0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیوه گرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ

سیستم فروش خط مستقیم
نویسنده:
جردن بلفورت
درباره شیوه گرگ

«وال استریت» یکی از خیابان‌های معروف نیویورک و محل فعالیت بزرگ‌ترین ساختمان بازار بورس جهان است. نام خیابان «وال استریت» نام گروهی از برجسته‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌ها، اقتصاددانان و مدیران موفق و مشهور دنیاست که در این خیابان رشد و فعالیت کرده‌اند.  این مختصات جغرافیایی، رویدادهای تاثیرگذار تاریخی و حال و هوای خیابان «وال استریت» الهام‌بخش کتاب‌ و فیلم‌های مختلفی بوده است. جردن بلفورت باتجربه‌ی چند ساله‌اش از این خیابان و معاملات مالی موفق‌اش کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم را به نگارش درآورده است تا مسیر پیشرفتش را برای علاقه‌مندان به دنیای فروش درمیان بگذارد.

درباره کتاب صوتی شیوه گرگ

کتاب صوتی شیوه گرگ اثر جردن بلفورت سال 2017 منتشر شد. بلفورت در این کتاب راه‌کارهای عملی و کاربردی برای سیستم‌های فروش ارائه می‌کند و هنر متقاعد کردن مشتری را با ارایه‌ی راه‌کارهایی درباره‌ی چگونگی تاثیرگذاری بر مشتری و فروش گام به گام به خوانندگانش توضیح می‌دهد. جردن بلفورت در این کتاب از روش‌های منحصر به فرد خودش که سبب شد ثروت زیادی کسب کند  و استراتژی‌هایش در فروش را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد.

سایت آمازون درباره‌ی این کتاب نوشته است: «این کتاب بدون در نظر گرفتن سن و سال، تحصیلات یا سطح مهارت، به مخاطبین می آموزد که فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین یا سخنرانی ماهر باشند.»

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم

کتاب صوتی شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم شامل دوازده فصل است که نویسنده طی آن‌ها هر فرد را فارغ از سطح تحصیلات، نوع مهارت و میزان توانایی‌اش به برترین فروشنده تبدیل می‌کند. فصل‌های کتاب عبارتند از «کلید فروش و تأثیرگذاری»، «ابداع خط مستقیم»، «چهار ثانیه ابتدایی»، «لحن صدا و زبان بدن»، «کنترل و مدیریت حالت»، «فرمولی ثابت شده برای مدیریت حالت»، «لحن صدای پیشرفته»، «زبان بدن پیشرفته»، «هنر مشتری‌یابی»، «ده قانون مشتری یابی خط مستقیم»، «هنر و علم ایجاد ارائه‌های فروش سطح جهانی» و «هنر و علم حلقه زدن».

درباره جردن بلفورت، از زندان تا نویسندگی

جردن بلفورت  jordan belfort نویسنده و سخنران انگیزشی، اهل آمریکا در جولای 1962 متولد شد. اغلب مردم نام این نویسنده را با کتاب‌هایی با موضوع موفقیت می‌شناسند درحالی که او مدت 22 ماه در زندان به جرم ایجاد مشکلات مالی در بازار سهام در سال 1999 گذراند.

جردن بلفورت در جوانی بیش از 49 میلیون دلار در سال به دست ‌آورد و چندین سال در بازارهای جهانی فعالیت کرد. او با پشتوانه‌ی تجربیاتش کتاب‌ها و مقالات مختلفی را برای کسانی که می‌خواهند پا به عرصه‌ی چالش‌های اقتصادی و مالی بگذارند، نگاشته است. جوردن بلفورت همچنین به‌عنوان مشاور در شرکت‌های مختلف فعالیت می‌کند و تجربیاتش را در نشریاتی مثل «وال استریت ژورنال» با مردم به اشتراک می‌گذارد.

آثار جردن بلفورت، از گرگ‌های وال استریت

جردن بلفورت سپتامبر سال 2007 خاطراتش را در کتاب «گرگ وال استریت» The Wolf of Wall Street منتشر کرد و کتاب بازتاب زیادی میان علاقه‌مندان به جریان‌های بازار بورس داشت.

 او پس از نوشتن کتاب «گرگ وال استریت» کتاب دیگری به نام «دستگیری گرگ وال استریت» Catching the Wolf of Wall Street را در سال 2009 منتشر کرد که محتوای آن هم مرتبط با شگردهای اقتصادی و مالی جردن بلفورت در وال استریت بود. این دو کتاب پس از انتشار، به‌سرعت به بیست و پنج زبان دیگر ترجمه شدند و در بیش از شصت کشور دنیا منتشر شدند.

