0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیوه گرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شیوه گرگ

سیستم فروش خط مستقیم
نویسنده:
جردن بلفورت
درباره شیوه گرگ

دنیا پر از کتاب‌هایی است که روش‌های مختلفی برای دستیابی به پول و موفقیت روبروی انسان می‌گذراند. شیوه گرگ یکی از همین کتاب‌هاست. کتابی جذاب و خواندنی از جردن بلفورد، شخصی که داستان فیلم گرگ وال استریت از زندگی او اقتباس شده است. این کتاب با عنوان «way of the wolf: straight line selling, master the art of persuasion, influence and success» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و سر وصدای زیادی به پا کرد. شیوه گرگ حتی مدتی را در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز گذراند.

 این کتاب از سیستم فروش و متقاعد سازی گام به گام را حرف می‌زند. سیستمی که افراد را پولدار می‌کند. بلفورد ابتدا محتوای این کتاب را در قالب یک برنامه‌ی آنلاین حدوداً دو هزار دلاری عرضه کرد و افراد زیادی را با سیستمش آشنا کرد. او چیزهایی که در کتابش گفته است را آزمایش کرده است و معتقد است تکنیک‌هایش بسیار کاربردی هستند.

این کتاب با عنوان کامل «شیوه گرگ»، سیستم فروش خط مستقیم در بازار کتاب ایران عرضه شده است. امیرپویا چراغی مترجم این اثر است و انتشارات نوین آن را در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. این کتاب نسحه الکترونیک هم دارد و فیدیبو آن را در دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش ارائه کرده است. می‌توانید آن را در همین صفحه دانلود کرده و روی اپلیکیشن کتابخوان فیدیبو بخوانید.

کتاب شیوه‌ی گرگ درباره چه موضوعی حرف می‌زند؟

گرگ وال استریت با بازی دی کاپریو در نقش این شخصیت جاودانه شد و حالا خالق این شخصیت کتابی نوشته و تلاش کرده است رازهای شهرتش را در اختیار سایر افراد بگذارد تا افراد دیگری هم به ثروت دست پیدا کنند. این کتاب دوازده فصل دارد و در هر فصل درباره‌ی یکی از موضوعاتی که می‌تواند کمک کند تا به ثروت دست پیدا کنید صحبت شده است. بخش مهمی از این آموزه‌ها به این برمی‌گردد که شما چگونه رفتار می‌کنید و لحن و صدا و زبان بدنتان را چگونه کنترل خواهید کرد.

جردن بلفورد، گرگ وال استریت

Jordan ross Belfort کارآفرین، نویسنده، سخنران و کارگزار آمریکایی است. او در سال ۱۹۶۲ در برونکس نیویورک در خانواده‌ای یهودی به دنیا آمد. پدر و مادرش هر دو حسابدار بودند و او از کودکی روش‌های زیادی برای پول درآوردن بلد بود. او پس از پایان دبیرستان و پیش از شروع دانشگاه همراه دوستش الیوت لوونسترن یک پلن اقتصادی را پیش برد و بیست هزار دلار پول درآورد و برای تحصیل در رشته زیست شتاسی به دانشگاه رفت. او پس از دانشگاه کارهای زیادی از جمله فروش گوشت و غذاهای دریایی به شکل دوگردی را انجام داد و بعدها پس از کنار گذاشتن این کسب و کار وارد بورش شد. او در سال ۱۹۸۷ و در تبعات اتفاقی که به عنوان دوشنبه سیاه شناخته می‌شود اخراج شد. او سپس توانست کارگزاری خودشرا راه بیندازد و مردم را تشویق کند روی اوراق پرریسک سرمایه گذاری کنند که این دوران موفق‌ترین دوران کاری او بود و صدها میلیون سرمایه به دست آورد. هر چند این نویسنده در نهایت با اتهام پولشویی به زندان رفت و چندسالی را در زندان گذراند. او پس از خروج از زندان کتاب شیوه گرگ را نوشت.

دو دلیل برای خواندن کتاب شیوه گرگ

  • کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که از پول در آوردن بدش بیاید. در کتاب شیوه گرگ راه‌ پول درآوردن را برای همه‌ی افراد باز کرده است. فرقی نمی‌کنید چند ساله هستید یا چه کسب و کاری دارید، این کتاب آموزه‌های مناسبی برای شما دارد.
  • کتاب شیوه گرگ کتابی است که شیوه‌های موجود در آن قبلاً آزموده شده است و همه می‌دانند نتیجه خواهد داد. آزمودن چیزی که قبلا آزموده شده است بسیار ساده‌تر از آزمودن روشی است که اولین بار می‌خواهید از آن استفاده کنید.

در بخشی از کتاب شیوه گرگ می‌خوانیم

اکنون به احتمال ۹۹ درصد جان اسمیت گمان می‌کند که بیل پیترسون فروشنده است مگر اینکه ۳۰ سال گذشته را در غار زندگی کرده باشد اما مطمئناً همچنان به طور دقیق نمی‌داند که بیل چه محصولی را می‌فروشد و شماره جان را از کجا آورده است، اما این حقیقت که اسمیت فرد غریبه است نه فردی که او می‌شناسد، عوض نمی‌شود.

