0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم؟
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم؟

نویسنده:
HTeBooks
ناشر:
شکیب
درباره چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم؟

شامروز با پیشرفت و گسترش در همه‌ی زمینه‌ها از جمله روبط انسانی و جوامع، مهارت‌های زندگی اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند. مهارت‌های که در گذشته به آنها اهمیتی داده نمی‌شد و حتی در سیستم آموزشی نیز جایگاهی نداشته‌اند. بسیاری از افراد متخصص و توانمند به دلیل عدم توسعه‌ی فردی و مهارت‌های زندگی به سختی با دیگران تعامل می‌کنند و باعث می‌شود نتوانند از تواناهایی‌های خود استفاده کنند و به دیگران سود برسانند. دوست داشتن خود یکی از این توانایی‌های پایه‌ای است که هرکسی باید در خود پرورش دهد. نمی‌توانیم از کسی که خودش را دوست ندارد توقع داشته باشیم که با دیگران مهربان باشد. کتاب چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم که توسط موسسه HTeBooks منتشر شده است به این موضوع پرداخته است.

درباره کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم

کتاب چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم از مجموعه کتاب‌های HTeBooks است که برای مطالعه‌ی سریع و آسان و انتقال مطالب کاربردی برای عموم مردم گردآوری شده است. در این کتاب می‌آموزیم که چگونه خودمان را به درستی دوست داشته باشیم و چگونه این دوست داشتن در ابعاد مختلف زندگی ما تأثیرات خود را نشان می‌دهد. البته که منظور از این دوست داشتن رسیدن به تکبر و غرور کاذب نیست بلکه رسیدن به عشق به خود و شناخت کامل از خود است که در نتیجه باعث می‌شود با دنیا و کائنات به تعادل برسیم و بتوانیم این عشق را به دیگران نیز منتقل کنیم.

بسیار از افراد و اتفاقاتی که در اطراف ما رخ می‌دهند این حس را به ما می‌دهند که ما کامل نیستیم و همینطور باعث می‌شود تا از خودباوری دور شویم، به همین دلیل مهم است که بیاموزیم چطور خودمان را دوست داشته باشیم و از این طریق اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم و از رفتارهای که منجر به سرزنش کردن خودمان می‌شود دور شویم و به عزت نفس برسیم.

در کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست بداریم می‌آموزیم تا چطور با خود دوست باشیم و با خودمان مهربان‌تر برخورد کنیم. می‌آموزیم تا با شناخت کامل خود و آگاهی از کاستی‌ها، روی نقاط قوت خود متمرکز شویم و به خود باور داشته باشیم در نتیجه دیگران نیز ما را باور خواهند داشت.

همیشه شنیده‌ایم و به ما گفته‌اند که خانواده، دوستان و عزیزانمان ارزشمند هستن و باید به آنها محبت و عشق بدهیم اما عشق ابتدا از خود ما شروع می‌شود. ابتدا باید بتوانیم این عشق را به خودمان هدیه بدهیم تا دیگران نیز از آن بهره‌مند شوند. در سال‌های گذشته کتاب‌های زیادی در موضوع بهبود رابطه با خود منتشر شده است ولی این کتاب با نگاه متفاوتی به این موضوع پرداخته است و باعث می‌شود تا با شناخت بهتر خود، به این نتیجه برسید که باید خودتان را دوست داشته باشید.

شما می‌توانید برای شنیدن کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم به وبسایت و اپلیکیشن رایگان فیدیبو مراجعه کنید.

درباره HTeBooks منتشر کننده کتاب چگونه درباره خودتان احساس نابی داشته باشید؟

تا کنون بیش از ۴۰ کتاب توسط HTeBooks از سری کتاب‌های «چگونه ...» منتشر شده است که مورد استقبال قرار گرفته است و خوانندگان آنها نظرات مثبتی درباره محتوای این کتاب‌ها داشته‌اند. از جمله عناوین منتشر شده می‌توان به چگونه احساسات خود را کنترل کنید، چگونه بدون اینترنت و تکنولوژی خوش بگذرانیم، چگونه هر مهارتی را به سرعت یاد بگیرید، چگونه خود را دوست داشته باشید و چگونه با ترس‌های خود مواجه شویم اشاره کرد. برای مشاهده کتاب‌های HTeBooks و مطالعه آنها می‌توانید از طریق اپلیکیشن فیدیبو اقدام کنید.

ترجمه‌ی کتاب چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم

نسخه‌ی اصلی کتاب چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم به زبان انگلیسی بوده و در سال ۲۰۱۶ منتشر شده است. ترجمه‌ی این کتاب در ایران توسط آقای حمیدرضا مقدم انجام شده است و علاوه بر آن کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم با صدای خانم راضیه هاشمی و توسط نشر شکیب منتشر شده است و شما می‌توانید با نصب اپلکیشن رایگان فیدیبو در هر زمان آن را بشنوید.

