راهکارها و دید فوق العاده ای برای انجام کارها به آدم‌ میده. در خواندن کتاب عجله نکنید گرچه خودم ظرف ۳روز خوندم و مجذوب کتاب شدم. واقعا باید از همه ی دست اندکاران انتشار رایگان این اثر ارزشمند صمیمانه تشکر🙏🙏🙏 و براشون دعای خیر کنم🤲🤲🤲

5

خیلی کتاب جالبی ست..ولی خوندنش رو صبحها توصیه میکنم :)

1

این همه تعریف تو نظرات منو مشتاق کرد بخونمش. ولی نمیدونم چرا اصلا با این کتاب ارتباط برقرار نکردم. شاید به این دلیل که آثار نویسندگان به مراتب قدرتمندتری مثل دنیل کانمن، نسیم طالب و رولف دولبی و سایر نویسندگان خوب رو خوندم که تو هر صفحه ای که میخونی از موضوع جدیدی که یاد می‌گیری به وجد میایی، رو مطالعه کردم . نویسنده این کتاب به دلیل تکرارهای بی دلیل یک موضوع ساده (مثل سریال های ترکی که قصد کش دادن به داستان های آبکی، جهت طولانی شدن اون) خواننده رو خسته، دلزده و از وقت گذاشتن برای این کتاب پشیمون میکنه. شاید هم ساعت مناسبی رو برای خوندن این کتاب انتخاب نکردم. ولی به نظرم کل محتوا رو میشد تو سی صفحه خلاصه کرد. اونوقت میشد گفت که کتابش ارزش وقت گذاشتن داره.

5

الان در پادکست بی پلاس در موردش شنیدم و علاقمند شدم کتاب رو بخونم . امیدوارم خوب باشه. چون نخوندمش ستاره‌ای هم نمیدم.

4

کتاب خوبی هست ولی چند مسئله اساسی داره صفحه بندی جالبی نداره و به شدت زیاده گویی داره که می تونست با همین تاثیر به ۳۰ درصد کاهش پیدا کنه ولی از لحاظ محتوا اگر بتونید این ماراتن صفحات را رد کنید مطالب خوبی نه الزاما نو و بدیع دستگیر شما میشه الان ۷۰ درصد کتاب را مطالعه کردم

5

مرسی که این کتاب فوق العاده رو رایگان در اختیارمون گذاشتید عالی بود واقعا عالی

5

کتابی مناسب برای افرادی که وقت براشون ارزشمنده، و دوست دارن هر چه بیشتر بهینه باشن. بزرگترین حسن کتاب اینه که خیلی بر اساس تحقیقات معتبر و نتایج اونا، نوشته شده.

5

به نظر من دنیل پینک در این کتاب به نکات بسیار خوب و ریزی اشاره کرده است که احتمالا که نه به احتمال زیاد ما بهش بی توجه بودیم.و افرادی که نمیدانند کی و چگونه کار یا روز خود را شروع کنند میتوانند کتاب را بخوانند.و نکته جالبی که کتاب داشت این بود که ما غالبا به چگونگی و زمان درست انجام کارها توجهی نمیکنیم.

5

برای من به عنوانِ یک دانشجو که تازه اول راه هست و بی تجربه، هر صفحه ی این کتاب پر از درسِ موفقیت بود...و همونطور که توی کامنت دیگه ای دیدم: برای خوندنِ این کتاب، &#۳۴;اول صبح&#۳۴; بهترین زمان هست چون اجازه میده تمرینی که توی کتاب گفته شده رو در طول روز امتحان کرد و بازخوردش رو بررسی کرد!

نمایش 204 نقد دیگر
4.4
(401)
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
رایگان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
کی
کی
ترفندهای علمی زمان سنجی عالی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کی
کی
ترفندهای علمی زمان سنجی عالی
نشر نوین
4.4
(401)
انگیزه‌بخش 🚀 (6)
رایگان