0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زاده ی وحش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب زاده ی وحش

کتاب اول
نویسنده:
براندون مول
درباره زاده ی وحش

درباره‌ی کتاب زاده‌ی وحش

کتاب «زاده‌ی وحش» با عنوان انگلیسی (Wild born) نوشته‌ی «براندون مول» برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد. این کتاب نخستین جلد از مجموعه‌ی 7 جلدی «روح حیوانی» است و نویسندگی سایر قسمت‌های آن را نویسندگان دیگر بر عهده داشته‌اند. جلد دوم این مجموعه «صید»، جلد سوم «پیوند خون»، جلد چهارم «آتش و یخ»، جلد پنجم «طغیانگر»، جلد ششم «افت و خیز» و جلد هفتم «درخت ابدی» دارد.

داستان زاده‌ی وحش از آنجایی آغاز می‌شود که 4 نوجوان طی یک مراسم سنتی موفق می‌شوند روح چند حیوان را احضار کنند. یک شاهین، یک پلنگ، یک گرگ و یک پاندا در مسیر زندگی این 4 نوجوان قرار می‌گیرد و مسیر زندگی آن‌ها و دنیا را برای همیشه تغییر می‌دهد.

آنها وارد دنیایی به اسم «اِرداس» می‌شوند. در سرزمین ارداس زمانی که کودک به بلوغ می‌رسد، اگر دارای یک روح حیوانی است باید پیوندی میان انسان‌ها و حیوانات کشف کند چرا که این کار قدرت‌ زیادی به هر دوی آنها اعطا می‌کند.

کتاب زاده‌ی وحش از 17 فصل تشکیل شده و 10 فصل ابتدایی کتاب آن  به ترتیب زیر است:

فصل اول: بریگان

فصل دوم: اورازا

فصل سوم: ژای

فصل چهارم: اسیکس

فصل پنجم: تمرین

فصل ششم: برج سان ست

فصل هفتم: کارگروهی

فصل هشتم: جزیره

فصل نهم: تصور

فصل دهم:  رویا

درباره‌ی براندون مول نویسنده‌ی کتاب زاده‌ی وحش

براندون مول نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی است که بیشتر با مجموعه‌ کتاب‌های فانتزی برای کودکان شناخته می‌شود. مول در سال 1974 در کشور آمریکا به دنیا آمد و دوران تحصیلات ابتدایی خود را در ایالت کالیفرنیا گذراند و فارغ‌التحصیل دانشگاه بریگام یانگ ایالت یوتا است.

او از همان دوران کودکی از قدرت تخیل فوق‌العاده‌ای برخوردار بود و اوقات خود را بدون اسباب بازی در اتاق خواب می‌گذراند و به قصه‌های و دنیای خیالی خود می‌اندیشید و آنها را تصور می‌کرد. او نیز مانند دیگر نویسندگان جوان علاقمند به رمان‌های فانتزی، از دوران نوجوانی به آثار تخیلی و فانتزی تحت تأثیر نویسندگانی همچون جی.کی. رولینگ و جی. آر. آر. تالکین قرار داشت و داستان‌های خود را با الهام از سبک آنها به نگارش درآورده است.

مول شغل‌های مختلفی را امتحان کرد و اولین تلاش‌هایش برای انتشار رمان بی‌نتیجه ماند و اولین رمان او هرگز منتشر نشد. او پس از کار در دنیای سینما اولین رمان خود را در سال 2006 منتشر کرد. این اثر، داستان یک خواهر و برادر را روایت می‌کند که به دنبال پدربزرگ و مادربزرگ خود هستند. این رمان در آخرین سرزمین اسرارآمیز اتفاق می‌افتد و مناسب محدوده‌ی سنی 8 الی 13 سال است.

بسیاری از آثار براندون مول به زبان فارسی ترجمه شده است که از میان آنها می‌توان به مجموعه‎های «پنج گانه افسانه»، «دیگرسو» و «روح حیوانی» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب زاده‌ی وحش به زبان فارسی

کتاب «زاده‌ی وحش» اثر «براندون مول» را «فرزام حبيبی اصفهانی» به فارسی ترجمه کرده و نشر بهنام انتشار آن را بر عهده داشته است.. نسخه‌ی الکترونیک این اثر در این صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. «فرزام حبيبی اصفهانی» متولد سال 1332 است. او مترجم زبان انگلیسی و فرانسه است و آثار متعددی را در زمینه‌ی مدیریت، روانشناسی و داستان‌های فانتزی را به زبان فارسی ترجمه کرده است. از ترجمه‌های دیگر او می‌توان به کتاب‌های «سه پرسش»، «پیوند خون» و «خانه‌ی دکتر دی» اشاره کرد. نسخه‎‌ی الکترونیک همه‌ی آثار دکتر حبیبی در سایت و اپلیکیشن فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است.

