0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جین ایر

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جین ایر

(خلاصه کتاب)
درباره جین ایر

اگر شما نیز از علاقه‌مندان گشت‌وگذار در داستان‌های کلاسیک قرن نوزده و به‌ویژه آثار نویسندگان زن آن دوره باشید، با خلاصه کتاب جین ایر بهترین پیشنهاد را مقابل خود دارید! شارلوت برونته، این ادیب و نویسنده‌ی شهیر بریتانیایی در رمان خود زندگی دخترک یتیمی به نام «جین ایر» را روایت می‌کند که دست روزگار ماجراها و اتفاقات زیادی سر راهش قرار داده. جین در طول ماجرای داستان رشد می‌کند و در همین حال، خواننده نیز تماشاگر سرنوشت پرفرازونشیب او خواهد بود.

شاید شما هم مثل بسیاری از دوست‌داران دنیای کتاب و کتاب‌خوانی، خواندن رمان‌های برتر جهان را در فهرست آرزوهای خود قرار داده باشید اما همچنان ندانید برنامه‌ی مطالعاتی خود را از کجا شروع کنید و یا حجم بالای آثار را چگونه با زمان خود مدیریت کنید. پیشنهاد ما برای کمک به حل این چالش و نزدیک شدن به رویای مطالعه‌ی منظم، خواندن خلاصه‌های داستانی‌ست. خلاصه‌ی رمان یا چکیده‌داستان‌ها، نسخه‌هایی کوتاه و اقتباسی از آثار ادبی هستند که با روایت کردن کلیت ماجرا و محور اصلی داستان، و با خلاصه کردن توصیفات و فرعیات، نمونه‌ای کم‌حجم و موجز‌تر از اثر را به دست مخاطب می‌رسانند. خلاصه کتاب جین ایر (Jane Eyre) یکی از این نمونه‌های موفق اقتباس ادبیات کلاسیک است که این شاهکار داستانی از ادیب بزرگ قرن نوزدهم، یعنی شارلوت برونته (Charlotte Bronte) را با زبانی خلاصه و گویا در دست ما خواهد داد.


«جین ایر» شخصیت اصلی و قهرمان داستانی این رمان، تنها یکی از صدها کودک یتیمی‌ است که در سال‌های ابتدایی قرن نوزدهم، و در اوضاع نا‌به‌سامان آن روزهای انگلستان، زندگی را به سختی می‌گذارند. این دخترک تنها و بی‌گناه، حتی از دست بستگان شرور خود امان ندارد و سال‌های ابتدایی عمر خود را به اجبار در مرکزی شبانه‌روزی سپری می‌کند. سال‌های بعدی زندگی جین که با رشد و بلوغ او نیز همراه است به ماجراهای بیشتری گره می‌خورد و تجربه‌‌ی آشنایی با افرادی تازه را به او می‌بخشد؛ تجربه‌هایی که از یک‌سر طعم عشق را به دخترک داستان می‌چشاند و ازطرف دیگر او را برای مواجهه با چالش‌هایی بزرگ‌تر آماده می‌کند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
16.۸۲ کیلوبایت
مدت زمان
۱۷:۵۹
نویسندهشارلوت برونته
نویسنده دومکلاید نهرنز
مترجمسینا رجبی
راویسحر بیرانوند
ناشرنشر نوژین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۶.۸۲ کیلوبایت
۱۷:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4
(1)
13,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جین ایر
جین ایر
(خلاصه کتاب)
نشر نوژین
4
(1)
13,900
تومان