0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انگیزه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انگیزه

نویسنده:
دنیل پینک
ناشر:
سبکتو
درباره انگیزه
در این میکروکتاب با نگاهی متفاوت انگیزه را بررسی می‌کنیم. در واقع همه چیز از آنجایی شروع می‌شود که می‌فهمیم انگیزه همیشه علت‌های بیرونی ندارد. من در این میکروکتاب در مورد نوع جدیدی از انگیزه صحبت می‌کنم که در آن چیزی فراتر از پول و سمت شغلی روی افراد تاثیرگذار است. در این میکروکتاب در مورد تیپ شخصیتی I و ویژگی‌هایش صحبت می‌کنم که اگر به چنین شخصیتی تبدیل شوید انگیزه در تمام طول زندگی‌تان جریان خواهد داشت.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
109.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۳۷:۱۶
نویسندهدنیل پینک
مترجمگروه مترجمان
راویسلمان ظاهری
ناشرسبکتو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۹.۸۷ مگابایت
۰۱:۳۷:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
14 ٪
4
ستاره
57 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
14 ٪
1
ستاره
14 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

فکر میکردم کتاب در مورد اینه که چطور انگیزه خودمون در هر کاری رو بالا ببریم. اما اصلا این میکرو کتاب یک مبحث اقتصادی بود و به درد مدیران می خورد که چطور انگیزه کارکنان رو افزایش بدند و تایپ‌های شخصیتی مختلف رو بشناسند و بیشترین بهره وری رو داشته باشند. برای افراد غیر مدیر فقط به جهت آگاهی دادن خوب بود. در کل چندان مفهوم و به درد بخور برای همه قشری نیست.

4

کتابی بسیار مفید برای مدیران برای شناختن انگیزه ها برای کسانی که در استارتاپ ها فعالیت دارند برای کسانی که میخواهند تیم تشکیل دهنو برای شروع بیزینس و استارتاپ روانشناسی افراد و شناخت انگیزه ها برای شروع فعالیت در کشوری که خیلی از تیم های استارتامی بعد از مدتی از ایده از فعالیت از .... زده می شوند. بسیار بسیار ممنونم از این نوع فعالیت که این کتاب صوتی را فراهم کرده اند.

4

عنوان کتاب انسان رو به جاهای دیگه ای سوق میداد ولی بازم درحالیکه از حد انتظار خارج بود مطالب جالبی داشت و هر انسانی باید به یه کمالی از شناخت از مردم دست پیدا کنه که کتاب مفیدی در این زمینه بود.

1

این اولین میکروکتابی بود که گوش دادم. اصلا خوشم نیومد .

3.4
(7)
9,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انگیزه
انگیزه
دنیل پینک
سبکتو
3.4
(7)
9,800
تومان