کتاب چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی افرادی که به دنبال رشد فردی و خودشناسی و همچنین تجربه کردن یک زندگی شاد و امیدبخش هستند توصیه می شود. افراد علاقه‌مند به حوزه روانشناسی و موفقیت فردی نیز مخاطبان این کتاب هستند. همچنین اگر به دنبال هدیه دادن یک کتاب به دوستان و عزیزان خود هستید نیز این کتاب می‌تواند یک انتخاب خوب برای هدیه دادن باشد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم می‌شنویم

زندگی چیزی نیست جز جمع روزهایی که گذشته‌اند به‌همراه جزئیات ریز و درشت درونشان. کیفیت زندگی شما به این بستگی دارد که تصمیم بگیرید هرروز خود را چگونه بگذرانید. شما نمی‌توانید زندگی‌تان را به بطالت بگذرانید و تنها شاهد سپری شدن روزهای زندگیتان باشید. شما به دنیا نیامده‌اید که تنها زنده بمانید. باید در زندگی‌تان هدف داشته باشید. برخی از روزهای زندگی‌تان ممکن است عالی باشد و برخی دیگر چندان چنگی به دل نزدند. شما با هرروز زندگی‌تان جوری رفتار کنید که گویی یک نعمت گران‌بهاست. موفقیت‌های شما در گرو انتخاب‌های درست است. زمانی که اول صبح چشم‌هایتان را باز می‌کنید، اولین تصمیم درست را گرفته‌اید. با خودتان بگویید مهم نیست امروز چه اتفاقاتی می‌افتد یا نمی‌افتد. اما من نهایت استفاده را از روزم خواهم برد. نعمت‌های پنهانی که زندگی برای شما تنها ترتیب داده است را کشف کنید. همیشه اشیای ارزشمندی در اطرافتان هستند که می‌توانید با کشف و پیدا کردنشان کمی بیشتر خود را دوست داشته باشید. نسبت به پیدا کردن این هدایای پنها که زندگی هرروز برای شما آماده می‌کند جدی باشید. اگر هرروز کاری را انجام دهید که دوست دارید، یا اگر بر روی رویاها یا بلندپروازی‌هایتان تمرکز کنید می‌توانید کمی بیشتر زندگی کنید. اگر بدانید که موقعیت‌ها و شانس‌های زندگی دقیقاً در مقابل شما هستند شگفت‌زده می‌شوید، به سمتشان قدم برمی‌دارید که درواقع قدمی است به سمت موفقیت. در برنامه روزانه‌تان به اندازه‌ی کافی استراحت داشته باشید. و از این کار خجالت‌زده نشوید. همیشه نگاهتان به درون خودتان باشد. چیزی را بدانید که نیاز دارید و به نیازهایتان رسیدگی کنید. موقعیت‌های بیشتری را دریابید و بهتر از این موقعیت‌ها استفاده کنید. زمانی که در میان جمع هستید سعی کنید تمام حواستان در آنجا باشد. در عصر امروز که فناوری و رسانه زندگی ما را درگیر خود کرده است باید یاد بگیریم در زمان حال زندگی کنیم...

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
62.۴۲ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۰۸:۱۱
نویسنده HTeBooks
مترجمحمیدرضا مقدم
راویراضیه هاشمی
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲.۴۲ مگابایت
۰۱:۰۸:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
17 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
7 ٪
65 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

یک فایل صوتیه که جملات انگیزشی و بیشتر کلیشه ای کتاب های شخصیت محور رو کپی کرده و پشت سر هم ردیف کرده حتی ممکنه یه جمله رو چند بااااار بشنوید. یه کتاب شخصیت محور خوب مثل: خودت باش دختر یا خجالت نکش دختر رو به جای این فایل بخونید یا صوتیش رو گوش بدید براتون مفید تره موارد ذکر شده تو فایل صوتی به شدت کلیشه ای و غیرکاربردیه پیشنهاد نمیکنم.

2

مواردی که بیان شد بیشتر حالت تیتر وار داشته و راه حلی ارائه نمیشد. بیشتر شبیه دوره های انگیزشی بوده که لحظه حضور حس عالی، بعدش میگیم حالا چطور این موارد رو انجام بدیم ولی چیزی به ذهنمون نمی‌رسه چون آنوزشی بابت این مورد نبوده در دوره. در نهایت هیچ کاری نمی‌کنیم و مجدد یه دوره انگیزشی دیگه میریم و درگیر یک دور باطل میشیم.

4

در حد یه پادکست یا یه مجله انگیزشی بود برای کسی که توی این زمینه هیچ مطالعه ای نداشته ممکنه مناسب باشه اما برای کسی که مطالعه داشته تکراریه

1

نظر شخصی اینکه خوشم نیوند، توصیه ها متناقضه و بعصیشون، بعضی دیگه رو نقض میکنه سطحیه و به نظرم به درد قشر خاصی مثل بازنشسته ها یا افرادی که شغل ندارند میخوره

5

عالی بود خیلی ....دوست داشتن خودمون اعتماد به نفس عالی میده و نیازی به داشتن آدمای اضافی توی زندگیمون نیست

1

به نظرم به جای تاثیرگذار بودن، بیشتر شبیه نصیحت نامه است شاید به خاطر اینه که نسخه خلاصه شده اشه

5

اول مرسی دوم اینکه این کتاب همه هنجارهایی که باید یادمون باشه رو به زبان ساده بیان کرده و گوش دادنش حال خوب کن هست 🌹

5

من خیلی خوشم از این کتاب اومده امیدوارم شما هم مثل من خوشتون اومده باشه

5

دوست داشتنی بود و شنیدنش حس خوبی و منتقل می‌کرد. داستانی ساده اما قابل تامل و راوی عالی، پیشنهاد میکنم ش حتما.

1

همش تکراری بود توی همه سخنرانی‌های انگیزشی و مجله ها و مقاله و ..... همینارو ۶۰۰۰ بار گفتن. چیزی واسه من نداشت

نمایش 55 نقد دیگر
4.2
(99)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
23,900
٪50
11,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم
چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم
HTeBooks

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم؟
٪50
چگونه به درستی خودمان را دوست داشته باشیم؟
HTeBooks
شکیب
4.2
(99)
حال‌خوب‌کن ✨ (2)
23,900
٪50
11,950
تومان