هرچه باشد دوست یا حتی آشنای دور هیچ وقت به آن شکل رسمی صحبت نمی‌کند و چنین فردی احتمالاً پشت تلفن صدای جان را تشخیص دهد و چون تقریباً هر دفعه که تلفن زنگ می‌زند بازاریاب تلفنی پشت خطش بوده است، جان در همان پنج ثانیه اول جلسه، فروش متوجه می‌شود که قضیه از چه قرار است، پس چگونه پاسخ می‌دهد؟

خب در بیشتر مواقع جان اسمیت عادی به سادگی تلفن را قطع می‌کند، چون می‌داند که با قطع کردن تلفن باعث ناراحتی کسی از آشنایانش نخواهد شد. با این حال فرض کنیم که این جان اسمیت خاص بسیار پایبند اخلاقیات است و با قطع کردن تلفن به روی اشخاص احساس راحتی نمی‌کند، حتی اگر آن شخص فروشنده سمجی باشد؛ کسی که آن قدر جسارت داشته که در حریم خانه ی جان با او تماس تبلیغاتی گرفته است.

پس به جای قطع کردن تلفن آقای اسمیت با لحنی نیمه آزرده می‌گوید: «اسمیت هستم، می‌توانم به شما کمکی کنم؟».

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب شیوه گرگ

این کتاب جالب توجه و پر از نکته، از بلفورد مشهور، برای کسانی‌که می‌خواهند در تجارت و کسب و کارهای خود موفق باشند، راهنمای خودآموز بسیار مهم و جدی‌ای است که نباید از آن غافل شوند، اما نکته‌ی مهم‌تر و ضروری‌تر، بسط و توسعه‌ی مطالعات و دانش و آگاهی است که با خواندن بیشتر و تفکر و تمرین فراوان به دست می‌آید، از این‌رو، چند پیشنهاد پیش‌رو را برای خوانندگان و علاقه‌مندان گرامی ارائه کرده‌ایم، باشد که خواندن آن‌ها، مفید و موثر باشند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۷۷ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهجردن بلفورت
مترجمامیرپویا چراغی
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Way of the Wolf
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
49,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۷۷ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 217 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
10 ٪
52 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اون عزیزانی که میگن چون نویسنده در بازه ای از زندگیش با کلاهبرداری پول درآورده و آخرشم رفته زندان پس کتاب خوبی نیست ، باید بگم که دوستان گلم آقای جردن از روی مهارتشون تونستون اونهمه سهام بدردنخور رو با سود بالایی بفروشن و این مهارت ایشون نه تنها در فروش بلکه در زندگی روزمره هم مفیده و قابل استفادس آدم خودش انتخاب می‌کنه از مهارتش به درستی استفاده کنه یا کلاهبرداری کنه. توی کتابهم آموزش فروش داده شده ، دیگه با خودتون هست که مثل گذشته جردن باشید یا بدرستی استفاده کنید. _ترجمه عالی نیست ولی خوندن کتاب هم خالی از لطف نیست

5

من ۱۷ ساله کارم فروشه و با گوش کردن صحبت های جوردن متوجه شدم کاملا داشتم همین شکلی رفتار میکردم چون من یک فروشنده حرفه ای هستم. من تا حالا اسطوره نداشتم اما جوردن برای من اسطوره فروشه و بهش افتخار میکنم. برای فروشنده شدن دقیقا باید صحبت های جوردن رو با عمق وجودتون گوش کنین و همین هارو اجرا کنین. چون اصولش همیناست و بقیه چرندیات رو بزارین کنار. به نظرم تنها کتابی که در زمینه فروش میشه خوند و موفق شد فقط همینه. من نیروهای خیلی خوبی در فروش تربیت کردم و همین اصول رو بهشون گفتم. سبک فروش من به فروش سینمایی معروفه اما خوشحالم صحبت های جردن رو گوش کردم و کلی نکته جدید یاد گرفتم. خدارو از بابت این اتفاق شکر میکنم.

4

میدونین برای هر کتاب شیوه گرگ چند تا گرگ کشته میشن؟

5

هر کتابی ارزش یک بار خوندن را داره. و برخی کتابها را باید چندین بار خوند

5

كتاب بسيار عالي و كاربردي اين كتابو بايد چند بار خوند يكي از بهترين كتاب ها در حوزه فروش

4

دوستانی که مایلند گرگ بشوند کتاب شیوه گرگ را حتما بخوانند

5

دوستان برای موفق شدن در کسب و کار این کتاب تاثیر گذاری بالایی دارد

1

واقعا یه آقا دزده بی ارزش که توان کسب پول تمیز رو نداشته چرا باید کتابش کتاب پر فروش هفته باشه اینم مثل کلاه برداری های دیگشه که شما مردم ساده هم پول میدید بهش واقعا متاسفم

5

از اون کتاب هایی که حتما باید چند بار خوند و به کار گرفت

4

کتاب خیلی خوبی هست.قبل از مطالعه کتاب فیلم سینماییش رو ببینید... تکنیک هایی که من از این کتاب یادگرفتم باعث شده که فروشم چند برابر بشه...ممنون از فیدیبو🌺

نمایش 42 نقد دیگر
4
(218)
آموزنده 🦉 (1)
49,000
٪50
24,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
شیوه گرگ
شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیوه گرگ
٪50
شیوه گرگ
سیستم فروش خط مستقیم
نشر نوین
4
(218)
آموزنده 🦉 (1)
49,000
٪50
24,500
تومان