0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مینیمالیسم دیجیتال

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مینیمالیسم دیجیتال

درباره مینیمالیسم دیجیتال
رابطه‌ی کنونی ما با فناوری‌های این جهانِ پر از ارتباطات، بی ثبات است و ما را به ناامیدیِ خاموش نزدیک می‌کند. اما ما هنوز توانایی تغییر این وضعیت را داریم. البته نمی‌توانیم برای انجام این کار منفعلانه عمل کنیم و به ابزارها، سرگرمی‌ها و حواس پرتی‌های آشفته و افسارگسیخته‌ی عصر اینترنت اجازه دهیم تا به ما چگونگی گذراندن وقت یا نحوه ی احساساتمان را دیکته کنند. بلکه بایستی خوبی‌های این فناوری‌ها را استخراج کنیم و بدی‌های آنها را کنار بگذاریم. ما به نگرشی نیاز داریم که یک بار دیگر، آرمان‌ها و ارزش‌هایمان را به فعالیت‌های روزانه‌مان بیفزاید، و سلطه‌ی هوی و هوس‌ها و مدل‌های کسب و کارهای بزرگ مستقر در سیلیکون ولی را کنار بزند. ما به نگرشی نیاز داریم که فناوری‌های جدید را بپذیرد، اما نه به قیمت از دست رفتن صفات انسانی. ما به نگرشی نیاز داریم که هدف بلندمدت را بر رضایت کوتاه مدت ترجیح دهد. به عبارت دیگر، ما به مینیمالیسم دیجیتال نیاز داریم. در این کتاب، با نمونه‌های بسیاری از مینیمالیست‌های دیجیتال مواجه خواهید شد؛ کسانی که با کاهش شجاعانه‌ی زمان سپری‌شده در اینترنت، از این زمان برای تمرکز بر تعداد کمی از فعالیت‌های بسیار باارزش استفاده کرده‌اند و بدین ترتیب، شاهد تغییرات مثبت بزرگی بوده‌اند. هدف این کتاب بیان موارد زیر است: بیان دلایل درستی مینیمالیسم دیجیتال، آنچه از شما می‌خواهد انجام دهید و توضیح دقیق‌ دلایل تأثیرگذاری آن‌ها. در نهایت، اگر دریافتید این نگرش برای شما مناسب است، چگونگی استفاده از آن را به شما آموزش خواهد داد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
521.۲۳ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۹:۱۱
نویسندهکارل نیوپورت
مترجمناهید ملکی
راویحسین غلامی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۲۱.۲۳ مگابایت
۰۹:۲۹:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
13 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

لحن گوینده بسیار یکنواخت و کسل کننده است. نویسنده کتاب دشمنی بسیار عمیقی با تکنولوژی داره. نکات منفی اجتماعی رو بولد میکنه و به شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن ها مرتبط میکنه. لطفا برای معرفی کتاب بخشهایی رو قرار بدید که شناخت بهتری حاصل بشه.

4

کتاب رو کامل گوش دادم.من از امکان ۱.۸ برابر کردن سرعت خوانش متن، استفاده کردم و بسیار رضایت دارم. چون بخشهای توضیحی زیادی داشت. در کل کتاب خوبی بود و باعث شد تغییراتی بدم و در آینده هم حتما تغییرات خواهم داد.

5

کتاب بسیار خوب و کاربردی، به نظرم باعث میشه به رفتار دیجیتالی خودمون فکر کنیم و فراموش نکنیم که این کتاب رو کسی نوشته که خودش متخصص این حوزه هستش

5

این کتاب صوتی رو گوش دادم و به دوستان دیگه پیشنهاد میدم. فکر میکنم در دوران کرونا که همه چیز اینترنتی شده هم بشه از راهکارهای این کتاب استفاده کنیم.

4

این کتاب عالی بود . من پیشنهادات نویسندش رو انجام دادن و اثرش برام عالی بود. خوندنش رو به شدت پیشنهاد می کنم.

3

راوی بسیار عالی اما از وسط های یک فصل میپره اول یک فصل دیگه عملا کتاب ناقصه متاسفانه.

4

صدای راوی آقای حسین غلامی خوبه من دوست دارم

5

کتاب بسیار عالی پیشنهادش میکنم

5

این کتاب عالیه واقعا

3.7
(15)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
مینیمالیسم دیجیتال
مینیمالیسم دیجیتال
انتخاب زندگی متمرکز در دنیایی آشفته

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مینیمالیسم دیجیتال
مینیمالیسم دیجیتال
کارل نیوپورت
نشر نوین
3.7
(15)
69,000
تومان