جردن بلفورت علاوه‌بر نوشتن کتاب‌های موفقیت در فروش، سخنرانی‌هایی زیادی نیز در زمینه‌ی فروش برگزار کرده است. او مجموعه مقالات و تجربیاتش که در کلاس‌های آنلاینش با هزینه حدود ۲۰۰۰ دلار برگزار می‌شد را در کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم با نام اصلی Way of the wolf جمع‌آوری کرد و در اختیار همه علاقه‌مندان به فروش در سراسر دنیا گذاشت.

فیلم سینمایی گرگ وال استریت

براساس داستان زندگی جردن بلفورت سال 2013 «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان ایتالیایی آمریکایی فیلم سینمایی «گرگ وال استریت» را ساخت.  فیلم «گرگ وال استریت» با سوژه‌ی جذابش به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اسکورسیزی تبدیل شد  و بازیگران به‌نامی از جمله «لئوناردو دی کاپریو»، «مارگو رابی» و « جونا هیل» در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند. در این فیلم فساد‌های مالی در وال استريت به نمایش گذاشته شده و جردن بلفورت پس از این فیلم به شهرت بیشتری رسید.

«هیچ کسی آن چیزی را که شما می‌فروشید، نمی‌خرد، افراد آن چیزی را می‌خرند که برای آنها ارزش دارد.» یکی از دیالوگ‌های ماندگار فیلم گرگ وال استریت است تسلط جردن بلفورت بر مهارت فروش را به خوبی نمایش می‌داد.  

ترجمه فارسی کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم

کتاب شیوه گرگ، سیستم فروش خط مستقیم را امیرپویا چراغی به فارسی ترجمه کرده و ناشر صوتی نوین توسعه نسخه صوتی کتاب را در اختیار فیدیبو قرار داده که در همین صفحه برای خرید و دانلود موجود است. امیرپویا چراغی مترجم این اثر، کتاب‌های دیگری را نیز در زمینه‌ی موفقیت مالی و سرمایه‌گذاری به فارسی ترجمه کرده است که می‌توان به کتاب صوتی «فرمول برنامه ریزی» نوشته‌ی «دیمون زاهاریادس» اشاره کرد. کتاب صوتی فرمول برنامه ریزی برای خرید و دانلود در سایت و اپلیکیشن فیدیبو در دسترس  است.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ می‌شنویم

خوب یا بد باید این حقیقت را بپذیریم که به عنوان انسان ما ذاتا موجودات ترسویی هستیم. دائما اطراف‌مان را وارسی کرده و برحسب دریافت‌مان از آن تصمیمات فوری اتخاذ می‌کنیم. آیا امن است؟ آیا خطری در کمین هست؟ آیا لازم هست تا درباره‌ی چیزی بسیار محتاط عمل کنیم؟ این نوع از تصمیم‌گیری سریع به روزهای غارنشینی و به مغز خزنده‌ی ما بازمی‌گردد. در آن دوران وقتی چیزی می‌دیدیم فورا باید آن را وارسی کرده و تصمیم می‌گرفتیم که بمانیم یا فرار کنیم. تنها پس از آن‌که مطمئن می‌شدیم در امان هستیم تصمیم می‌گرفتیم که آیا بمانیم به‌دنبال مزایایی احتمالی بگردیم یا خیر؟

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
370.۹۷ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۳:۰۳
نویسندهجردن بلفورت
مترجمامیرپویا چراغی
راویحسین غلامی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۳/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷۰.۹۷ مگابایت
۰۹:۲۳:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 273 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
آموزنده 🦉 (2)
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
24 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
13 ٪
167 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کسی که حاظر نیست برا پیشرفت خودش۱۰۰تا کتاب۲۳هزارتومنی بخره و ۲ملیونو ۳۰۰هزارتومن خرج آموزشش خودش کنه اصلا سمت موفقیت نره.ینی چی گرونه من نمیخرم.والا قدیما برا یاد گرفتن چهارتا نکته چند سال شاگردی و جارو کشی میکردن.

5

سلام اقا بخرید واس سلامتی خوبه ضد سرطانه ضد ویروس کوید بخرید چون پول که به دست بیارید هر دردی داشته باشی رو دوا میکنه،دریای به این عظیمی پر از ماهی جلو چشتون داره موج میزنه ترس از بلد نبودن ماهی گیری باعث شده باشکم گرسنه بشینی و فقط تماشاچی باشی,این کتاب اگه تمام ماهی گیریو یادت نده و فقط یه نکته ی اساسی شو اموزش بده خب خیلی عالیه و توروبه هدفت یک قدم نزدیکتر کرده ایا این یک قدم به مبلغ این کتاب نمیرزه؟ اگه بعد از هزاران شکست به این کتاب برسی و افسوس بخوری که ای کاش اوایل کارت میدیدیش بهتره،گوش دادن الانش همون پیشگیری قبل درمانه نزار کل موقعیتای ناب پیش روت که هرکدوم میتونن یه معامله ی موفق باشنو تباه کنی بعد به این فکر بیفتی که باید اول روخودت کار میکردیو رو دانش کاریت سرمایه گذاری بعد وارد شغلت میشدی،من فقط برای این گل سرسبد نمیگم تمام کتابها تو تمام حرفه ها همین عملکردو داره و ارزش خریدشو با هر مبلغی رو داره بستگی داره شما برای راه اسونتر چقدر حاظر به پرداخت باشی.

