0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت پشیمانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت پشیمانی

نویسنده:
دنیل پینک
درباره قدرت پشیمانی

کتاب قدرت پشیمانی نوشته ارزشمند دنیل پینک است که به بررسی موضوع پشیمانی می‌پردازد. نویسنده اعتقاد دارد که پشیمانی می‌تواند یک احساس منفی و طاقت‌فرسا باشد، اما در عین حال می‌تواند تبدیل به یک نیروی قدرتمند برای یادگیری، رشد و تغییر شود. کتاب حال حاضر لقب پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۲۲ در مجله نیویورک تایمز را نیز به همراه دارد. پینک در این کتاب، با تکیه بر تحقیقات روانشناسی، علوم اعصاب، اقتصاد و زیست‌شناسی، چهار گونه متداول از پشیمانی را آشکار می‌کند. قدرت پشیمانی یکی از ارزشمندترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت و رشد فردی است. این کتاب به همه افرادی که به دنبال بهبود زندگی خود هستند، کمک می‌کند تا از پشیمانی خود به عنوان یک فرصت برای ایجاد رشد و تغییر استفاده کنند. ترجمه این کتاب کاری از نرگس نقوی و امیر صفوی مقدم است و انتشارات نوین آن را روانه بازار کرده است.

درباره نویسنده

دنیل اچ. پینک متولد ۲۳ ژوئیه ۱۹۶۴ نویسنده، سخنران، و مشاور آمریکایی است که در زمینه علوم رفتاری و مدیریت فعالیت می‌کند. کتاب‌های او در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، مدیریت کسب و کار، خلاقیت، علوم رفتاری و انگیزشی نوشته شده است. وی پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه نورث وسترن، به عنوان دستیار سخنگوی معاون رئیس‌جمهور مشغول به کار شد. کتاب‌های دنیل پینک به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده و بیش از ۴۰ میلیون نسخه از آنها به فروش رفته است. او یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان غیرداستانی در جهان است. پینک در سال ۲۰۱۵ از سوی مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان معرفی شد. او همچنین برندهٔ جوایز متعددی از جمله جایزهٔ ملی کتاب از انجمن نویسندگان آمریکا، جایزهٔ کتاب ملی از انجمن کتابخانه‌های آمریکا، و جایزهٔ کتاب بیزینس شده است. برخی کتاب‌های دیگر او مثل انگیزه و به پایان رساندن کارها نیز از جمله پرطرفدارترین کتاب‌های روانشناسی هستند.

چرا باید کتاب قدرت پشیمانی را بخوانیم؟

دنیل پینک اعتقاد دارد پشیمانی یک احساس طبیعی و انسانی است. همه ما در طول زندگی خود پشیمان می‌شویم. این یک احساس طبیعی و انسانی است که نباید از آن شرمنده باشیم. هدف از نگارش کتاب قدرت پشیمانی نیز همین موضوع است. در واقع پینک در تلاش است تا مخاطب را به مسیری ببرد که از پشیمانی به عنوان نیرویی برای رشد و موفقیت استفاده کند. علاوه بر آن:

●     نویسنده در تلاش است تا مخاطب بتواند ابتدا پشیمانی را بپذیرد و در این راستا نکات قابل توجهی در بخش‌های مختلف کتاب ذکر شده است.

●     پس از پذیرش پشیمانی باید آن را پذیرفت و با بررسی کردن زوایای مختلف آن، از این موقعیت برای بهبود استفاده کرد. نویسنده نیز کوشیده تا روش‌هایی اصولی و دقیق را برای آموزش مخاطب در جهت استفاده از پشیمانی به کار گیرد.

اگر به دنبال یک کتاب مفید و کاربردی در زمینه پشیمانی هستید، کتاب "قدرت پشیمانی" اثر دنیل پینک را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قدرت پشیمانی می‌خوانیم

برخی از باورها مانند یک آهنگ پس زمینۀ ملایم، بی‌سروصدا عمل می‌کنند. برخی دیگر از باورها آشکارا بر نحوۀ زندگی ما تاثیر می‌گذارند. معدودی از نظام‌های فکری، با صدایی حتی بلندتر از یک آیین اعتقادی، قیل‌وقال به راه انداخته‌اند که پشیمانی حماقت است، عمر ما را هدر داده و سعادت ما را مختل می‌کند. بخش‌های مختلفی از فرهنگ رایج به اشکال مختلفی فریاد می‌زنند که به گذشته فکر نکن و آینده را بساز، زودتر از تلخی‌ها بگذر و سریع‌تر شیرینی‌ها را بیاب، یک زندگی خوب تمرکزش بر آینده است و برای یک حال مثبت با دوام ارزش بسیاری قائل است. پشیمانی برای هر دوی این‌ها (نگاهِ رو به آینده و حال مثبت) آفت است؛ هم به گذشته نگاه می‌کند و هم ناخوشایند است؛ مثل سمی در جریان خونِ شادی می‌ماند. پس جای تعجب نیست که آهنگ پیاف یک استاندارد در سراسر جهان و سنگ محکی برای سایر نوازندگان است.

پیشنهادهایی برای علاقمندان به کتاب قدرت پشیمانی

اگر شما نیز از علاقمندان به کتاب قدرت پشیمانی هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

●     حافظه نامحدود، کوین هورسلی

●     اثر مرکب، دارن هاردی

●     هنر شفاف اندیشیدن، رولف دوبلی


 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۵ مگابایت
تعداد صفحات
222 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۴:۰۰
نویسندهدنیل پینک
مترجمنرگس نقوی
مترجم دوم امیر صفری مقدم
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Power of Regret
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۵ مگابایت
۲۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت پشیمانی
قدرت پشیمانی
دنیل پینک
نشر نوین
5
(2)
59,000
تومان