0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهن کامل نو

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ذهن کامل نو

نویسنده:
دنیل اچ پینک
درباره ذهن کامل نو

کتاب ذهن کامل نو، اثری نوشته ی دنیل اچ.پینک است که نخستین بار در سال ۲۰۰۵ به چاپ رسید. آینده، متعلق به کسانی است که ذهنی متفاوت دارند: هنرمندان، مخترعان، داستان سرایان و به طور کلی اشخاصی که می توانند به خوبی از نیم کره ی راست مغز خود بهره ببرند؛ توانایی های چنین انسان هایی، مشخص کننده ی مرز میان افراد مترقی و غیرمترقی خواهد بود. دنیل پینک بر اساس تحقیقاتی که در سراسر دنیا به انجام شده رسیده، به تشریح شش توانایی اساسی در انسان ها می پردازد که برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی شخصی، کاملاً حیاتی هستند. کتاب ذهن کامل نو، مخاطبین را با جنبه هایی ناشناخته از زندگی آشنا می سازد و روشی نو را برای اندیشیدن به آینده به آن ها معرفی می کند.


درباره دنیل اچ.پینک نویسنده کتاب ذهن کامل نو

دنیل پینک، زاده ی سال ۱۹۶۴ میلادی، نویسنده ی کتاب های مربوط به شغل، مدیریت و علوم رفتاری است.پینک در اوهایو بزرگ شد و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه نورث وسترن، وارد دانشگاه ییل شد.او که تصمیم گرفته بود در زمینه ی حقوق فعالیت نکند، شغل های متعددی را در عرصه ی سیاست و سیاست های اقتصادی تجربه کرد. پینک در سال ۱۹۹۷ نوشتن سخنرانی های معاون رئیس جمهور آمریکا را رها کرد و مسیر حرفه ای خود را تغییر داد که به نوشتن اولین کتابش منجر شد. مقاله های دنیل پینک در باب تجارت و فناوری در نیویورک تایمز، هاروارد بیزینس ریویو، فست کمپانی و وایرد به چاپ رسیده اند.


کتاب صوتی ذهن کامل نو، ترجمه و انتشار توسط نشر باران خرد

این کتاب با ترجمه‌ی مسلم روفی و گویندگی محمدحسین حسینیان که انتشارات باران خرد آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی ذهن کامل نو با همکاری گروه افکاریسم از طرف گروه هنری نشر باران خرد عرضه شده است. می‌توانید این کتاب صوتی را در همین صفحه از فیدیبو تهیه کرده و در اپلیکیشن کتابخوان این سایت بشنوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
500.۶۹ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۵۴:۰۰
نویسنده دنیل اچ پینک
مترجممسلم روفی
راویمحمدحسین حسینیان
ناشرباران خرد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۰۰.۶۹ کیلوبایت
۰۸:۵۴:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
4
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهن کامل نو
ذهن کامل نو
دنیل اچ پینک
باران خرد
4
(4)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
75,000
تومان