0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهمان شبانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مهمان شبانه

نویسنده:
هدر گودنکاف
درباره مهمان شبانه

زن ناشنوایی که نویسنده شد

هدر گودنکاف نامزد دریافت جایزه‌ی ادگار و نویسنده‌ی پرفروش «نیویورک تایمز» و «یواس ای تودی» متولد ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا است. گودنکاف به‌طور مادرزادی از یک گوش ناشنواست و به همین دلیل تحمل مدرسه و سروصداها برایش غیر قابل تحمل بوده، همین امر باعث شده که به کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌هایش پناه ببرد. اولین رمان او با عنوان «وزن سکوت»، بلافاصله از استقبال قابل توجهی برخوردار شد و به مدت ۲۲ هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز باقی ماند. رمان‌های تحسین شده‌ی گودنکاف که در بیش از بیست کشور جهان منتشر شده‌اند، اکثرا در ژانر معمایی و دلهره‌آور هستند. گودنکاف همراه خانواده‌اش در آیووا زندگی می‌کند و در اوقات فراغتش از مطالعه، شنا و پیاده‌روی لذت می‌برد.


راز خانه‌ی نفرین شده!

وایلی لارک، نویسنده‌ی جنایت‌های واقعی، ناراحت نیست که به خاطر برف و کولاک در خانه‌ی روستایی دورافتاده‌ای که برای نوشتن کتاب جدیدش اجاره کرده، گیر افتاده است. آتش گرم و سکوت مطلق، شرایط ایده‌آلی است، فقط یک مشکل کوچک وجود دارد؛ سال‌ها پیش در همین خانه، دو نفر بی‌رحمانه به قتل رسیدند و دختری بدون هیچ ردّی ناپدید شد. با شدت گرفتن طوفان، وایلی خود را در خانه‌اش اسیر اسراری می‌بیند که در این چهاردیواری محبوس شده‌اند؛ سپس کودکی را بیرون خانه در برف‌ها پیدا می‌کند. وایلی پس از نجات کودک شروع می‌کند به جست‌وجوی پاسخی برای سوال‌هایش؛ اما خیلی زود مشخص می‌شود که خانه‌ی روستایی آنقدرها که او فکر می‌کرد، متروکه نیست و یک نفر حاضر است برای پیدا کردن آن بچه دست به هرکاری بزند.


هدر گودنکاف، استاد دلهره!

هدر گودنکاف در کتاب «مهمان شبانه» اسرار خانه‌ای را برایتان برملا می‌کند که شاهد قتل دو نفر و نیز ناپدید شدن یک دختربچه بوده است. رمانی مهیج و تراژدی که مخاطب را تا آخرین صفحه‌ی کتاب در خود غرق می‌کند و با پایانی غیرمنتظره، او را غافلگیر خواهد کرد.

لیو کنستانتین، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «آخرین خانم پریش»، هدر گودنکاف را استاد دلهره می‌نامد و در ادامه می‌گوید: «مهمان شبانه با درهم تنیدن سه روایت و رسیدن به پایانی انفجاری و تکان‌دهنده شما را میخکوب صفحات کتاب می‌کند و باعث می‌شود بیشتر بخواهید.»

سامانتا داونینگ، خالق اثر پرفروش «همسر دوست‌داشتنی من»، درباره‌ی کتاب «مهمان شبانه» می‌نویسد: «مهمان شبانه نه تنها تاثیرگذار، بلکه اعتیادآور هم است. داستان کتاب با درونمایه‌ای بی‌نقص لایه‌ به‌لایه آشکار می‌شود، هر کدام تکان‌دهنده‌تر از قبلی. من مدت‌ها درباره‌ی این کتاب فکر خواهم کرد.»

هدر گودنکاف با مهمان شبانه یک‌بار دیگر نشان می‌دهد که استاد بلامنازع دلهره است. این کتاب پرتنش و پیچیده باعث می‌شود هنگام ورق زدن نفستان را در سینه حبس کنید. هرگاه خواندن این رمان را شروع کردید، تمام برنامه‌های دیگرتان را لغو کنید، چون نمی‌توانید آن را زمین بگذارید. این توصیفی است که هانا مری مک‌کینون، نویسنده‌ی کتاب پرفروش «خواهر عزیزم»، از مهمان شبانه دارد.

هراس‌انگیز، جذاب، پرکشش، تاثیرگذار، غافلگیرکننده، هوشمندانه، مهیج، ترسناک، نفس‌گیر و... ویژگی‌هایی است که صاحب‌نظران به این کتاب اختصاص داده‌اند.


کتاب صوتی «مهمان شبانه»

آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب «مهمان شبانه» اثر «هدر گودنکاف» را با ترجمه‌ی «مریم رفیعی» در قالب کتاب صوتی تولید و منتشر کرده است. روایت کتاب برعهده‌ی «مریم پاک‌ذات» بوده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
693.۶۱ کیلوبایت
مدت زمان
۱۲:۱۹:۲۳
نویسندههدر گودنکاف
مترجممریم رفیعی
راویمریم پاک‌ذات
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۹۳.۶۱ کیلوبایت
۱۲:۱۹:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خسته شدیم دیگه از کتابهای سطحی و بی محتوای نشر آموت! تو رو خدا بسه دیگه!

1
(1)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهمان شبانه
مهمان شبانه
هدر گودنکاف
آوانامه
1
(1)
99,000
تومان