2

کتاب عالیه ولی صدای گوینده وحشتناک بدون حسه به طوری که انگار متن به نرم افزار دادین طوری که به خودتون میگین خدایا چرا به تهش نمیریسه یا خوابتون میبره چون اوج و فرودی نداره و یکنواخت مثل حرکت قطار خواب آوره یجاهایی اصلا متوجه نمیشین که نویسنده با چ لحنی میگه جدیه شوخیه ... به نظر میرسه گوینده علاقه ای به کتاب نداشته فقط میخواسته امتحان کنه یا کار کنه و فقط از روش خونده بعضی ها میگن بخاطر نوع متنشه ولی اصلا اینطور نیست رمان نیست با اون هیجانات ولی توی سخنرانی علمی هم سخنران بالا پایین داره حرفش از روی پاور پا تخته نمیخونه نمره بگیره. ولی در کل کتاب خوبه میشه گوشش کرد و نتیجه گرفت.

4

۲۳۰۰۰ تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زده به سرشان فقط بخاطر فیلمش که تبلیغات اساسی شده براشون سواستفاده می کنن چون میدونن شناخته شده هست بین مردم بخاطر فیلم

4

صدا واقعا افتضاحه. اقای غلامی فقط دادن روخونی میکنن و اصلا احساسی به محتوای کتاب ندارن. من که از یکنواختی صدای راوی خسته میشم و ذهنم از مطالب کتاب خارج میشه.

5

#کتاب_بعدی_من من مدتی هست که دوست دارم این کتاب رو بخرم اولین بار از طریق فیلم با اون دیالوگ معروف که در اواسط فیلم و آخر فیلم از دوستان و کسانی که در کلاس بازاریابیش شرکت کرده بودند پرسید آشنا شدم که خیلی خوشم اومد میپرسید که ۱خودکار رو چجوری به من میفروشی؟هرکسی ۱چیزی میگفت اما راهکار اصلی خیلی عالی بود بنظرم این کتاب به من خیلی کمک میکنه..!

5

برای کسایی که از قیمت نارازی هستن، اول اینکه فیدیبو همیشه تخفیف یا انواع کد های تخفیف رو ارائه میده که توی این خرید ها میتونه کمک کنه خودمم با کد تخفیف این کتاب رو خریدم. و دوم اینکه این کتاب آموزشی هستش نه یک رمان ، و شما تا برای آموزش هزینه نکنید قدرش رو نمیدونید اگه همین کتاب رايگان توی اینترنت پخش میشد هیچکس حتی نگاهش هم نمی‌کرد

1

راوی در حد فاجعه است!!!! کسی که نسخه صوتی کتاب رو میخره، دنبال اینه که حس و حال و دیالوگ های کتاب رو بیشتر بفهمه ، نه اینکه یکی بیاد مثل بچه ۸ ساله فقط از روی کتاب بخونه و هیچ حس و حالی به متن اضافه نکنه!!! اینو که خودمونم بلد بودیم دیگه نیازی نبود پول اضافه بدیم نسخه صوتی رو بخریم !!!!!!!

5

شما ۹۰ دقیقه ی همین کتاب رو با نصف کیفیت صدا بخون من ازت ۵۰ هزار میخرم... راوی بنده خدا ۹ ساعت آزگار زحمت کشیده اصلا میکروفون و محیط آکوستیک و تنظیم صدا به کنار که هزینه شون کم نیست به‌هرحال اونوقت میگن بعضیا ۲۳ هزار گرونه؟! انصاف به کنار عقل کجاست پس ؟ خیلیم قیمتش عالیه ممنونتیم فیدیبو جان

5

نظر چند رو خوندم که میگن لحن گوینده خوب نیست. من تقریبا کل کتاب های صوتی رادیو مثبت، و کلی کتاب صوتی دیگه گوش دادم و صد البته کتاب صوتی بی کیفیت هم گوش دادم ولی این بد نبود از دوستان عزیز میخوام کتاب صوتی که لحن گوینده عالی بوده رو معرفی کنن تا بتونیم مقایسه کنیم. البته هم موضوع باشه نه اینکه رمان باشه.

نمایش 157 نقد دیگر
4
(274)
گیرا 🧲 (3)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شیوه گرگ
شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیوه گرگ
شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم
نشر نوین
4
(274)
گیرا 🧲 (3)
59,000
تومان