در بخشی از کتاب زاده‌ی وحش می‎خوانیم

مِیلین روی نیمکتی مقابل آینه نشسته بود و با وسواس فراوان دستی به صورتش کشید. تا پیش از آن، چه برای شرکت در مراسم و چه برای حضور در مهمانی، اهمیتی نمی داد که ندیمه هایش او را آماده کنند. اما آن روز، روز مهمی بود. می‌خواست از همه نظر برازنده به نظر برسد. وقتی قرار است کاری به بهترین شکل ممکن انجام شود. آنوقت آدم باید خودش آن کار را انجام دهد.

کارش که تمام شد. میلین دوباره کاردستی‌اش را از نظر گذراند. یک کار هنری، بالاتر از هر اثر هنری دیگر. مردم هميشه می‌گفتند که او فوق العاده است. به همین دلیل نیازی نبود که برای جلب نظر دیگران یا شنیدن تعریف و تمجید از آنها، آرایش کند. به خودش برسد. اما آن روز اين کار را کرده و چهره را دلنشین تر کرده بود.

اینکه با آن مواد گیاهی به صورتش رنگ و لعابی دهد. کار سختی نبود و از دست خدمه اش نیز برمی‌آمد. اما میلین سادگی را ترجیح می داد. بنابراین تنها موهایش را طوری شانه زد که صورتش را شاداب‌تر نشان دهد.

میلین لبخندی از سر شرمساری و بعد لبخندی سرشار از شادی را تمرین کرد. سپس حالت چهره‌اش را متعجب و آنگاه اخم آلود کرد. آخرین کاری که کرد مرتب کردن روبان لباسش بود.

ضربه‌ای به آرامی به در خورد. صدایی نرم و مهربان گفت: «خانوم. همه چیز روبه راهه؟ کمک نمی خواین؟» این

روش مودبانه‌ی کوشا بود برای اینکه به میلین بفهماند تا برای شرکت در مراسم «روز به رشد رسیدن» عجله کند.

میلین پاسخ داد:«تقریبا حاضرم. تا یه دقیقه ی دیگه میام بیرون.»

میلین نمی‌خواست کسی را زیاد معطل بگذارد. اما کمی معطل گذاشتن دیگران سبب می‌شد تا تمام چشم‌ها به

طرف او برگردد. کاندیدهای دیگر نکتار را خورده بودند. اما میلین می‌خواست آخرین نفری باشد که در آن مراسم، آن را می‌نوشد. عقل سلیم می‌گفت که آخرین نفری که از آن شربت بخورد، بدون شک شانس بیشتری برای احضار روح حیوان دارد.

به عنوان دختر ژنرال تنگ، یکی از پنج فرمانده ارشد ارتش، به میلین اطمینان داده شده بود که آخرین نفری خواهد بود که در جشن یازده ساله‌ها از آن نکتار می‌نوشد. او تنها دختر ژنرال بود و برادری نداشت که «حق تولد» او را بدزدد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
237 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۴:۰۰
نویسندهبراندون مول
مترجم فرزام حبیبی اصفهانی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Wild born
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۲۷
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۵ مگابایت
۲۳۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
26 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
13 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

بد نبود ایده های خوبی داشت ولی سیر پیشرفت داستان قابل پیش بینی و خسته کننده بود

3

بسیار خب این ترجمه به شدت ضعیف هست. پیشنهاد میکنم ترجمه اصلی و دقیق رو با نام نجات ارداس مطالعه کنید.

4

ایده خوبی داشت ولی کم کم از اون ایده درخشان فاصله گرفت

1

قشنگ نبود از براندون مول انتظارشو نداشتم

2

اونی که مال نشر پرتقاله از نظر من خیلی بهتره!

3

بد نبود میتونست بهتر باشه

1

اصلا قشنگ نبود

4

چند جلده؟

5

خوب بود

3.5
(15)
60,000
٪50
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زاده ی وحش
٪50
زاده ی وحش
کتاب اول
انتشارات بهنام
3.5
(15)
60,000
٪50
30,000
تومان