0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شفای زندگی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

ناشر:
شکیب
درباره شفای زندگی
می‌توان گفت که تغییر در زندگی اگر چه با ناملایمت یهایی روبروست ولی می‌تواند در آینده سودمند باشد، البته در این تغییر و تحول نباید تحت تاثیر دیگران قرار گرفت و به عبارتی نباید زیر سلطه‌ی فکری کسی بود. انسانی که می‌خواهد موفق شود باید خلاق باشد، و در بعضی امور نیز بدون وابستگی به کسی بطور مستقل حرکت کند، تا کسی نتواند به رازهای او پی ببرد، نوع کلام درگفتگو پارامتر دیگریست که می‌تواند یک نوع برخورد بیانی مطلوبی را بوجود بیاورد. از دیگر نکات مهم در این مقوله ایمان داشتن به هوشمندی درونی است که همان هدایت باطنی می‌باشد، و در این زمینه باید باور داشته باشیم که می‌توانیم از این نکته نهایت استفاده را بکنیم، در این رابطه باید تسلط بر ذهن را آموخت تا خود را با این قدرت متحد کنیم، همچنین در تصمیمات خود عجله ای نباید داشته باشیم و با این باورهاست که عزت نفس خود را نشان می‌دهد، خلاصه اینکه رهایی از صفات ناشایست می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیکتر کند. از نکات دیگری که می‌تواند موفقیت ما را خدشه دار کند، این است که با شوخی‌های نابجا محیط را تحت تاثیر قرار دهیم، پس حرمت‌ها را باید نگاه داشت تا بتوانیم کودک درونمان که مملو از خوبی هاست را رشد دهیم و همچنین باید عشق و محبت به دیگران را در خود بیشتر کنیم، چرا که دوست داشتن مقوله‌ی دیگری است که باید به آن احترام گذاشت و در نهایت این که باید از خود انسانی نرمال بسازیم تا آینده‌ی بهتری را متوجه خود کنیم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
41.۸۷ مگابایت
مدت زمان
۴۵:۲۲
نویسنده موسی زمان زاده دربان
نویسنده دوم محمد جولایی تهرانی
راویحدیثه حیدری
ناشرشکیب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱.۸۷ مگابایت
۴۵:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
44 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

این فایل صوتی به اسم کتاب شفای زندگیه ولی ، کتاب رو به صورت کامل ارائه نمیده، یه خط از این کتاب میخونه یه خط از یه کتاب دیگه، و واقعا آزاردهنده بود . یه جمله میخوند میگفت کتاب فلان صفحه فلان ، دوباره یه خط دیگه ، کتاب فلان صفحه فلان. این کار درستی نبود که این فایل صوتی رو به عنوان کتاب شفای زندگی که کتاب پرفروشی هست جا بزنید !!!

3

واقعا آزاردهندست مدام از یک کتاب به کتاب دیگری مراجعه میکنه و تا تمرکز میکنی روی یک جمله ، یهو وارد یک جمله بی ربط دیگه میشه

1

اگه این کتاب رو خریده بودم جدا احساس پشیمونی میکردم . از هر منبعی دو خط میخونه.اصلا جالب نیست

2

نکات خوبی جدا شده بود اما دو فایل طولانی و بدون پیوستگی از منبع اولیه اصلا جالب نبود

1

جالب اینه که تا ستاره ندی نظرت ثبت نمیشه!!!

1

این دیگه چی بود مث سالاد فصل بود

2.4
(9)
19,900
٪50
9,950
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شفای زندگی
٪50
شفای زندگی
موسی زمان زاده دربان
شکیب
2.4
(9)
19,900
٪50
9,950
تومان